michael9 Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 chlapci mam taky dotaz. Ma niekto skusenosti s DPF filtrem hlavne ked sa vypaluje? Nóóó ja ho mam v mojej O II a od kupi sem nabehal 10 000km a az teraz sa zacal vypalovat. Ide o to ze to tak čudne smrdi a trocha to vidno ked zastavim a otvorim kapotu. Bol som aj u mechanika a povedal ze je to isto DPF filter a vypaluje sa, preto to smrdi. Doteraz sem si teho nejako nevsimol, az teraz ked sa oteplilo. Stretol sa s tym uz niekto? Teraz sa mi to za posledny tiden stalo 2X. Aj sem to mal napojene na pc a hlasenie bolo: USADZENINY VO VYLTRI 0%. Dikes za odpoved. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 je 5 stupňov regenerácie DPF: - do 18g neaktívna..prebieha počas jazdy -od 18g aktívna..počas jazdy+sekundárny vstrek -od 24g svieti DPF...treba regeneračnú jazdu -od 40g servisná..svieti DPF+CHECK+žhavenie..pokles výkonu -výmena DPF 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zednar Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 (edited) Ty brďo, to jsem nevěděl. Já jsem koupil auto s najetými 47tkm. Sám jsem zatím najel 8.5tkm a žádnou regeneraci jsem zatím nezaregistroval - je to motor PD 2.0TDi 103kw DPF, převodovka DSG. Jak často to tu regeneraci vyžaduje? Vím, je to dáno asi stylem jízdy, ale takový ten průměr? Nebo že by ta DSG řadila tak optimálně, že by se filtr nezanášel?(myslím nepodtáčení motoru apod.) Edited March 20, 2011 by zednar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Jak často to tu regeneraci vyžaduje? on regeneruje ani ty o tom nemusíš vedieť..ak bude zanesený,on sa ozve cez kontrolku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zednar Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 on regeneruje ani ty o tom nemusíš vedieť..ak bude zanesený,on sa ozve cez kontrolku no to jsem právě myslel - že regeneraci si to ždá jenom přes kontrolku - takový ten režim na dálnici s ustálenou rychlostí, při zařazeném nevím kterém stupni a nevím v jakých otáčkách (vždycky zapomenu co je v té příručce:-) a ono je tomjinak, což se v příručce už nepíše. Tak vida, pořád se učíme ..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jake Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 rozvitila se mi kontrolka filtru pevných částic na Octavce III. 1.6 crdi nevim jak vynutit regeneraci funkce kodovaní II je šeda i měřené hodnoty jsou ve vagu šedé takže nejdou použít nevím jak a kam vložit login a taky kterej 21295 nebo 10016..zkusil sem i dalnici konstantní rychlost cca 2500 otáček na 4 kolem 120 - 130 km za hodinu cca 20 min. a nic.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stejski Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Octavia III se zatím neprodává Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djac Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 (edited) Když je hodně zanesenej, trvá to někdy i dýl. Nevím, jestli máš plnou verzi vaga, že máš šedý hodnoty, ale já to udělal takhle: Požadavky: Zapalováni zapnuté Motor ve volnoběhu Teplota chlazení min 50°C (Merene hodnoty 002.4) Filtr pevných částic naplněn pod požadovanou hodnotu (merene hodnoty 075.3) (já měl 34%) Spotřebiče zapnuty (Světla, radio, vytápěni sedaček, Klima apod.) Pomoci funkce Kodovani-ll vlož kod 21295 který spusti proces regenerace. (kod je pro 1.9 a 2.0) 10016 nevím Skupina: 070 a 075 Merene hodnoty - regenerace 070.1: Stav regenerace (xxxxxxxl = Normální regenerace aktivní xxxxxxl x = Zrychlena regenerace akrivni) 070.3: Počitadlo regenerace 075.1: Teplota výfukových plynu před katalyzátorem 075.2: Teplota výfukových plynu před filtrem pevných částic 075.3: naplněni filtru pevných castic 075.4: Teplota výfukových plynu za filtrem pevných castic Jizdni test: Rychlost mezi 30-60km/h Otacky 1500-2500 ot/min Doba trvání cca 15-20 minut Teplota výfukových plynu nad 700 °C Edited November 16, 2011 by djac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavel S Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 www.fapoff.cz a máš pokoj.Na předešlém autě jsem to tak řešil a byl pokoj.DPF je hrozná pi......na!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libond Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Když je hodně zanesenej, trvá to někdy i dýl. Nevím, jestli máš plnou verzi vaga, že máš šedý hodnoty, ale já to udělal takhle: Požadavky: Zapalováni zapnuté Motor ve volnoběhu Teplota chlazení min 50°C (Merene hodnoty 002.4) Filtr pevných částic naplněn pod požadovanou hodnotu (merene hodnoty 075.3) (já měl 34%) Spotřebiče zapnuty (Světla, radio, vytápěni sedaček, Klima apod.) Pomoci funkce Kodovani-ll vlož kod 21295 který spusti proces regenerace. (kod je pro 1.9 a 2.0) 10016 nevím Skupina: 070 a 075 Merene hodnoty - regenerace 070.1: Stav regenerace (xxxxxxxl = Normální regenerace aktivní xxxxxxl x = Zrychlena regenerace akrivni) 070.3: Počitadlo regenerace 075.1: Teplota výfukových plynu před katalyzátorem 075.2: Teplota výfukových plynu před filtrem pevných částic 075.3: naplněni filtru pevných castic 075.4: Teplota výfukových plynu za filtrem pevných castic Jizdni test: Rychlost mezi 30-60km/h Otacky 1500-2500 ot/min Doba trvání cca 15-20 minut Teplota výfukových plynu nad 700 °C Zeptám se jako lama, jak poznám, že regenerace skončila? Jen podle toho, že uplyne ta doporučená doba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
memory2 Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Přeju dobrý den. Mám na vás jeden dotaz. Zkouším zjistit jestli jde odstranit filtr pevných částic na octě 1.6 tdi cr. Problém je v tom že každý tvrdí něco jiného a to přímo firmy ,které jsou na to zaměřené. U jedné mi řekli že nejde upravit řídící jednotka tudíž ,že to nejde a u druhé že to zas není problém. Tak nevím. Nevíte někdo jak to opravdu je ? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub benes Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 poptal jsem se a u nas to zatim kluci neumi softwarove osetrit, ovsem vse je otazkou casu. Muzu jen vedet duvod odstraneni? Tyhle auta zatim jezdi kratce a CR nemiva problemy s regeneraci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
memory2 Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 poptal jsem se a u nas to zatim kluci neumi softwarove osetrit, ovsem vse je otazkou casu. Muzu jen vedet duvod odstraneni? Tyhle auta zatim jezdi kratce a CR nemiva problemy s regeneraci No mám najeto 5000 takže zatím jen předběžně ale na druhou stranu jezdím 90 procent jen město a tudíž mě nějaké anabáze určitě v budoucnu čekají. Nový filtr na 1.6 tdi cr 41600,- pokud vydrží třeba "jen" kolem 120 000 km apak mám vysolit 50 000 s prací tak mě to celkem děsí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub benes Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Ja bych zustal v klidu, CR s vypalovanim dpf problem nema a kdyz se mu bude obcasnym protahnutim pomahat nevidim problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
h.vik Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Jen tak bokem, proč sis kupoval diesel, když jezdíš 90% město ? O_o 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
memory2 Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Jen tak bokem, proč sis kupoval diesel, když jezdíš 90% město ? O_o Před 4. měsíce mi ukradli 1.9 tdi 74kw a s tou jsem jezdil po městě celou dobu a paráda ..neměl jsem žádnej problém. Po krádeži jsem měl možnost koupit 1.6 tdi cr novou za 315 000,- ze salonu...žádnou předváděčku prostě novou. Pracuju ve firmě která odebírá možná stovky aut od škodovky tak máme možnost zaměstnanecký slevy. No a tak jsem vzal zase naftu. Jenže o nějakym filtru pevných částic jsem se dozvěděl až asi msíc po koupi.Dřiv jsem se o to nezajímal ale teď nevím jestli to byla nejlepší volba. Dalo by se říct že jezdím jen město ale bydlím asi 10 km od Prahy takže najíždím po dálnici a jedu asi 10 km po dálnici a pak asi 8 po městě do práce a to samý z práce a jednou týdne to trochu protáhnu po dálnici ..Jinak jsem opravdu spokojen..spotřeba do 6L a svezení pro mě zatím největší komfort. takže tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratras1 Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Bych to zatím neřešil, taky ho mám a mám najeto skoro 100 tis. jezdím 90% procent město a zatím je klid. A pokud to dneska na 1.6 neumí odstranit ( což se mi nezdá) tak až budeš mít najeto 150 tis a začne zlobit, tak už to umět určitě budou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirka.obr Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Já mam najeto na autě cca 160 000 km a filtr pevných částic tam pořád je a taky bez problému,zatím.A to to auto nějak extra nehonim.Jenom by mě zajímalo jestli je pravda,že pokud se nechá odstranit tak se prý drobet zvedne výkon..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub benes Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Já mam najeto na autě cca 160 000 km a filtr pevných částic tam pořád je a taky bez problému,zatím.A to to auto nějak extra nehonim.Jenom by mě zajímalo jestli je pravda,že pokud se nechá odstranit tak se prý drobet zvedne výkon..... jestli mas auto v popisu tak z osobni zkusenosti to poznat je a zacne byt vice slyset turbo..motor BLS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirka.obr Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 jo jo,to turbo je drobet slyšet.Takový jemný pískání nebo syčení,nevím jak to popsat-motor BLS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yani Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 prosim o radu,naskytl se mi problem,rosvítila se mi kontrolka motor a sviti dpf a problikava žhaveni a motor nejede do otaček,na vagu to hlasí tlakový snímač výfuku,signal priliž malý,nemá někdo zkušenost co to znamená co a kde to jeDĚKUJI za kazdou informaci je to octavia II 1.6 tdi ROK 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 1) si v špatnej sekcii 2) podľa popisu si myslím,že to bude toto http://www.cc-autodily.cz/senzor-odchylky-tlaku-2 ...chcelo by to presný popis závady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Přesunuto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattyy Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Ahoj, svítí mi kontrolka DPF, nicmene při napojeni na diag se nezobrazuje zadna chyba. Merene hodnoty ukazuji zaneseni cca 28g. Regenerace pri volnobehu nelze vyvolat, chce to heslo - bezpecny pristup, nevite, jaky kod se musi zadat pro 1.6 tdi CR? Jak si to tedy mam vysvetlit? Co vse muze znamenat rozsvicena kontrolka DPF? Diky za komentare. M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokta7 Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 a přes jakou diagnostiku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.