Přejít na obsah

servo nefunguje


josef.D

Doporučené příspěvky

Jak mam postupovat dále ? Do autorizovaneho servisu nechodím, protože ceny jsou nekdy zbytecne astronomické, vetsinu věcí si dělám sám, ale v teto problematice se vubec neorientuji. Chtel bych zvolit co nejvíce konzervativní metodu opravy, nerad bych utracel desítky tisíc zbytečné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřebuješ Dílenskou příručku. Štáhni si ji i k jedničkové fabii, kde je diagnostika serva popsaná šířeji a pak potřebuješ příslušný kabel k diagnostice + PC.

Opravit si to můžeš sám, ale z tvých dotazů je zjevné, že se v tom absolutně neorientuješ, takže to budeš mít poměrně těžké. A ze stejného důvodu je dost těžké ti dát nějakou konkrétní radu (jako třeba "zkontroluj bloky hodnot"). Takže záleží čistě na tobě, kolik času jsi tomu ochotný obětovat. V první řadě si nastuduj, jak to servo vlastně funguje a jak komunikuje se zbytkem auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Dobry den. Ja mam F2 2008 1,2 HTP. Tiez mam problem zo servom. Bohuzial som na diagnostike este nebol. Servo mi vypina pri rychlosti viac ako 30km za hodinu ked prudko zatocim do lava a hned do prava. Servo sa znovu zapne ked spomalim na cca 5km/h alebo ked zastavim. Bateria je nová. Zistil som mensi unik servo kvapilny priamo na serve. Nepomohlo ani doliatie kvapaliny. Je predpoklad chyby len netesnost a teda tlak v hadickach?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Servo ve fabii 2 mi někdy vypne po 2 minutách jindy po 20. Ve vcds jsou zapsané tyto 2 chyby.

00566 posilovač řízení provoz 27-00 nevěrohodny signál 

01288 svorka 30 posilovač řízení 07-00 signál příliš malý 

Jinak silové kabely jsem zkontroloval jsou bez oxidace. Ve vagu vidim odber bez zateze 3a v plnem rejdu 60a. Cidlo otaceni  take reaguje.Napeti na svorce 30 s klickem 12v s nastartovanym motorem 12.7v aku ma normalne 12.5 v v klidu.

Bude chyba v kabelech nebo samotném cerpadlu?7

Editováno: , autor: Martink1982
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, riešim zrovna problém zo servom na sestrinej fabii. Vypálilo prvú 5A poistku v poistkovom boxe pod volantom. Dal som tam novú poistku normálne to šlo vypol som auto a znova naštartoval a už nešlo znova, vypálilo aj tú. 

 

Keď som meral kábel tak prerušený nieje. Meral som voči kostre a samozrejme skrat. Ukazuje mi to 2ohmy odpor. Odmotal som káble po prechod medzi motorovým priestorom a interierom a všetko vyzerá byť OK. Nikde žiadne káble zlomené, prehriate alebo inak poškodené.

 

Myslíte, že to môže byť kábel zrovna za tým prechodom. Týmto ma čaká komplet vybratie palubnej dosky. 

 

Čo si o tom myslíte ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...