Přejít na obsah

po nastarovani hned zhasne


bobek

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den,

 

Chtěl bych poprosit o radu. Nechtělo se mi zakládat další téma tak to píšu sem.

 

Dnes ráno jsem chtěl nastartovat ale už po otočení klíčkem mi bylo divné že nezabzučelo čerpadlo paliva jako vždy. No a samozřejmě jsem nenastartoval. Jestli to náhodou není tím že jsem asi před měsícem měnil palivový filtr se zpětným ventilem a u něho ani nebylo napsáno jestli to je 3 nebo 4 bar. No nic čerpadlo je asi K.O. (pojistku jsem kontroloval ta je OK).... Prosím vás ví někdo kde je to čerpadlo a jak ho vyndat? Co za nářadí je potřeba?

 

Předem děkuji za rady.

 

EDIT: Mám Fabii rv.2000, 1.4MPI 50kW, Motor ATZ

Editováno: , autor: MarekIRL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem to vytahoval na polu.. tady to bude nejspíš to samé... největší sranda ty rychlospojky od hadic.. musíš zamáčknout takovy obdelniček a pak vytahnout.. hlavně to nepolámej... ale nejdřív bych to proměřil.. bude v DP i postup beztak.. pak uvidíš na čem jsi.. at to zbytečně nevytahuješ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za rady. Zatím jsem proměřil kabel co k tomu čerpadlu vede a po zapnutí klíčku se tam na chvíli objeví 12V asi na 2 sekundy a pak to spadne na 3,4V a asi po 15 sekundách to klesne na nulu. To si myslím že je OK. Jinak jsem zatím ztroskotal na té černé matce - nemůžu ji povolit. Hadičky šly v pohodě vytáhnout ale zarazilo mě co z nich vytekl za sajrajt hnusný. Ale co až to vytáhnu? to se jako budu čučet potom rovnou do nádrže... mám strach že mi tam napadá bordel..

Editováno: , autor: MarekIRL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pokud hnusy,... tak jestli nemas danej spatne nejak filtr a tim si neoddelal cerpadlo ci co ;) ...... pak je jeste moznost ze mas v haji relatko ;)

 

bordel ti tam nenapada kdyz pred rozdelanim ocistis misto vyndavani cerpadla a po jeho vyndani to priklopis filcem a sedackou,.... filc bude v pohode stacit ;) .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jo.. sehnal jsem konečně druhé čerpadlo... a auto zase jede. Teď už je mi to jasné - u nového čerpadla je na napájecích kontaktech odpor jen okolo 4Ω (u toho mojeho byl nekonečný odpor) a ty prostřední dva mění odpor podle hladiny benzínu v nádrži (něco mezi 50Ω-200Ω). Tak aspoň vím jak to funguje.

Editováno: , autor: MarekIRL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 let později...

Hezký den, 

mám problém s Fabií 1.4 MPI. Jednou za čas mám problém se startováním, auto sice nastartuje, ale za chvilku spadnou otáčky a zdechne. Takto se to opakuje někdy i 5x za sebou, i když přidám plyn a nebo už když se rozjedu. S autem jezdím většinou jen krátké trasy a mimo dálnici, takže pod 100 km/h. Všiml jsem si ale, že auto mělo tento problém vždy hned po tom, co jsem jela delší trasy a i vyšší rychlostí po dálnici. Může to s tím nějak souviset, máte nějaký nápad? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezký den,

mám se svojí Fabií podobné problémy. Jednou za čas mám problém se startováním, nastartuji a po chvíli motor zdechne. Startuji znovu, ale opakuje se to tak klidně i 5x.  Chvilku jsou otáčky kolem 1000, ale po chvíli to zakucká, otáčky spadno a zdechne znovu. Nepomůže ani přidat plyn, či jízda, zdechne to tak či tak. S autem jezdím většinou krátké trasy a mimo dálnici, takže ani ne vysokou rychlostí. Vypozorovala jsem ale, že auto tento problém mělo pokaždé po tom, co jsem jela nějakou delší trasu a i na dálnici, takže i ta rychlost je tam vyšší. Může to s tím nějak souviset? Máte nějaký nápad? Já už fakt nevím. Nedávno jsem byla u známého a vyskočila na diagnostice chyba čidla chladící kapaliny, tak nevím, jestli to může souviset i s tímhle. Díky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když je motor studený. 

 

Právě teď, TOMUS napsal:

Hezky den.

 

Je to mozne , cidlo prasklo. Bo k jednotky jde informace o spatne teplote. Pres to jednotka dava spatny signal na cidla a dalsi veci. Diky tomu vsechno blbne

 

V jakych podminkach neumis nastartovat motoru? jak je zimni nebo teply?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj. Mám II. fabii 1,4 16V LPG. Při studeném startu po cca 4 sekundách motor zhasne. A pak ještě 4x to samé po páté se motor začne hádat na tři válce. Klíčkem zhasnu a nastartuji. Start ok a už to jede v pohodě. Další starty během dne v pořádku. Pokud ale stojí auto osm hodin u práce situace se špatným startem se opakuje. Diagnostika nic nepíše. Vyměněny svíčky, baterie a palivový filtr. A stále zlobí. Pokud by někdo věděl co s tím prosím o info. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...