Přejít na obsah

Kontrolka ASR


Host Potvora

Doporučené příspěvky

setkal jsem se mockrát s tím že se rožínalo ASR kvůli chybě v motorové jednotce

setkal jsem se mockrát s tím že svítila kontrolka obložení kvůli opotřebení

zatím jsem se nesetkal s tím že někdy něco při nečem někdo vydedukoval že možná snad by mohlo být a když na to nemůžu přijít tak s tím 5 let jezdím

jestli to tak řešíš je to tvoje věc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vašo tak se nezlob ;-) neupírám Ti ani vědomosti veliký ani to kolika lidem jsi tady dobře poradil. Tak prostě řada lidí tady s tím bojuje, a nemůžou na to přijít. Když to dáš do servisu akorát tě oholí a na nic nepřijdou protože mají vag zabalený v polystyrenu aby se jim nerozbil... :-)

U dvou aut prostě zabrala výměna destiček - zdá se mi že dvě auta a pár desitek tisíc km kdy se to nerozsvítilo by mohlo o něčem vypovídat. Proč to tak je nevím, hledám.. dedukuju.....že to zní celý jako pohádka vím, ale na druhou stranu stroje řízené mikroprocesory a elektronikou mne živí a co dokáže statika vím moc dobře.

Prostě to tu dávám jako tip a Ti co s tím mají problém můžou zkusit vyměnit destičky. V nejhorším jim to bude svítit dál a ty starý tam vrátí na dojetí potom... A když to zhasne tak dobrý a ušetřili milion za servis který by jim vyměnil kde co.... Mě a tomu klukovi to pomohlo...

Že s tím jezdím 5 let je opravdu moje věc :-)) a co jsem měl dělat když nikdo neví co s tím? Prostě jsem s tím bojoval no. Občas jsem zvítězil a občas prohrál.... co vše by mi asi vyměnili a kolik bych zaplatil v servisu než by přišli na destičky?

Tak hezký svátky a PF2009 :-) Ti přeju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to že servis s tím nehne mě nepřekvapuje, měl jsem nejeden telefonát některého člověka tady z fóra že je s autem v servisu a servisák neví co má dělat a po telefonu jsem mu říkal co má dělat

ale prostě tu věc s indukcí, mosaznejma špónama nějak nemůžu pobrat zvlášt když kontrolka pro opotřebení destiček s ASR nemá nic společnýho. Spíš bych věřil že ty špóny napadají na impulsní kroužek a pak má čidlo otáček špatný údaje. ale to problikává ASR, ABS ale nezůstane svítit.

Podle mě problém souvisí s motorovou jednotkou a nebo s budíky (ale servis řekl majiteli tohoto tématu -nespecifikovaná chyba ŘJ motoru - což je to samý jak kdyby mu tu chybu odhalili z tepla kanceláře na stojícím autě na parkovišti)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Emisí - to je v budíku takovej ten "kohout - ponorka" jak tomu nekteří říkají... Mě svítila - lambda byla Ok, ale vyhřívací tělísko se poroučelo .... a to jí stačí...

když jsem to smazal, tak se to rozvítilo vždy až po třetím nastartování - teda musíš k tomu ujet vždy odpovídající počet Km... to je takovej aby se teplota vody změnila min o 60stupnů - nestačí jen na místě 3x otočit klíčkem....

Pokud ale začne blikat je to krize - ničí se katalyzátor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by to opravdu melo neco spolecnyho s cidlem v desticce, tak by stacilo odpojit svorkovnici co vede do cidla - kusu dratu - u levyho kola a hned to bude jasny a neni ani potreba menit desticky ;-) Akorat bude rvat kontrolka oblozeni, ktera jde vagem taky vypnout.

Já nevím, je to jen taková dedukce že by to třeba mohlo jet po tom drátu od čidla..... to je duchařina no......prostě u dvou aut to zabralo...

Jo to mne taky napadlo - jen odpojit ten konektor---- svítící kontrolku ignorovat - víš proč svítí a nebo ze starý destičky uštípnout ten kablík s konektorem a spájet a zaizolovat a nebo tam jen vrazit drátek a zaizolovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene, ta chyba 1314 je RJ motoru pri celkovem testu, vycetl jsem z VISU, ze nefunguje spojeni CAN BUS ci co. Kdyz jsem chtel hodit na VAG zvlast RJ motoru, tak to hlasi, ze RJ motoru nefunguje ( neni spojeni ) . Taky jsem si vsiml, ze stoupla spotreba a na budikach se mi zasekla prumerna spotreba 7.7L ( mala dvojka ). A ta kontrolka ASR- preci kdyz nejde RJ motoru, tak ASR muze vyhodnocovat co chce, kdyz to nema kam poslat ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene,nemam, jen tu 1314...no pak tam bylo, ze je problem u saciho potrubi, spatne tesni nebo to saje vice vzduchu (nejaka netestnost). a jeste mam jeden dotaz, mluvilo se tu o konektorech ABS - ty najdu kde?

A Vaso, jak mi teda vysvetlis ze nejde spustit kontrola RJ motoru Vagem? spatny soft?

Editováno: , autor: Vinca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono pokud ti tuto chybu píše motorovka tak to jde vysvětlit že je špatná odezva CANu od ABS a poku budeš mít zaoxidovaný pojistky na baterce a tím bude vypadávat napájení ABS tak tím i vypadne komunikace CANu s ř.j. motoru

ta netěsnost může být nedostatek výkonu a taky rožnutí ASR

konektor ABS pod filtrboxem na jednotce abs a pak je ště spoj CANu v plastovym tunelu ale nevím jestli tam je do 2000 nebo nad

když ti auto jede musí i komunikovat

špatně nastavenej kabel

jakou máš nastavenou rychlost ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted jsem chtel napsat, ze mam diagnosticky kabel USB OBDII KKL - VAG COM , mam ho tady od juke-boxa. Takze pokud elektronika pracuje na CAN-Bus, tak jsem s tim to kablikem namydlenej a musel bych si kupit kabel, ktery komunikuje s CAN. No a bude KKL komunikovat s RJ motoru?

Editováno: , autor: Vinca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...