Přejít na obsah

Po zahřátí volnoběh na 2 válce


MarthynRastafary

Doporučené příspěvky

Zdravím potřeboval bych radu,

na felině 1.3 BMM 50kw mi kapánek zamrzla voda a muselo se měnit těsnění pod hlavou. Hlava byla zkoušena na tlaky a prý v pohodě.

Ale po ujetí pár kilásků a po zahřátí to nejdřív na volnoběh jede na tři a později na dva válce (škube to celým autem..). Ve vyšších otáčkách (při jízdě) to nejde poznat, možná to netáhne jak by mělo... Rozdělovač pročištěn, svíčky vyměněny a kabely snad taky, ale žádná změna.

Mimo jiné se teď taky stává, že po nějakých těch kilometrech (posledně zrhuba po 20) to na určitých místech nejčastěji do kopce (ale jednou i z kopce) to při vyřazení/podřazení a přibrždění chcípne, bez jakýchkoliv jiných náznaků, to zhasne jak kdybych otočil klíčkem a potom to nějakou dobu nechce startovat. Starter točí, ale tak nějak jinak, tišeji až po nějaké době (minuta, dvě) to má cenu začít startovat a už se to rozkucká a chytne to...

Nějaké rady kde by mohla být chyba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za nabídku. Diagnostika je jako další v plánu. Ale minulý týden jsem to už nestihl a teď jsem do pátku na koleji...

Jinak mám to teď u jednoho mechanika, tak jsem mu u téhle příložitosti řekl ať vymění palivový filtr...kabel na napíchnutí nejspíš nemá...

Může to dělat najeké těsnění u sacího potrubí?

Je možné, že i přes přezkoušení hlavy na tlaky je tam nějaká mikrotrhlinka která se projeví až ve vyšší teplotě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidně může být posrané to těsnění pod hlavou. Je potřeba ověřit kompresní tlaky za studena i za tepla, vyzkoušet všecky svíce, případně i kabely a palec s víčkem rozdělovače, jestli správně izolujou a pak načíst závady VAGem. Další se uvidí, nemá cenu tady věštit z křišťálový koule, když není dostatek potřebných informací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, ale zdá se mi to jednoduchší napíchnout a pak řešit tlaky atd...

Ono někdy návrat k primitivní metodě "předelektronickýho věku" vůbec nezaškodí - už jsem viděl felinu plazící přes dvůr servisu na 3 válce, za ní závoj mastnýho černýho čmoudu, kterou ale vzápětí elektronická diagnostika označila jako "bez závad". Přitom zcela zjevně tomu autu NĚCO BYLO. Čemu bys pak věřil? Já osobně bych se na celou elektroniku vysral a šel bych změřit ty kompresní tlaky a prohlídnout jednotlivý svíce, jak která je nebo není černá, případně suchá/mokrá od paliva. Minimálně upřesnění místa závady, pokud už ne přímo závadu samotnou bych měl najito dřív, než rozmotanej kábl od diagnostiky... Bohužel, přesně jak to říkáš uvažuje dneska 90% servisáků - nejdřív VAG, všecko povyměňovat, ale když to selže, jsou s rozumem v prdeli - místo aby logickým postupem vyloučili jednu možnost za druhou a VAG používali jen jako pomůcku... Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...