karmos Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Zdravím,mám 1.2 tsi 77 kw a zjistil jsem,že z výfuku za jízdy jde černý kouř a motor při jízdě vynechává na 4-5 převodový stupen. Máte někdo s tímto jevem nějakou zkušenost?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilmore Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Jak moc černý a při kolika otáčkách? Hlavně se ujisti že není namodralej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Podívej se zda nejsou překousané kabely ke svičkam co olej v motoru ztrácí se ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karmos Vloženo 8. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Kabely jsou nove,celá sada. Olej se strácí,ale ne moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilmore Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 (editace) Co tam tankuješ za benzin? Editováno: 8. Duben 2012, autor: Gilmore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karmos Vloženo 8. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Klasika Natural 95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilmore Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Nejhorší je, že s tak málo informacemi ti tu opravdu asi neporadím Možností máš hodně: 1) bohatá směs (nebyl si ve škoda servisu na dílenský akci přehrání SW? nebo nenechal sis dělat chiptuning?) 2) špatná lambda sonda 3) špatný benzín (JZD závody, ono) 4) výrobní vada motoru (sice nepravděpodobné, ale stát se to může) atd. Za sebe doporučuji buď návštěvu servisu nebo to tu víc rozepsat (počet ujetých km,kdy sis problému všiml,při zahřátém nebo studeném motoru,ztráta "ne moc" je u tebe 1 deci na 10,000 km?,klepe se auto na volnoběh?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Jednoznačně nic nezkoušet, i kdyby se jednalo o motor z první fáze výroby, je pořád ještě v záruce - takže směr servis a uplatnit garanci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Jak píše Ekkar, šup s tím do servisu, tady to stejně nevyřešíš. Takový problém s TSI tady zatím nikdo neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karmos Vloženo 9. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Vsem vam dekuji za odpoved. Zitra jedu do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos986 Vloženo 7. Duben 2020 Sdílet Vloženo 7. Duben 2020 Zdravím mám stejný problém akorád mám motorizaci 1.4 tsi twincharger 118 kW ano nejsem škodovák ale stejnej motor byl u RS Fabie 132kw. Auto mě dost kouří, olej se neztrácí ale za studena jde volnoběh skákavě od 500 až 750 otáček zároveň potmavuji i světla v kabině vozu až poté co sešlápnu plyn tak se motor ustálí děkuji předem za odpovědi a baterku jsem dobyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasBlack Vloženo 22. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2021 Zdravím, mám jiný problém a to že při stejné jízdě co jsem od koupě projel už víckrát cca 60km tam a 60 zpět bylo v pohodě a tento týden poprvé ,cesta domů a dvakrát mi z výfuku šel bílý kouř , jednou po rovince okresky a mírný kopec a kouř ,zastavil přešlo to , další jízda městem přes kruháč trochu kopec a zase to samé . Pak už do místa bydliště bylo 5km a už nic . Auto mám 14 dní koupené v bazaru, najeto má 139000km rok výroby 2012 a modelový rok 2013 Fabia 2 1.2 TSI . Nevíte kde je problém?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 22. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2021 Bílý kouř sem asi nepatří, ale bude to těsnění pod hlavou, nebo jiný průnik chladicí kapaliny do spalovacího prostoru. Roli může hrát i teplota motoru, tedy vůle. Stejně s tím nejde vymyslet nic jiného, než jet do servisu, tipnul bych hlava dolů a vidělo by se. Min. přebroušení a nové značkové těsnění. A dál bych s tím nejezdil. Předchozí majitel to možná uvařil a zalepil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasBlack Vloženo 22. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2021 Omlouvám se za vložení otázky do špatného tématu a děkuji za odpověď. Zítra jedu do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.