Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
LKOII

Nefungujíci Ventilátor topení!!

    Doporučené příspěvky

    Dnes, když sem k večeru po práci sedal do auta, tak jsem normálně nastartoval a jel k pumpě, ventilace normálně fungovala, jenze se auto pořádně nezařálo, popojížděl jsem asi dva kilometry v koloně. Dojel jsem k pumpě, nataknkoval, sedl do auta a nastartoval. A ejhle. Přestala jít ventilace, okna namrzaly z venku i zevnitř, asi po deseti kilometrech se najednou rozběhla. Teď, když jsem sedl v garáží do auta, tak opět ventilace nejede, jel sem to proje a po deseti kilometrech znovu začala fungovat. 4ím to může být? Octavia 2,0tdi r.v. 2007 climatronic, vrtule se netoči.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Předpokládám, že se bavíme o ventilátoru uvnitř vozu pod přistrojvkou u spolujezdce ? Měl jsem ten samý problém a pomohla celkem balnalní oprava vyndat ventilátor a vyčistit jej nebo se hrozně z tuha roztáčel. Teď už je tomu asi rok a stále to v pohodě běží a to jsem moc rád nebo v autorizáku mě strašili, že nový na climatronik je nějakejch 5000 kč.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Řešil jsem teď stejný problém - bylo to na výměnu ventilátoru a ten mi ve Škoda servise nabízeli dokonce za 8 tisíc!

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj, nejde mi větrák.Funguje jen na čtvrtý stupeň, předchozí tři stupně jsou nefunkční. Pojistky jsem kontroloval poctivě, všechny byly v pořádku... Bude to tím otočným spínačem ? a jestli jo, je to porod to vytahovat ? Octavia II 19.Tdi r.v 05

    děkuju za případné odpovědi, s tou moji hujdou se furt něco sere... :-(

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dobrý den.Podle mě je to předřadný odpor ventilátoru s pojistkou proti přehřátí N24.Pojistka je tepelnou ochranou větráku na 1-2-3 poloze.Nedoporučuji proklemovaní.Dá se zakoupit.Tepelná pojistka se spálí při těšim otáčení ventilátoru.Doporučuji 1- změřit proud přes ventilátor nebo jestli nejde těško 2- vedle ventilátoru je předřadný odpor s tepelnou pojistkou-pojistku vyměnit nebo jiný odpor s pojistkou.Mnoho zdaru.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdarec dnes ráno se vyskytl problém po bezproblémovem nastartovní při -20 nenajel ventilátor intenzita se zobrazuje na displeji ale NEJEDE . Spínače funguji a signalizuji kromě Vnitřniho okruhu ten NE.Motor se zahříva bez problemu jako vždy. Včera večer po příjezdu a zhasnutí motoru vše OK!!! děkuji za rady a názory.

    Editováno na Luďa
    Stačí jedno téma. Druhý duplicitní sem smazal

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jestli myslíš, že nefouká topení, ale vše ukazuje že jo, tak stalo se mi to taky, musel jsem koupit nový ventilátor do topení.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    S dovolením přidám svůj příběh...

    Nejdříve mě ve Fabii I v zimě začal trochu vrzat ventilátor, Nechtělo se mi jej v těch mrazech vyndávat a namazat. Později odešel předřadný odpor ventilátoru. Nestál zrovna pár korun, tak jsem se donutil ventilátor z auta vyndat, vyčistit a namazat. Vše se zdálo být v pohodě, běžel tichounce a foukal jak ďas. Jenže omyl, asi po měsíci začala praskat pojistka ventilátoru. Jedna za druhou... Motorek ventilátoru je taky pěkně drahý, zatím pouštím max na 3. stupeň a pojistka drží. Ještě jsem si říkal že tam vrazím místo 25A pojisky 30A. Nový motorek stejně budu muset koupit, ten předřadník na začátku jistě neodešel bezdůvodně..

    ...

    Měřil jste někdo ten proud do motorku za normálních podmínek? Jak moc se blíží k těm 25A???

    ...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    zdravím, nevíte kolik ma mit original tepelná pojistka teplotu ? nebo odpor ? Koupil jsem 240 C.. tak uvidim co to udela..

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Typická závada předřadného odporou. Dá se v pohodě vyměnit; přístup ze strany spolujezdce po sundání kastlíku apod. (návod tu je). Časově cca 1-2 hodiny maximálně.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dobrý den.Podle mě je to předřadný odpor ventilátoru s pojistkou proti přehřátí N24.Pojistka je tepelnou ochranou větráku na 1-2-3 poloze.Nedoporučuji proklemovaní.Dá se zakoupit.Tepelná pojistka se spálí při těšim otáčení ventilátoru.Doporučuji 1- změřit proud přes ventilátor nebo jestli nejde těško 2- vedle ventilátoru je předřadný odpor s tepelnou pojistkou-pojistku vyměnit nebo jiný odpor s pojistkou.Mnoho zdaru.

    Zdravím.Mám veliký problém s předřadným odporem.Už jsem musel nechat vyměnit dva kusy ve zn.servisu.Tvrdí že je vše přeměřeno,a v naprostém pořádku.Asi to bude tím motorkem ventilátotu.Chtěl bych se zeptat kde hledat pojistku proti přehřátí N24?Nikdo jiný se o tady ní nezmiňuje.Díky za odpověď.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj, po zapnutí klimy (Climatronic) na O II 2.0 TDI nejde ventilátor v kabině. V pojistkové skříni vše OK koukal jsem se. Sahary se točí, kompresor běží. Nevíte někdo prosím čím by to mohlo být? Spálený ventilátor? Či něco jiného? Děkuji

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak problém je vyrešený, kastlík jsem sundal a ventilátor odpojil a napojil přímo přes baterii a okamžitě se rozběhl. Prostříkal jsem kontakty, vše dal zpátky a už to zase chodí normálně. Doufám, že to bylo jen nějaké zablbnutí a bude to teď už makat.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdarec,

    zrovna řeším na Octavii II rok 2005 1.9TDI 77Kw, že mě funguje a nefunguje teď už spíš nefunguje ventiltor topení. Měl jsem to na diagnostice a píše chybu : ventilátor přívodu vzduchu když jsem sundával kryt v kabině na pojistky tak jedna pojistka vypadla jak kdyby tam držela na hovno, zkoušel jsem to dát na místo jak má podle schématu a už ventiltor nejde vůbec. Neposlal by mě někdo obrázek kam patří ta pojistka popřípadě nějaké rady.     Dík

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Osazení pojistek s obrázkem máš v manuálu. post-46170-0-91860700-1391877475_thumb.j

     

    Editováno na šulda

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pojistka už daná dobře, dneska se ventilátor rozešel a vypadalo, že vše funguje jak má a po chvíli přestal foukal a už nešel. Někdy jde a nekdy nejde už nevím co s tým.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahojte,mám už uvedený problém -vetilátor kúrenia ide iba na 4 rýchlosť. Už som vymenil predradný odpor ,tiež som dal nový ventilátor a problém pretrváva. Má prosím niekdo radu kde hľadať chybu . (Mám octaviu kombi 4x4 -2004) Dík  Pepo

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×