Přejít na obsah

Instalace tempomatu


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim, nevíte někdo jak je to s doděláním tempomatu  u Seat Altea 1.6 75kW r.v. 2006 kód BSE, Zajímá mě jestli to má přípravu jako OII, a jakou případně koupit páčku, na Seat fóru to nemůžu najít. Nebo se zeptám jinak mají OII s tímhle motorem přípravu v roce 2006? Je to verze bez kontroly spotřeby na display je jen teplota atd... Jinak je to vcelku OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj,

 

v knize "Jak na to?" ke ŠKODA Octavia 2 jsou v části věnované demontáži a montáži volantového přepínače uvedeny 2 kroky, o kterých tady nikdo dříve nepsal. Je skutečně nutné tyto kroky při montáži provést?

 

Konkrétně jde o :

1) "Montujeme-li nový přepínač, musíme si v odborném servisu nechat provést jeho základní nastavení."

2) "Po připojení baterie necháme v odborném servisu diagnostickým přístrojem aktivovat snímač úhlu natočení volantu."

 

Předem díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VAG BoBo: Právě že jen měním soupáčí. Podle toho, co jsem zjišťoval předem tady na fóru a pro kontrolu ještě v autorizovaném servisu, by měla stávající podvolantová jednotka vyhovovat.

 

Co myslíš tím "ji jen nastavíš"? Podle posledních informací, které mám, stačí jen vyměnit soupáčí za nové a před VCDS aktivovat tempomat v řídící jednotce motoru. To by mělo být všechno a mělo by to fungovat.

 

V té knize "Jak na to?" jsou, jak jsem zjistil, občas nelogické věci.

Pominu to, že je psaná ve chvíli, kdy byly levá i pravá páčka samostatné, a postup montáže a demontáže je se soupáčím teď trochu jiný. S tím by si měl každý, kdo se pustí do takové práce, poradit.

Nicméně pokud bych se držel popsaného postupu prací (tzn. po odpojení baterie nejdřív sejmout airbag řidiče a pak až odstranit lišty vedle volantu a volantový sloupek), zbytečně bych měl mezi maximálně vysunutým volantem a plexisklem před budíky podstatně méně prostoru pro ruce, šroubovák a hlavně malé zrcátko. Bez něj bych jen těžko zjšťoval, co je kde potřeba uvolnit. Ty perokresby v knize jsou aspoň v tomhle případě k ničemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim, mel bych dotaz, jestli lze u Octavie II pred FL u tempomatu upravit to, ze kdyz vyvolam pamet (nejakou rychlost) a jedu pomaleji, tak auto zacne zrychlovat do pameti za pomoci plne akcelerace (jakoby zmackne plny plyn). Zkousel jsem tempomat u O III a tam to bylo plynule bez seslapnuti naplno. O II asi toto nastavait neumoznuje ze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci kecat, ale řekl bych, že když vyvoláš rychlost z paměti(vrchní tlačítko), tak ŘJ dá vždycky plný plyn tak, aby auto dosáhlo zvolené rychlosti co nejdříve... a rozdíl OII vs OIII bude nejspíš jen o tvém pocitu(jiná motorizace/rychlost/zařazený rychl. stupeň, atd.).

Editováno: , autor: kuzmicz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

včera jsem se pustil do nakódování tempomatu u Octavia 2 Tour 1.6 MPi, MR 2012, BSE.

Podle informativní hlášky proběhlo nakódování v řídící jednotce motoru správně a kód 11463 byl přijat.

Problém ale nastal v ŘJ 16-Elektronika volantu. Podle postupu někde z tohoto fóra (viz. níže) by kód měl být 5-ti místný s tím, že se v něm změní číslice na 4.pozici zleva.

STG 16 (Lenksäulenelektronik) auswählen

STG Codierung -> Funktion 07

xxx?x: MFA/GRA

0 - ohne Bordcomputer (MFA), ohne Tempomat (GRA)

1 - mit Bordcomputer (MFA), ohne Tempomat (GRA)

2 - ohne Bordcomputer (MFA), mit Tempomat (GRA)

3 - mit Abstands-Distanzregelung (geplant)

4 - mit Bordcomputer (MFA), mit Tempomat (GRA)

5 - Bordcomputer (MFA) mit Abstands-Distanzregelung (geplant)

Kód v daném poli je ale podstatně delší.

Zkoušel jsem to přes dlouhé kódování. Při procházení byte jsem našel jeden, kde byly 2 možnosti tempomatu (samostatná páčka, resp. páčka sjednocená s ukazateli změny směru jízdy). Postupně jsem zkusil obě varianty, ale ikona tempomatu na přístrojové desce je stále neaktivní a tempomat nefunkční.

Předem díky za radu, v čem je problém. Pozítří odjíždíme na dovolenou a rád bych už měl funkční tempomat. VCDS jsem koupil včera, a tak zatím nebyl čas na čtení přiložených návodů.

KódováníTempomatu_ŘJ16-ElektronikaVolantu.JPGKódováníTempomatu_PopisŘJ16-ElektronikaVolantu.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Všechny zdravím,

potřebuji poradit ohledně soupáčí pod volant.

Mám Octavii 2 Tour r.v. 2012 a objednával jsem na skodateile soupáčí 5K0953502N. 

Poštou mi ovšem dorazilo 5K0953501CQ. Podle fotek vypadá obojí stejně, ale někde jsem se dočetl, že to co mi dorazilo je navíc pro multifunkční volant, který ovšem nemám.

Bude vše bez problémů fungovat a půjde soupáčí přehodit?

Moc děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na packy co prisly a dalsi cisla kouknu az vecer.Nemam je u sebe.

Druhe číslo co mam v aute je: 1K5953502J.

Tohle jsem objednával: http://www.skodateile.cz/index.php?pg=product&prod=332&menu=Škoda|Octavia II(A5) facelift|Páčky

Když ted koukam na fotky na netu, vsude jsou opravdu pod oznacenim 501CQ bez ovládání palubaku.Ja tam to ovladani mam, takže tipuji na nalepku VW s cislem na packach, prelepenou z pacek jiných.Az budu doma kouknu na vyryta cisla.

Editováno: , autor: Lucky007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...