Přejít na obsah

1.6 TDI CR (55kW)


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

V poslednom čase na stránke Profituningu je kopa úprav pre 1.6 TDI. Bez ohľadu na to či upravujú 75 alebo 105 PS verziu, každá končí niekde medzi 136 a 150 PS. Krása.

 

419263_551468901551014_580523827_n.jpg
403517_511688315529073_1413621930_n.jpg

Editováno: , autor: Ivan Horváth
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak po roce jdu zítra na 45000km prohlídku. Jezdím nejlevnější naftu, na svoje poměry sice pomalu, ale s výsledným průměrem 4,9 l/45000km a to navíc tak 10000km s rakví, 2000km s 4 kolama na střeše a v létě klima. V podstatě celý rok jezdím v práci 120km/h za 4,6l a potom 3x na dovolenou 170km/h za 6l. Zatím spokojenost. Jediná závada bylo čidlo výfukových plynů, ale to jsem možná urazil někde offroad sám a v pohodě jsem dojel 400km směrem k servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zvláštní a celkem škoda, že o tomhle motoru se tady na fóru skoro vůbec nepíše. Já bych o něj měl celkem zájem do budoucna, i když spíš do O3 nebo Rapida. Mám teď Fabii 1 combi a to bych si s další Fabii moc nepomohl, co se týče velikosti.

 

Potkala někoho taky závada na vstřikách nebo něco jiného zásadního? Zatím to vypadá, že ty vstřiky měly jen ty 3 kusy z té firmy.

 

Jinak já tankuji do svého trojhrnku nafťáka z 80% naftu na Agipu a po 130 000 km žádný problém.

 

Díky za reakce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mal by som otázku ohľadne zvýšenie výkonu motora.Vo fabiach sú motory 1.6tdi CR 55,66 a 77kW.Ja mám tú základnú verziu.Sú výkony motorov 66 a 77kW zvyšované iba softwérovo alebo sa tam menilo aj niečo iné,myslím turbo alebo niečo pod.Mám najazdených ešte len 5.000km,takže som v záruke ale do budúcna by som možno uvažoval zvýšiť výkon.Otázka je či sa to oplatí a z akými rizikami to chodí...

Editováno: , autor: icosom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vše je pouze software ;) pokud tedy nepůjdeš cestou dalších úprav (vstřiky, turbo, filtr, atd.) já osobně jsem šel cestou z 77kW na 96kW a jsem maximálně spokojený k tomu když přidám lepší naftu tak je to fakt krása, koor na Roomstra ;)

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm,takže keď som dal za sa svoju verziu elegance (55kW) 13.000€ tak rozdiel oproti verzii s 77kW motorom činí cca.2.600€,to je celkom úctihodný rozdiel.No ono ani teraz to auto nie je lenivé ale zato pre bezpečné predbiehanie sa by mi ešte zišlo pár koní navyše.Koľko je rozumná suma za takúto úpravu softwéru?Spomínaný software ktorý tebe dal 96kW je originálny škodovácky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vtipálku originál škodovácky : lol: škoda nenabízí 96kW verzi ;) byla provedena úprava na mém softwaru co byl nahrán v servise ŠA pro jistotu ten poslední abych se vyhnul dalším přehrávání v případě servisního zásahu ze strany ŠA. Jinak mě to po známosti nestálo nic ale i tak bych za to víc jak 5tic nedal ;)

 

jinak uprávy z 55kW -->>> do 70kW bych se rozhodně nebál ;)

 

pawouk: jede to božsky ;)

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aspoň som Ťa pobavil s tým origo softwérom,ale Ty si ma zas potešil z informáciou,že by som mohol ísť smelo do toho.Takže ten terajší pôvodný softwér je vhodné zazálohovať.Čiste teoreticky keby som si to nechal urobiť teraz(auto má pol roka) tak by som z upraveným motorom jazdil ďaľší pol rok a na prvý kontrolu by som ho znova uviedol do pôvodného stavu,tak si v škodovke nič nevšimnú?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

šel bych do toho a upřimně mě sere, že jsem si to nenechal udělat hned!, kór roomster je daleko těžší než fábka a každý koník na víc je tam sakra znát jak jsi už psal hodí se to na bezpečné předjíždění a nižší spotřebu PHM. Z nějakého pubertálního machrování jsem už dávno vyrostl :D

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne to som mal na mysli aj ja,predsa je všeobecne známe že najviac nehôd sa udeje pri predbiehaní.Doteraz som mal staré BMW 324TD (115ps) a toto som menil na terajšiu fabiu,podotýkam bol to dar od rodičov.Z blbnutia som už vyrástol tiež a po Tvojich radách sa pozriem za nejakým spolahlivým človekom čo mi to urobí,potom dám vedieť,zatiaľ díki za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Od začátku května jezdím služebně s touto motorizací, vůz jsem převzal od kolegy v  55 tisících. Zatím mám najeto cca. 1500 km a vcelku spokojenost, to že motor není na žádné skotačení, mě nepřekvapilo, ale jeho celkový projev ano. Odhlučnění super, vibrace minimální, prostě paráda :-) dosud jsem jezdil jenom s benzínem, ale docela tomu nafťáčku přicházím na chuť. Spotřebu neřeším, ale zatím se motám kolem 5 litrů. Suma sumárum za mě palec nahoru. :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Na fabii 1.6 TDI (55kW) mám momentálne najazdených 9000 km,tam ma napadlo že odmeriam skutočnú spotrebu,tým najjednoduchším,klasickým spôsobom.Natankoval som plnú kým cvakla pištoľ,odjazdil 106km (takto mi to vyšlo) a znova som dotankoval po prvé cvaknutie.Podotýkam jazdil

som iba v meste a používal som aj klímu.Výsledok:   6,24l.  Nuž nie je to deklarovaných 5,1  ale nejak to prežijem...         

Editováno: , autor: icosom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

icosom, ja by som ti týmto spôsobom merania spravil spotrebu aj 18 litrovú. Keď už meriaš podľa tankovania po prvé cvaknutie, tak:

1. tankuj na tej istej ČS a pri tom istom stojane

2. aby bolo merania presnejšie, vyjazdi celú nádrž (takto stačí ak pištoľ cvakne o liter vyššie, lebo nafta nepení toľko, a hneď máš výsledok skreslený o 20%)

3. priemer je ideálne robiť z viacerých tankovaní, pri jednom aj keď vyjazdíš celú nádrž, môže byť skreslenie pár dcl na 100 km

Ak si spotrebu nechceš sledovať dlhodobo, tak druhá možnosť je natankovať úplne po okraj hrdla nádrže, hneď najazdiť nejakú normálnu porciu kilometrov a zase dotankovať po okraj. A ešte aj tu môže vzniknúť nejaké skreslenie rozpínaním nádrže.  :kol-28:

Editováno: , autor: Ivan Horváth
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...