Tetrosy Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Zdravím, tak už mi asi 3 roky leží v garáži plech pod motor na mojí Octavii 1. Je to neorigo verze pro 4x4. Teď jsem měnil startér a říkám si, že bych ho tam mohl už konečně dát, ale potřeboval bych vědět jak velké nýtovací matky patří k podvozku pro uchycení toho plechu. A po jakých nýtovacích kleštích se mám podívat. Za jakékoliv nápady nebo rady budu vděčný. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan1971 Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 (editace) mrkni sem,nýtovací matice M8 http://www.olin.cz/p...dni-kryt-motoru Editováno: 15. Březen 2012, autor: milan1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Páni ten plech je dobrej...ale 13 kilo?To je docela váha.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goravt Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 o kolik se to snížilo po tom co jsi dal plech pod motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tetrosy Vloženo 21. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 Ještě jsem se k tomu nedostal, měl jsem toho v práci moc. Ale 13 kilo nic neni, nepočítám, že se to vůbec nějak zvlášť pohne. Zkuste vyndat autobaterii a uvidíte o kolik se auto zvedne, ta taky váží nějáký ty Kg. :-) Ještě jsem se koukal na net a někde píšou, že se tam maj dávat ty nýtovací matice M10 né M8. Tak nevim, oni nejsou zrovna zadara a kupovat 2 sady matic se mi taky nechce. Nemáte někdo zkušenosti už se samotnou instalací, případně obchodem kde jste ty matice koupily? Opět děkuji předem za jakékoliv nápady :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 Octavka dával 10 - http://forum.skodahome.cz/topic/49680-paket-na-horsi-cesty/page__view__findpost__p__1436814 Jinak tady nějaké fotky, ten típek bawor i zde na foru prodával - http://fotoalba.centrum.cz/photos.php?aid=1386978&row=w%3Dal%26uid%3D9704123%26sort%3D0%26onpage%3D0%26page%3D1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 26. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2012 http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=n90810602 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 (editace) Váha plechu je sice 13kg,ale s autem mi to nic neudělalo Jinak na plech jsem po doporučení nalepil odhlučňovací materiál-spokojenost http://internetovy-obchod.msbox.cz/autodoplnky-autokosmetika/hlavni-stranka/odhlucnovaci-material/f-5-s-79-cp-100032-c-41/ Editováno: 28. Prosinec 2012, autor: ccdeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaramojo Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 Mám ho origo a super. Jezdím na Slováky a bez nej bych už así dojel. cena i s montáží před 11 lety ve značkovém servise 9 000Kč. Platil první majitel. Jsem druhý, Octavia 1. po face. Rv 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tetrosy Vloženo 12. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Tak jenom aby to tu bylo z mé strany ukončené, tak plech už mám nainstalovaný. Koupil jsem si nýtovací matice origo škoda, všechny potřebné šrouby taky origo a chystal jsem se na instalaci, ale celkem mě překvapilo, že v nápravnici ani na nosnících nebyly připravené díry pro ty nýty, tedy byla tam jen jedna uprostřed nápravnice. Dále tu někdo psal, že nýty jdou zanýtovat jen nasazením do nápravnice a utahováním, to je naprostý nesmysl! Nýt tam není tak pevně aby šel utahovat a neprotáčel se a ani držením kleštěma to nejde a hlavně je neuvěřitelně pevný. Proto jsem musel auto zavést do origo servisu škodovky, protože to byl jediný servis, který měl nýtovací kleště na M10, nechal jsem zanýtovat ten jeden nýt, jel jsem domu a po utažení plechu za tento nýt jsem označil kde budou přesně další díry v nápravnici i v nosnících. Vyvrtal jsem díry aby tam nýt šel nasadit a hurá zase do škodovky zanýtovat zbytek. Potom už je to jednodoché jako se to všude jinde píše. Bylo to hroozné a zdlouhavé, ale ve škodovce jsem za nýtování zaplatil něco málo přes 600Kč a zbytek jsem zvládl hravě sám. Musím říct, že plech pasuje bezvadně a už jsem ho i několikrát za velmi krátkou dobu prověřil a dávám za 1 :-) Jen doplním, že mám motorizaci 1,6 55KW a rok výroby 97. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Nemas nekde foto? Mam stejny rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tetrosy Vloženo 13. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2015 (editace) Fotky nemám, ale tady na týhle stránce je to celkem pěkně popsaný http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=414158 , jinak je tu zase nýtování těch matic kleštěma. Možná kdybych ty díry nemusel vrtat a byly tam už z výroby a kdyby sem měl auto zvednutý jinak než před chalupou heverem, tak by to asi taky šlo lépe, ale já to musel nechat udělat v servise Škoda. Ještě jsem v PC našel fotky z jedný stránky, která mně taky hodně pomohla. Už jsem to psal v minulém příspěvku, ale já jsem tam neměl předpřipravené díry pro instalaci tohodle plechu, akorát v nápravnici byla jedna ze 3 tehle děr už udělaná, tak sem na ten plech přidělal ty válcový držáky co jsou na nosnících a plech jsem chytnul k tyhle jedný díře a přiložil tak jak by měl bejt a označil jsem si kde ty díry vyvrtám. Ale kdybych se do toho měl pouštět znovu, tak si asi na vrakovišti koupim faceliftovou nápranici a rovnou si zajdu do škodovky a nechám si tam ty nýty dát, ještě když bude sundaná a ty na nosnících si nechám udělat potom. Tak hodně zdaru :-) Editováno: 13. leden 2015, autor: Tetrosy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yodiak Vloženo 16. Březen 2017 Sdílet Vloženo 16. Březen 2017 pěkná práce opravdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrich.vrbaml Vloženo 2. Červen 2017 Sdílet Vloženo 2. Červen 2017 Už ho tam taky mám díky ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky-Praha Vloženo 16. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2017 super nápad, určitě to na svém udělám ještě - myslíte, že to půjde dát na 1,8T v automatu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.