Přejít na obsah

Vadné Turbo OII 1,9 TDI PD 77 kW


romankoWW

Doporučené příspěvky

Tak přátelé jak pokračuje reklamace Já vs AAA Auto? Jak jinak - BLBĚ !!!

1) 5.11.2011 podán protokol k reklamaci na pobočce. Vše naprosto formální a po ujetí 100 KM vlakem vám do ruky dají nakopírovaný obsahově skoro prázdný formulář k vyplnění. Vše zavání JEN byrokratickou obtěžující zákonnou povinností vyřídit reklamaci do 30 dnů. Nikdo s vámi nic nekonzultuje, neptá se, neporadí - jasný už nejsem pro vás příležitost a jde cítit, že pro mě sepsání reklamace je naprosto zbytečným krokem. Po předání formuláře nadatluje pracovník do systému pár řádků a stisknutím enteru se žádost vystřelí někam hluboko do jakéhosi reklamačního oddělení. Aby to AAA nemělo úplně jednoduché, sepsal jsem i své vyjádření k reklamaci.

2) Po časté telefonní urgenci, že se mi nikdo neozval, ani ze pseudo pojišťovny Carlive, se po 10 dnech ozval někdo z AAA, kde jsem auto koupil. Po mým přání aby mi neposílali připravený klasický text "...zamítnuto.." mi áčkař sliboval že zkusí aby alespoň částečně byla reklamace uznaná. Pochopil jsem že tento člověk nic neovlivní, protože se vše řeší v Praze. Po hlášce že tato reklamace je mediálně sledovaná mi s roztřeseným hlasem řekl na dotaz své jméno a rychle zavěsil... Mikronaděje?

3) Dnes jsem dostal kopii svého protokolu doplněný pár řádky vyjádření reklamace. Pochopil jsem že urgence a borec z áček vše bylo naprosto zbytečné. Text nebudu ani citovat nemá smysl. Reklamace zamítnuta a celý text je otištěn křivě - stopa po automatickém procesu vyřízení u kterého se nikdo ani neobtěžuje zapnout pár mozkových buněk pro zákazníka.

4) Ihned po obdržení AAA telefonicky kontroluje jestli mi protokol byl doručen. S borcem z reklamačního nejde mluvit. Prostě zamítnuto zdar.

Je jasné že nikdy v životě už nepřekročím vstup do AAA abych si koupil auto. Původně jsem si myslel že tento servis je trochu na vyšší úrovni než zbytek prodejen. Ať si každý udělá úsudek sám. JEN JESTLI MŮŽU DOPORUČIT: POŘáDNĚ SI PŘEČTĚTE POKUD NĚCO BUDETE V šrotBAZARU KUPOVAT. Já TO NESTIHL A TEĎ MĚ TO SERE. Smlouvy jsou navrženy tak, aby břemeno odpovědnosti prodejce bylo minimální spíše žádné. A k pojištění CARLIFE za 9500 Kč s pojistným plěním max do výše 10 000 Kč na části které mají minimální poruchovost - je extrémní výsměch lidem.

škoda, kdyby chyby. Byl by čas, šel bych i za cenu se soudit. Ale auto je třeba a čas na pokročilou reklamaci se soudem není čas. A nato spoléhají.

Možná kdyby AAA se chovalo slušně, částečně reklamaci kompenzovalo, nebo poslali alespoň bonboniéru tak nejsem vůči nim tak naštvaný. Možná bych nepsal ani tento příběh. Mají u mne ztraceného zákazníka který po alespoň normálním jednání by se zase vrátil a udělal kšeft. Tak se prostě jen ventiluji pro ostatní.

Lidi BDĚTE !!!!!

P. J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) turbo nemá nic společnýho s kvalitou zbytku auta. Škoda je kvalitní značka.

2) 100 tisíc na turbo je dobrý nájezd (2.0TDI nebo renaultí turba byly schopné odejít za polovičku času)

3) turbo je u dieselu opravdu spotřební věc

4) repase turba na škodovku je za hubičku (5-10 tisíc)

5) odchází i spojka

6) Změnu stylu jízdy občas turbo nevydýchá

7) Nemá to nic společného s AAA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za prvé se nedivím,že s tebou AAA vymetlo!To je normální. Ale s tím pojištěním musím doporučit CarGarantie! Ty zaplatěj snad všechno!Dělal jsem VW CADY prodané v bazaru a po 4 měsících se mu zesra....l kompresor klima a setrvačník a car garantie vše zaplatil a že to byla fakturka v řádech desetitisíců! Poněvadž autorizovaný servis. Bez žádných komplikaccí!

Klobouk dolů!

A upozorňuji že to není ojedinělý případ!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak k AAA Auto,

V předávacím protokolu je jasně napsáno že když má auto turbo tak spadá do skupiny C kde se na to turbo nevztahuje záruka... Stačí číst a pak se nemusíš rozčilovat s reklamací. Jestli ti auto prohlíželo měřilo a testovalo komando kamarádů odborníků a řekli že auto je OK tak bys to mohl reklamovat u nich:) Dále se říká že člověk co kupuje auto by si měl schovat 10% z kupní ceny na servis. Dále, když slyším fičet turbo tak zajedu někam aby se na něj koukli, a repase bude určitě levnější u turba co se točí a píská, než u hryzlého(jestli to vůbec půjde) Turbo - spotřební materiál, pro bazar je to jako kdyby jsi za půl roku přijel a reklamoval sjeté destičky... Carlife je v ceně, nepřiplácel jsi 9500, ale je odečten od kupní ceny, třeba ho využiješ na něco jiného...

Navíc bych řekl že i kdyby jsi koupil auto od soukromníka, tak dopadneš stejně...

Editováno: , autor: Ladacz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k AAA Auto,

V předávacím protokolu je jasně napsáno že když má auto turbo tak spadá do skupiny C kde se na to turbo nevztahuje záruka... Stačí číst a pak se nemusíš rozčilovat s reklamací. Jestli ti auto prohlíželo měřilo a testovalo komando kamarádů odborníků a řekli že auto je OK tak bys to mohl reklamovat u nich:) Dále se říká že člověk co kupuje auto by si měl schovat 10% z kupní ceny na servis. Dále, když slyším fičet turbo tak zajedu někam aby se na něj koukli, a repase bude určitě levnější u turba co se točí a píská, než u hryzlého(jestli to vůbec půjde) Turbo - spotřební materiál, pro bazar je to jako kdyby jsi za půl roku přijel a reklamoval sjeté destičky... Carlife je v ceně, nepřiplácel jsi 9500, ale je odečten od kupní ceny, třeba ho využiješ na něco jiného...

Navíc bych řekl že i kdyby jsi koupil auto od soukromníka, tak dopadneš stejně...

nejsi taky jeden z těch co jsou placeni áčkama, za to že lezou po automobilovejch fórech a mají za úkol bránit a vychvalovat AAA?

slyšel jem,že je to docela dobrá brigáda (slušně placená)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bohuzel je smula, co autor vlakna prozil s autem, nicmene taky bych to tak jednoznacne nepripisoval AAA.

Neznam jejich smluvni podminky, ale pokud je ve smlouve psano (jak je uvedeno vyse), ze turbo patri do kategorie C, tudiz zadna zaruka, pak to autor vlakna podpisem kupni smlouvy akceptoval a nemuze se tedy divit, ze mu reklamace turba nebyla uznana. To ale neni vina AAA, to se na me nezlobte.

PS: Jen pro jistotu prohlaseni - s AAA nemam nic spolecneho, natoz aby me platili lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tady bych s Maverickem docela souhlasil,

tohle není vina Áček, bazary v podstatě nemaj šanci poznat, jestli se to turbo u starších aut vysype po 1000 km nebo 100 000 km.

Já už mám z Aaa třetí auto bez problémů, ale je pravda, že jsme pokaždý vybrali atmosférickej benzín a tam žádný opotřebovaný turbo nehrozí :-)

Tak bohuzel je smula, co autor vlakna prozil s autem, nicmene taky bych to tak jednoznacne nepripisoval AAA.

Neznam jejich smluvni podminky, ale pokud je ve smlouve psano (jak je uvedeno vyse), ze turbo patri do kategorie C, tudiz zadna zaruka, pak to autor vlakna podpisem kupni smlouvy akceptoval a nemuze se tedy divit, ze mu reklamace turba nebyla uznana. To ale neni vina AAA, to se na me nezlobte.

PS: Jen pro jistotu prohlaseni - s AAA nemam nic spolecneho, natoz aby me platili lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejsi taky jeden z těch co jsou placeni áčkama, za to že lezou po automobilovejch fórech a mají za úkol bránit a vychvalovat AAA?

slyšel jem,že je to docela dobrá brigáda (slušně placená)

Ne, nejsem brigádník, co se živí příspěvky, ale 7 let tam pracuju, proto vím že turbomotory jsou v AAA ve skupině kde se na turba nevztahuje záruka. Bohužel turbo je a počítá se jako spotřební materiál. Ber to tak že někomu přes inzerát prodáš tdi a on ti za třičtvrtě roku přijede že oddělal turbo. Asi mu ho taky nezaplatíš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

no musím se pochlubit, nastartuji vyjedu otočím se na kruháči prásk a najednou z výfuku dým jak prase. Musel jsem t odstavit a na laně dovést do servisu. Automechanik mi řekl, že turbo je v p**i (s prominutím), olej mi z výfuku kapal jak z vodovodu. Prosím lidičky, co si myslíte, že vše budu potřebovat měnit? Turbo (15tis), samozřejmě asi doplnit olej a filtry (cenu nechci ani odhadovat) plus vyčistit výfuk atd.

Co myslíte vy? vejdu se do 30tis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Libero1071: Díky ;)

No tak moje holčina zažije největší opravu svého života, komplet nové výfukové potrubí a vše čím prošel olej, turbo nepočítaje ... možná i chladič a IC. Myslím si že když se člověku daří tak se daří pořádně. Ale pořád lepší, než kdyby holka začala hořet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Moje zkušenost je s AAA také katastrofální. Žena chtěla koupit kárku a tak jsme ji šli okouknout do áček. Čekala nějaký peníze, ale až za měsíc. V bazáči jí řekli, že si může vzít úvěr a že přeplatí 5000,- Kč (nechali jsme si to spočítat). Auto jsme koupili a po měsíci jsme chtěli úvěr vyplatit. Už si nepamatuji, zda to bylo 80000 nebo 100000,- Kč, ale tak nějak to bylo. A nikdo se s námi nebavil. A to nemluvím o tom, že jsem já, v průběhu toho měsíce, koupil auto utopené (při koupi jsem to nevěděl). Auto se začalo kazit. Nechal jsem udělat znalecký posudek. Zastupovala mne DAS a stejně do sporu odmítla jít a vyplatila mi odškodné se slovy, že nad áčky nikdo ještě nevyhrál. A to ve smlouvě byla formulace o utopeném voze. Fuj. V áčkách ani jména prodejců nejsou jejich vlastní, protože se za ně stydí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj všem,

mám OCII combi (r.v.2008-1.9 TDI)-při rozjíždění na světlech těsně před přeřazení na dvojku se ozvalo takové kovové cvaknutí a spadnul výkon asi o 70% po par metrech začal drnčet motor (zároveň hroznej dým z výfuku-tak sem okamžitě zastavil)....při kontrole zjištěno, že zmizel všechen olej?? Voda vpořádku.....co to může být? Aspon hrubý odhad-sem z toho na nervy díky :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to víc-našel sem na netu asi za 15000, ale budu mít dva roky záruku (i na práci) tak to asi vemu......ve škodovce mi nabízeli i repasi okolo 10000.- v Pardubicích u ofiko firmy, ale 2-3 týdny bez auta.....

podotázka:

1) jsou nějaké varovné signály, když je turbo načaté

2) kolik km asi má turbo vydržet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Trochu to tu ozivim... tento thread sa zacal "hukanim" turba... ano, som jeden z tych stastnych...ale v poslednych dnoch sa objavil iny zvuk... pri podradeni, tak ze otacky "skocia" nad 2500 sa mi ozyva piskanie, cim vyssie otacky tym to viac piska, s klesajucimi otackami to piskanie mizne a pod 2500 je ticho... Auto uz ma co to za sebou... 325k km, povodne turbo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...