Přejít na obsah

volnoběh


kolousek

Doporučené příspěvky

Ahoj,mám problém,stává se to teda sporadicky,když ujedu tak 5-10km a motor se zahřeje na provozní teplotu,zastavím třeba na červené,mám sešlápnutou spojku a najednou otačky klesnou pod 800 až skoro na 500 a jako by se to auto dusilo a trošku klepe,pak zase vyskočí hned na normální hodnotu a vyskočí kontrolka motoru,která po ujetí tak 50km zase zhasne... :kol-44: co s tím?motor 1.4MPI 50KW,rok 2002,najeto 145000km,auto šlape při jizdě v pohodě,i při startu ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mě to dělá taky s tím volnoběhem .. ale sporadicky třeba jednou za 3 týdny po ujetí cca 2 tisíc km .. kontrolka se nerozsvítila .. párkrát stačilo prošlápnout plyn a byl vpohodě teď už se musí znova nastartovat :( 1.4 MPI 44KW a 167500 km najetých :( Může to být i zaneseným vzduchovým filtrem? Mám ho tam už 25 000 km .. olej měním pravidelně co 12 - 15 000 km .. Já na VAG teď nemám čas :(

Ještě mě napadlo jestli nepomůže nalít aditiva .. přestal jsem je lít protože mě cvakaly ventily za studena při nízké teplotě .. teda podle mě to jsou ventily nejsem si 100% jistý jestli to necvaká něco jiného ..

Edit: tak jsem koupil nový filtr a vyměním ho, diagnostiku mě ve škodovce NECHTĚLI udělat! Vždycky byli ochotní a dnes mě řekli že ne že se musím objednat :(

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidičky přišel jsem na to :D Nejen že jsem ten vzducháč měl už značně zasraný ale byla i značně rozpojená trubka co vede do airboxu ze sání .. skoro upadla .. Vše opraveno a teď auto valí s litr menší spotřebou a táhne mnohem, mnohem líp .. kde jinde jsem jel za 13 do kopce teď za 8 bez problému :) nechápu jak jsem mohl jezdit když to bylo tak líné .. a volnoběh už přestal lítat i o 1-2 ot. je zcela stabilní!!! Uvidíme jak dlouho :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vzducháč možná,ale to by dělalo furt,ne?třeba ted jsem jezdil s kontrolkou tak 250km než zhasla,na Vag se nedostanu,neni nikdo z okolí Cv nebo Most,Louny?fakt se mi nechce dávat stovky za něco co trvá nekolik minut a skoro bez práce:-( mám kabel i notas,ale ten mi nechce fungovat s win7 :kol-29: zkusím ten filtr,ale že by to házelo chybu? :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aditiva,přemýšlím o tom,ale zase když se to tam prej nelije pravidelně tak je to už v :kol-31: všechno se dostane na lambdu,kanták atd...akorad další starosti,ale vymením ten filtr,,,a uvidím,a prosim prosím,kdyby se nasla dušička na ten Vag,tak pisknete...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Je normální takovýhle průběh otáček po vyřazení na neutrál? Takový to zhoupnutí otáček na 1000 pak na 1250 a zpátky na 1000 - viz video. A je normální že pokud auto jede z kopce na neutrál, tak jsou volnoběžný otáčky vyšší než když zabrzdím a stojím na místě? Motor MPi 50kW, rok 2002.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

chtěl bych se zeptat, čím je způsoben nepravidelný volnoběh u Fabií s motory 1,4 MPi 50 kW. Každý, kdo tuto Fabii má, říká, že na volnoběh motor cuká nebo jakoby zakopává a je to dost cítit i uvnitř auta, prý se s tím nedá nic dělat. Čím je tedy způsobena tato vlastnost? Ještě napíšu, že u některých Fabií s tímto motorem jsou při startování nebo při vypínání zapalování cítit vibrace, jako kdyby motor vibroval. Je to také normální?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 6 let později...
V 10. 9. 2012 na 12:59, modrafelda96 napsal:

chtěl bych se zeptat, čím je způsoben nepravidelný volnoběh u Fabií s motory 1,4 MPi 50 kW. Každý, kdo tuto Fabii má, říká, že na volnoběh motor cuká nebo jakoby zakopává a je to dost cítit i uvnitř auta, prý se s tím nedá nic dělat. Čím je tedy způsobena tato vlastnost? Ještě napíšu, že u některých Fabií s tímto motorem jsou při startování nebo při vypínání zapalování cítit vibrace, jako kdyby motor vibroval. Je to také normální?

ahoj prosim vyresil si nejak to zakopavani na volnobeh ja uz fakt nevim co delat jestli to je teda normalni nebo ti nekdo poradil prosim o apsani budu moc rad diky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to způsobeno chybnou synchronizací mezi čidlem otáček klikového hřídele a čidlem otáček vačkového hřídale.

Na to motor reaguje občasným vynecháním zapalování.

U sériových - neupravených - ŘJ motoru je to normální.

Specialisté to umějí vyřešit změnou dat v ŘJ motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Tonda-B napsal:

Je to způsobeno chybnou synchronizací mezi čidlem otáček klikového hřídele a čidlem otáček vačkového hřídale.

Na to motor reaguje občasným vynecháním zapalování.

U sériových - neupravených - ŘJ motoru je to normální.

Specialisté to umějí vyřešit změnou dat v ŘJ motoru.

Aha tak to jo a kolik to stoji cca a kde se mam obratit a nebo vadi to necemu? Kdyz to necham tak nebo to delaji tim prehranim softwaru??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ti to vadí, tak to řeš.

Ale nemusíš.

Pokud ti v autorizovaném servisu přehrají SW zase za originální - i když novější verzi - budeš na tom stejně jako teď.

Cimbu to snad pořád ještě umí.  http://www.cimbu.cz/

To zajímavé na jeho datech je i změna úhlové rychlosti otvírání škrtící klapky a tedy rychlejší reakce motoru na přidání plynu.

Stávaly 3 tis. + DPH.

A když si pořídíš i sací potrubí z 50 kW verze motoru, bude to znatelné zlepšení.

Editováno: , autor: Tonda-B
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Tonda-B napsal:

Jestli ti to vadí, tak to řeš.

Ale nemusíš.

Pokud ti v autorizovaném servisu přehrají SW zase za originální - i když novější verzi - budeš na tom stejně jako teď.

Cimbu to snad pořád ještě umí.  http://www.cimbu.cz/

To zajímavé na jeho datech je i změna úhlové rychlosti otvírání škrtící klapky a tedy rychlejší reakce motoru na přidání plynu.

Stávaly 3 tis. + DPH.

Jo takhle aha ja myslel ze ti pokazim auto kdyz to dela tak to ne to kdyz to tak muze byt tak to kaslu a diky moc jste hodni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...