Přejít na obsah

Kontrolka ASR


Host Potvora

Doporučené příspěvky

Ahoj, jsem s Octávií nováček. Předně je to 2003, 1.9TDi, 66kW. Motor padal do nouzáku, vymenili mi podtlakové čidlo. Už jede krásně. Kontrolku ASR zdůvodňovali nějakou "diodovou deskou na/u alternátoru", vyhodnotil jsem to tak, že altík může blbnout a dávat málo energie a pak se to rozsvítí. Nevím. Včera mi ji vrátili a svítí pořád. Taky to při přidání plynu syčí ale to už asi nepatří do tohoto tématu.

Chtěl bych poprosit o radu: přečetl jsem si, že můžou být někde zoxidovaný kontakty. Kde to hledat? Případně bych jim to v tom jejich pecka servisu poradil.

Jakoukoliv chybu moc nepozoruji, mírné vibrace z pravého kola ale to asi taky bude spíše uložení než příčina svítící kontrolky.

Díky moc!

EDIT:

Jo ještě je možná důležitý, že jim to vypsalo prej obecnou chybu napětí. Čísla nemám na fórum jsem vlezl poprvé (s octou), ale mohu se po nich poptat.

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj mám podobný problém:

Mám OCI, 12.2000, 1.9TDI 81kW, ASV, Ambiente, najeto 185 000km. Občas se mě stává, že se mě při jízdě rozsvítí ABS a ASR a svítí až do doby než zhasnu motor. Pak nastartuju a je vše OK. Stává se to hlavně když popojíždím v zácpách. Popojíždím popojíždím a najednou se rozsvítí kontrolky a svítí furt a docela mě to už rozčiluje. Na VAGU jsem byl asi 3x a vždycky to vyhodilo nahodilou závadu ABS PP nic víc. Nevíte co kde udělat, co vyměnit, aby to dalo pokoj? Kamarád mě říkal, že mám asi špatnou řídící jednotku, ale nevím no.

Díky všem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, díky za odpovědi, vysledoval jsem, že se to rozsvítí vždy po 10 minutách jízdy. Aktuálně jsme po rozvodech a hlásí to chybu napětí D/F (či A/F) svorky alternátoru.

Takže nevím.

Ahoj,

já mám OII, 2005, 186tis.km a mám stejný problém. Přesně po 10 min. od nastartování se rozsvítí kontroly ESP (na přístrojovce a tlačítko). Začalo to na jaře když jsem přehazoval zimní gumy za letní a domníval jsem se, že je to senzorem ESP v některém z kol. Jenže nebyl čas se tím zabývat a tak až minulý týden jsem s tím byl ve Škoda servisu a tak mi překvapivě řekli, že je to něco s alternátorem který nedostatečně dobíjí. Očistili svorky ale to nepomohlo, takže mi doporučili repasi alternárotu (cca. 1tis práce + 1-3tis samotná repase).

Jsem více méně laik, ale nechce se mi věřit, že by nedobíjení mělo mít vliv na funkci ESP. Nechce se mi jen tak vyhodit až 4tis.

Nemáte někdo zkušenost s tímto problémem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

ahoj kluci

mam taky problém s asr..trvale se rozsvítí za jízdy,ale i na volnoběh..uplně náhodile,jednou po 5ti minutách jízdy,jednou po 10ti minutách..svítí mi jen asr..asi před měsícem jsem měnil zadní kotouče a desky..asi týden mi svítilo abs..asi než se to usadilo..ted abs už dávno zhaslo,to nezlobí..ale to asr bych chtěl vyřešit..pojistky na baterce jsou nezoxidované,ale přesto jsem je prostříkl..i všechny čidla abs jsem prostříkl..už mě nic nenapadá,čím by to mohlo být..nepocituji ztrátu výkonu,pořád jede jak das...octavia 1.9 tdi,rok 2002..asr mi svící cca měsíc..stačí vypnout zapalovaní a motor..po nasratování opět chvilku ok..než se to zas rozsvítí..nějaké rady?díky moc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ahoj kluci,mam octavii tdi,rok 2002

rozsvěcí se mi za jízdy kontrolka asr,už nevím co dělat..používám vag 304ku a ten píše chybu 01314 rídící jednotka motoru,ani kamarád co má vag už delší dobu,tak neví čím to..ještě mi píše vag,že předvstřik není v rozmezi,ikdyž auto chytá skvěle a jezdí bezvadně..(jsem po rozvodech ,autoservis škoda)

kdyby byla vadá řídící jednotka,prý by to napsal vag-VADNÁ,ale píše jen chybu 01314,asr se rozsvěcí zcela náhodile,po vypnutí motoru a nastartování chvilku klid..

jinak se ještě zetpám,mam vag ihr 304,kabel odb2,widows 7 32bit,ovladač kabelu si našel sám windows po připojení do usb..

nejdou mi načíst všechny jednotky,nedostanu se do všeho,například centrální zamykání,jednotka bez komunikace..jedu přes port com 4,ve vagu taky nastavená 4ka,když dám test,klknu ve vagu na obd 2,vyhledá mi to port,že je připraven,ale napíše nekompatibilni s vozidlem iso obd2,co mam dělat?nastavit rychlost na kebelu?poraíte mi?pokud možno pošlete fotku s nastavením?jinak zajisté vag připojuji se zapnutým zapalvaním a windows na plný výkon,ledka na kabelu svítí

co mi blbne to asr,četl jsem hodně diskuzí..prostříkl pojistky na baterce,i odpojil baterku..měnil jsem kdysi zadní čidlo abs,diagnostika hlásila vadné...proběhla výměna,ale asr se stále rozsvěcuje..

díky za rady a nápady :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj..a co ti hlásí Vag za chyby?nejsi po rozvodech?mam taky ten problém kluci..mam octu tdi,rok 2002,svítí mi náhodile asr(protiprokluz),po vypnutí motoru a nastartování chvíli ok..diagnostika mi píše chybu na řídící jednotce motoru o odchylce předvstřiku(nejspíš od výměny rozvodu),jsem čerstvě po rozvodech,dříve to nedělalo..tudíž,etl jsem tu někde na netu,že z 99% to je předvstřikem paliva,je v odchylce,podle vagu nastavíš..chystám se na to v budoucích dnech a jsem osobně sám zvědav..ono to že svítí asr je známka že se něco děje,prostě jakoby ti signalizuje chybu v systému,blíže specifikovat vagem,někdy je to čidlo abs,ale pokud ti svítí jen asr,podotýkám jen asr a ne abs a asr,tak s čidlem abs to nebude..asr a abs systém spolupracují,jsou propojeny a asr spolupracuje s více částmi motoru,řekl bych že je propojena asi se všemi jednotkami v autě,pokud nastane chyba asr svítí,pro informaci řidičovi,že není něco v pořádku..k tomu předvstřiku,četl jsem na netu,že pokud je předvstřik menší,než má být,huř nastartuješ,a když ji točís,zacuká ti motor a rozsvítí se asr..(jde málo paliva),když je předvstřik vyšší než stanovený,tak chytá sice dobře,ale spotřeba o ěco vyšší,a čoudí..tak osobně jsem sám zvědav čím to j..zkusím ten předvstřik,nastvit podle grafu na vagu,pozor...musíš ohřát motor na provozní teplotu,pak nastavovat,čerpadlo,jen jemně bud doprava,či doleva pootočit..pak smazat chyby všechny a udělat test jízdu..četl jsem tu opravdu na jakých si stránkách,že asr se rozsvítí vetšinou když je čidlo abs v řiti,nebo předvstřik mimo toleranci(z 99%příčina)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jdi na diesel pover forum a tam se to dočteš,pokud svítí jen asr je přícina v motoru,většinou předvstřik paliva mimo stanovenou toleranci,tak se to rozsvítí..když seřídí podle vagu,podle grafu,kontrolka zhasne..tak at to dáme dohromady kluci:-),za nedlouho to zkusím seřídit:-))

ale všechno co čtu souhlasí kluci..nejdřív jsem četl o předvstřiku,až potá sehnal kabel na vag..a napíchl..a ejhle..chyba předvstřiku..když by to bylo čidlem,vag by napsal čidlo a které to je..tak hodně zdaru,pak napíšu jak jsem dopadl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo Jo, ale co jsem byl u jednoho kluka na diagnostice tak tak to žádnou chybu nenapsalo.

Nicméně jsem ted přijel že Škodovky ( pracuje tam kamarad ) a vag napsal zavádu G202 - snímač natočení volantu. Podle ETKY to je zběrací kroužek pod volantem. TAkze Až prijedu z práce v sobotu tak ho výměním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mám podobný problém.Při prudké akceleraci se mi rozsvítila kontrolka ABS a ASR na O1 2001.Při rozjezdu se kontrolky rozsvítí při 25km/h a když za jízdy chcipnu motor a znovu nastartuju,tak už se nerozsvítí a vše funguje,teda takhle to fungovalo tak měsíc,teď už chcipnout a znovu nastartovat nepomůže,svítí stále.Včera diagnostika vyhodnotila vadné čerpadlo ABS.Musím měnit komplet čerpadlo i s jednotkou nebo to jde zvlášť?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

vzdyt jsem psal ze jsem vyndal pojitky na baterce,dal jsem je zpet a je po problemu,tot vse

EDIT:

V servisu mi rekli ze je v haji jednotka abs,ale docetl jsem se tady na foru,ze by mohlo pomoct vyndat hlavni pojistky nad baterkou.Vyzkousel jsem to a dost jsem tim usetril

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, mel jsem velmi podobnou zavadu. Octavia Combi 2001, 1,6,75kW .Kontrolka ASR se mi rozsvitila a uz nezhasla.

Diagnostika hlasila 3 zavady

: Vyhrivani LAMBDA sondy

: Porucha ridici jednotky

: Vaha vzduchu

Auto neproslo emisema na STK, pro volnobehu vse OK, ale pri pridani na 3 500 ot/min to ukazovalo 10x vic CO2 nez byla norma. Taky spotreba se zvedla cca o 0,5l / 100 km . Odjel jsem domu a uz se krizoval kolik, ze to jako bude stat. Nastesti servisak nebyl pako jako u SKODA autorizovanyho servisu a prolezl a promeril auto . Byla to pojistka u baterie, korunova zalezitost, chyby jsou pryc a ASR uz zase maka jak ma :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravím.Mam Octaviu 81kW TdI, r.v. 2000. Chcem sa spýtať, či sa už niekto stretol s poruchou, keď pri vyššom výkone zasvieti kontrolka ASR a motor nepracuje dobre,pri väčšom pline s motorom cuká, kontrolka svieti stále. Po vypnutí kluča sa chyba zresetuje a je všetko v poriadku. Čo môže byť príčinou tejto poruchy?

Dík.

Cav Stixa, mam rpesne ten isty problem. Zistil si chybu? kde bola ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...