Přejít na obsah

Emise Do dílny! OII 1.9 TDI PD


Honza10

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Zdravím,


dnes se mi ukázala kontrolka motoru + hláška Emise do dílny. Nevíte čím to může být velice předběžně? 


 


Stalo se to při špatném rozjezdu a následném zkapnutí a opětovným nastartování se to ukázalo. 


 


Před nějakým cca měsícem se mi auto samovolně hodilo do nouzového režimu, ale po opětovném nastartování vše bylo v pořádku. Poslední týden až dva si všímám menšího výkonu při rychlostních st. 3 a 4 při zrychlování to pomaleji reaguje a není to tak živé jak předtím. Dočetl jsem se, že to může být váha vzduchu, ERG ventil, co bych mohl ještě očekávat? 


 


Děkuji za rady.


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Zdravím,

dnes se mi ukázala kontrolka motoru + hláška Emise do dílny. Nevíte čím to může být velice předběžně? 

 

Stalo se to při špatném rozjezdu a následném zkapnutí a opětovným nastartování se to ukázalo. 

 

Před nějakým cca měsícem se mi auto samovolně hodilo do nouzového režimu, ale po opětovném nastartování vše bylo v pořádku. Poslední týden až dva si všímám menšího výkonu při rychlostních st. 3 a 4 při zrychlování to pomaleji reaguje a není to tak živé jak předtím. Dočetl jsem se, že to může být váha vzduchu, ERG ventil, co bych mohl ještě očekávat? 

 

Děkuji za rady.

 

Taky zatuhlá regulace turba. Ale nemá cenu se zabývat dohady. Diagnostika ti to poví na 100%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel jsem do servisu, než jsem tam přijel, kontrolky samy od sebe zhasly! Takže v servise to hodili na diagnostiku a jenom jim to napsalo, že mám špatné žhavící svíčky (což už vím asi od začátka jara a na jízdní vlastnosti a na tuto chybu to vliv určitě nemá). Ještě jim tam naskočila chyba snímač teploty motora, která při zapojení druhé diagnostiky se neobjevila. Jak jsem jim říkal, že to má zvláštní chování při akceleraci (pocukávání a trhavé rozjíždění), tak mi vyměnili aspon vzduchový filtr. Po odjetí 20 km, jsem k němu pro jistotou zajel a opět napichl na 2 různé diagnostiky a obě dvě ukázaly jen ty svíčky, nic víc, nic mín. Vše vypadalo OK, zdálo se mi, že to jede opravdu lépe, odjel jsem cca 50 km a opět se mi ukázala kontrolka + emise do dílny. Čím to zas může být? Že by ten snímač u motora dělal takový povyk a mělo to vliv na to cukání? Už jsem tam opět volal a pojedu tam potřetí to napichnout na diagnostiku, ale čekám, že tam zas nic nebude (ikdyž zatím svítí kontrolky a možná se objeví kde je chyba). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem zpět ze servisu, vyhodilo to chybu 16567 obvod snímače teploty paliva. Dráty ke snímači, byly totálně rozdrolené, takže to byla jistá příčina! A ještě k tomu, jen chytl do ruky ten snímač, trošku povytáhl a jeden z drátků praskl :D Vyměněny drátky za 10 min a chyba už se neukázala a snad už neukáže! Snad jsem někomu trochu poradil kam se podívat, než začne vyměnovat drahé komponenty. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj chlapi,

 

mám taky problém s kontrolkou motoru, vyčistil jsem klapku, ale to nepomohlo. Jen jsem si uvědomil, že když jsem tu klapku vytáhl z auta, byla vlastně v otevřeném stavu. Je to v pořádku? Není náhodou zaseklá? Myslím že po vypnutí motoru by měla být zavřená. Nijak jsem na to nemyslel a pomocí spreje a štětce jsem ji vyčistil a namontoval zpátky. Až teď jsem si to uvědomil. Poradíte mi? OII, 1.9 TDI, BXE, MR 2006

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Čau chlapi mám takový dotaz. Vím že je toho tu hodně popsáno(důkladně přečteno) a vím že bez připojení na vag se tu konkrétní diagnózu asi nedovím ale i tak bych se rád zeptal na vaše případné názory a za ty předem díky. Předevčírem sem odjížděl od domu ( mám octavii 2 před facem bez filtru pevných částic) a po sešlápnutí plynu auto bez cukání a dušení nereagovalo a vůbec netáhlo( žádný divný zvuk od motoru, žádná svitící kontrolka a signalizace) auto jelo max 80 až 100km a to jsem měl plyn na podlaze. A asi po 150 km mi to napsalo emise do dílny a rozsvítila se oranžová kontrolka motoru. Nemáte nějakou zkušenost? A kolik by stála případná oprava? Díky za případné rady a názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj chlapi,

 

hledám někoho, kdo mi připojí moji octu na VAG, potřebuju přečíst závadu na motoru. O2, 1,9 TDI, BXE, MR 2006.

Litoměřice a okolí. Najde se někdo?

Díky

nikdo nic? Asi mě donutíte investovat a tu diagnostiku koupit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Sakra, opravdu nikdo není na pomoc? Litoměřice, Ústí, Teplice, Roudnice, občas jezdím i Chrastava, Liberec. Potřeboval bych to diagnostikovat. Řeším kontrolku motoru na palubce, EGR vyčištěný a funkční, klapky už mám celkem tři, ale stále mi to svítí. Začal jsem podezřívat kabel k tý klapce, je tam 4-pin, nevíte někdo, jestli se to dá proměřit? Na pohled vypadá všechno OK, nikde žádné porušení nebo nalomení. Už si s tím vážně nevím rady.

Pomůže někdo? Díky.

Pro úplnost O2, 2006, BXE

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, oktávka 1.9 tdi pd kód motoru BJB.

Hlásí mi chybu přes Bluetooth Elm:

P0237 Turbocharger Boost sensor Circuit Low..

Senzorem to není, vyzkoušel jsem z druhého auta. Mám podezření na kabeláž, tady na fóru jsem se dočetl, že to trpí, láme se nebo prošoupe někde pod startérem. Setkal se s tím někdo? Je nějaký způsob, jak to potvrdit ( proměřit )?

Jinak turbo i egr funkční. Poprvé když se to stalo tak jsem chybu smazal a v pohodě. Podruhé to samé. Teď ve čtvrtek ( jel jsem v tom slejváku ) to vyskočilo znovu a už nejde vymazat. Respektive hned vyskočí znovu, není potřeba ani nastartovat. Hledám někoho šikovného z Prahy nebo okolí, kdo ví co a jak a byl ochotný se na to mrknout. Samozřejmě zaplatím. 

 

Předem děkuji za každou radu či pomoc

Edit : za úspěšnou opravu nabízím toto rádio, sice asi rok staré, ale plně funkční :

radio.jpg

Editováno: , autor: wrabeczech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Ahoj...prosím o radu.

Mám Octavia 1,9TDI 77kw BKC. Najeto 370000km.

v blízké minulostimi auto párkrát spadlo do nouzáku a po zhasnutí motoru a nastartování vše OK...v souvislosti s tím byla v paměti závada:

-P0234 Regulace tlaku přeplňování Nad hranicí regulace. Tato závada se už zatím neobjevila. ALE

Rozsvítila se totiž kontrolka motoru(vrtulník) a to kvůli závadám:

-P0401 Recirkulace výfukových plynů Příliš malý průchod

-P1440 Elektrický ventil zpětného vedení výfukových plynů Přerušení

Test akčních členů ukázal že EGR ventil nechodí ale ovládací ventil cvaká, zbytek akčních členů se při testu pohybovaly. Podtlakové hadičky vypadají v pohodě. Když jsem pusou zkoušel vytvořit podtlak tak se egr pohnul takže si myslím že bude v pohodě (už jsme ho před nějakým časem mněnil) Navíc mi přijde že při tom testu egru (akční členy) se po odpojení hadičky a ucpání prstem nevytvořil žádný podtlak.

Motor nijak necuká a jede normálně jen na vonoběh se asi až po zařátí motoru zvýší otáčky turba(začne pískat).

Podezřívám ten elektromagnetický ventil co ovládá podtlakové ventily.

 

Máte prosím někdo nějakou zkušenost?

Editováno: , autor: Kopr333
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...