Přejít na obsah

1,6 74 kw rok 1997


Hahahaha

Doporučené příspěvky

Zdravim

už si nevím rady a potřeboval bych poradit. přestalo mi jít palivové čerpadlo. Koupil jsme vyměnil auto jelo tak pět minut tak jak má a pak při sešlápnutí plynového pedálu začne skubat. Kdžy přidávám pomalu dobrý funguje. Kdžy je to studený tak to chcípá a přijde mi to jako kdyby do toho nešel benzín. Kdžy se to zahřálo tka to sice škubalo ale nechcípalo to tak často jkao když to bylo studený. jedu třebas do kopce roztáhnu dovjku zaařdim za tři a cítim jak ztrácím výkon a přiom plyn drřim pořád ve stejný poloze a najednou se to zas chytlo a jelo. největší problem je že mi tady vubec nefuguje diagnostika, takže musi mhledat závady ručně. Diagnostická zásuvka tam je zasunu kabel do ní a kontrolka se normal rozsvítí ale když chic dát diagnostiku moturu například tak to dlouho načítá a pak mi to napíše že to neodpovídá. Zkoušel jsem asi šest druhů kabelu byl jsem i v servisu na diagnostice tam taky nic.

Předem děkuji za každou radu jsem už fakt hotovej z toho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že ti nejde auto napíchnout na diagnostiku by mohlo být třeba zůsobeno špatně fungující zásuvkou, kontrolovali jste jestli nejsou porušeny v té zásuvce kabely? A k tomu škubání, vstřiky jste kontrolovali? Může být např. jeden špatný a proto to cuká a nejede. Vymontujte vstřiky (ale nechce je zapojený v liště) a zkus nastartovat a někdo ať sleduje jak stříkají benzín, měly by všechny mít stejný silný rozprach :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, doporučuji nastudovat.

O komunikaci s řidícími jednotkami se právě stará jen jeden drátek: K-line. Samozřejmě ještě je nutná kostra a napájení.

Nicméně pojmem "jiné jednotky" jsem měl na mysli jiné jednotky v autě: Komfort systém, ABS, Přístrojovka, Klima apod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno tak vstřiky určtiě vyzkouším ale ndjřív musim dát do kupy tu diagnostiku. V diag zássuvce mam 4 kabely dva hnědo bílí jeden červeno pílej a druhej takovej šeivo bílej a zkoušel jsem je všechny jeslti jsou pruchozí a všechny byli ok. Tak mě napadlo jeslti nemůže být něco špatně s tím konektorem co ej u řídicí jednotky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně spíš přijde, že ty dva stejné by měly být jen hnědé, ale na fci to asi nemá vliv :)

post-57881-0-85340800-1329468405_thumb.j

Ten červeno/bílý je +12V a jde z pojistky S12 (7,5A).

Ostatní jsou na schématu popsané.

Co mi ale vrtá hlavou je jak jsi je zkoušel a jak si zjistil, že jsou průchozí.

Odkud kam jsi je proměřoval? Našel jsi vždy jejích druhý konec?

K jiným jednotkám v autě, jak jsem psal výše, jsi se zkoušel připojit?

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, doporučuji nastudovat.

O komunikaci s řidícími jednotkami se právě stará jen jeden drátek: K-line. Samozřejmě ještě je nutná kostra a napájení.

Nicméně pojmem "jiné jednotky" jsem měl na mysli jiné jednotky v autě: Komfort systém, ABS, Přístrojovka, Klima apod

Přiznám se, že toto nastudováno nemám... Vím že je tam více drátků, ale nenapadlo mě, že všechny informace chodí jen přes jeden drátek, každopádně chyba bude asi někde v nějakém drátu nebo konektoru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno proměřil jsem si je tak že jsem je proměřil od řídící jednotky k diag zásuvce. A k jiným jendotkám jsem se taky kzoušel připojit ale furt stejný psalo že to neodpovídá. Zkoušel jsme i vyměnit řídicí jednotku jeslti to nedělá to ale ta taky nešla napíchnout a ani nastartovat mi to nešlou stou novou protože jsem neměl nakodovanej klíč a klíč bez diagnotiky nenakoduju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak auto už mi nejde ani nastartovat vyndal jsem klapku vyčistil všechno a dal zase zpět a od tý doby nejde nastartovat. někde jsem četl že se musí znova nastavit jenže jak jí mam nastavit když mi nejde diagnostika? xD Už jsem z toho jelen. A ještě mě napadlo měl jsme opla tigru a tam když jsem měl závadu tak jsem jí jen vyblikal přes kontrolku myslíte že tady něco takového pude?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, ešte ako elektrikára by ma napadla možnosť či zbernicu "nesťahuje" niektorá iná jednotka,keď nieje skrat niekde na kabeláži, ak má hociktorá iná jednotka pripojená na zbernicu skratovaný výstup tak nepôjde komunikácia so žiadnou inou, jednotky sú na zbernici pripojené paralelne(v servisnej príručke do bodu A76 ), takže asi vyskúšať po jednej tie jednotky odpájať a skúšať sa pripojiť, alebo nájsť skrat na kabeláži, či už na kostru alebo na 12V...

Veľa zdaru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem trošku pokročil podařilo sem inapíchnout řídicí jendotku ale jen když sjem jí mle venku a zaojil jsme si jí přes trafo. Dám jí do auta a nejde napíchnout. Tak mě napadlo jeslti to neůmže třebas dělat alarm že kdžy zapnu klíčky na kontrolky tak že se mi kontrolky sice rozsvítí ale že to nějka blokuje ten singál bo tak něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne konkrétně alarm (jestli vůbec je připojen na K-line), ale jakákoliv jednotka, která na sběrnici je (18.2., 12:55 píšeš, že neodpovídá žádná jednotka)

Takže postupně odpojovat ŘJ a zkoušet se připojit.

Anebo opačně - odpojit všechny a postupně připojovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...