Přejít na obsah

Motor žere olej


ondra.zikmund

Doporučené příspěvky

Ja měl něco podobného,ale bralo mi to trochu min.Neměl jsem už na to nervy a nechtěl čekat,az někde zůstanu viset s motorem v prkénku,tak jsem koupil motor v Praze na vrakáči za 13000,plus výměna asi 5500kč a je to.Předtím mi ještě repasovali hlavu,stálo to 12000 a nepomohlo.S motorem z vrakáče vše ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je asi nejhorší řešení, koupit jinej motor na vrakáči. do motoru nevidíš a může na tom bý mnohem hůř. nepočítám tu cenu včetně práce za výměnu. já jsem dal 11t. za nový kroužky plus nějaký drobnosti kolem ventilů. tím pádem jsem měl jistotu. ale kupovat černýho petra... jo a pak jsem to hned prodal teda :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne takýto problém som mal na svojej starej astre 1,4 16V, mala najazdené 137000km. Pomohla výmena piestnych krúžkov, tesnenia hlavy a tesnení drieku ventilov, tuším to volajú simeringy. Potom som na nej ešte najazdil 60000km a olej som medzi výmenami ani nemusel kontrolovať. Ináč toto u viacventilových motorov vraj spôsobuje hlavne jazda na nízkych otáčkach tzv. podtáčanie motora ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém u HTP motoru je ten, že aby se vyměnily pístní kroužky, tak musí celý motor ven z auta a navíc málokomu se v tom chce hrabat.

PS: Taky mi to žere olej po výměně hlavy kvůli podpáleným ventilům, cca 0,5l na 2000km.

Editováno: , autor: Haniss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no oni možno vedia,že to ide,ale ŠA to oficiálne "zakazuje" opravovať,čiže rozoberať motor..preto tá odpoveď,že to nejde...urobiť sa to však dá,treba vedieť správny postup (doťahovacie momenty,poradie doťahovania,aké silikóny treba použiť a kde)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Hoši dnes to jsou výměnkáři ne opraváři. Když jsem chtěl nechat opravit auto po drcanečku kde byl naštíplý na fabce rožek nárazníku pod světlem+malinko prohnutý blatník a nechal si udělat rozpočet tak vyrukovali s 20ti tisíci. Udělal jsem to sám zadarmo mimo pár kapek dvojsložkáče a lakovací tužky a zamáčknutí blatníku....

Mám bývalého spolužáka který tvrdí( a to je asi důvod že to nechtějí složitě rozebírat) že Š-A raději posílá polomotory v ceně asi 35ti tisíc a oni přestrojí elektriku. Dělal kroužky na HTP a říkal že ten motor ven nemusí,ale je to práce ne h.vno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Možno trošku blbá otázka, ale ako sa dajú vymeniť piestne krúžky bez toho, aby motor musel ísť von z auta? Netreba náhodou pri výmene krúžkov oddeliť vaňu od bloku motora a potom vytiahnuť kľukový hriadeľ spolu s ojnicami a piestami? Alebo sa to dá aj oddelením hlavy motora od bloku motora?

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...

Zdar, chcem sa opýtať či sa oplatí a či je vôbec možné vymeniť piestne krúžky na škoda fabia 1.2 htp 40 kw. Problém bol že bol podpálený ventil tie vymenili všetky komplet hlava zgenerálkovaná vymenený rozvod. Všetko je v pohode len som zistil že na (2000 km/2l Oleja) mi začal žrať. Čo mi poradíte. Za odpovede ďakujem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Takže motory HTP 6V a 12V jsou opravitelné? Nebo jinak, dá se do toho koupit sada pístů, pístních kroužků? Přebrousit klikovka, dát jiný šály, udělat výbrus válců? Něco ve stylu velký GO motoru jak se dělal třeba u Š105....

 

Někde jsem čet, že jsou htp motory jako zpotřebák u kterýho se dají max. udělat rozvody a nebo zrepasovat hlavu válců s podpálenýma ventilama?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Panove, proc pokud je motor bez komprese s podpalenymi ventily, dochazi k nadmernemu opotrebeni pistnich krouzku a po oprave hlavy a narustu komprese krouzky zacnou propoustet a motor zrat olej? Krouzky prece nemuzou byt opotrebovane vice nez u stejneho motoru pri stejnych km, u ktereho se podpalene ventily neobjevily, ne? Pokud maji oba motory stejne km, tak by mely byt krouzky opotrebene stejne a tudiz stejnou spotrebu oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...