Květen 13, 201213 r ložisko jde poznat když za jízdy budeš kličkovat, nemusí být velká rychlost a pokud hučeí bude se změnou směru mizet, pak to je ložisko pokud to bude furt, tak gumy
Květen 14, 201213 r Pokud chcípnou vzadu tak hučej furt. Mám to za sebou. Mě hučely při malé rychlosti (tak 30-40km/h). Pak už zase ne :-)
Květen 14, 201213 r No mě to právě že hučí až při vyžších rychlostech a jen v určítých rychlostech takže to asi budou gumy?Zdá se mi že když např. sjíždím z dalice na sjezdu a zatáčím do prava tak to přestane hučet po dobu zatáčení.Zkusim ještě dnes přehodit předek a zadek.Mam rozdílne gumy.Ve předu mam http://www.pneunet.cz/pneu/13262/pirelli-pzero-nero-225-45-R-17-XL-ZR-94-W-letni/ a na zadu jsou dane nové http://www.pneunet.cz/pneu/16250/vredestein-ultrac-cento-225-45-R-17-XL-94-Y-letni/ na zadních je najeto necelých 2tis km a zda se mi že se pravá sjéždí ze vnitř.Viz dřívější foto.
Květen 14, 201213 r Tak jsem to přehodil a všechy kola dofoukl na 2,55bar.Měl jsem je před tím na 2,1 az 2,2.Projel jsem je jen kousek asi 3km a teď se mi zdá že hočí předek takže to asi budou fakt gumy.Zitra to ještě testnu delší jízdou.Zítra jedu na laserovou geometrii tak jsem zvedav jak je to nastaveno.
Květen 14, 201213 r I na zadní. Vozidlo se naklání a odlehčuje druhou stranu přece po celé délce. To je právě omyl. Protože vzadu je víceprvkové zavěšení a to je trošku přispůsobivější. Proto zadní ložiska hučí pořád. Nejdříve při menších rychlostech a pak pernamentně se stupňující intenzitou.
Květen 14, 201213 r Sniper: Tak jsem zase o něco chytřejší. Bral jsem to podle klasického zavěšení a nenapadla mě ta víceprvková náprava. Mimoto, mě taky hučí zadní gumy, nejvíce při 80-90km/h. Jinak je celkem klid. A na zimních je úplný klid ( v rámci možností ).
Květen 14, 201213 r A gumy se Ti nesjiždějí nějak blbě?Ja to dal na 2.55bar tak snad to nebude problem.
Květen 14, 201213 r No já jsem to už řešil v jiném vlákně. Mě nezávisle na sobě odpovědělo několik pneuservisů, že na 17" kola je správně minimální tlak 2,5bar,střed 2,7-2,8 a max 3,0. to co uvádí výrobce na víčkách je tlak pro komfortní jízdu, bohužel s dopadem na úspornost a hospodárnost - zkrátka trpí pneumatiky.
Květen 15, 201213 r Je pravda, že když mi nahustili kola na vyšší hodnotu z víčka (snad přes 3), tak to bylo ukrutně tvrdý. Teď mám 2,6-2,7 a nové P7 jsou tiché i pohodlné...
Květen 19, 201213 r Zdravím, ta já jsem taky měnil ložisko s tím domněním že je v háji, dal jsem nové a hučí stále, i když dám na zkoušku jaké koliv kolo pořád to hučí
Květen 20, 201213 r Zdenek81: Možná trochu divná otázka, ale dotahuješ všechny kola na správný moment?
Květen 20, 201213 r 2 UNDER Prosím o vysvětlení možnosti správného utahovacího momentu v souvislosti s hučením pneu.?.?.? To mě velmi zajímá. Chápu skákání, či bouchání v zatáčkách, ale hučení????
Květen 20, 201213 r Otázka pro všechny : KOLIK Z VÁS UTAHUJE KOLOVÉ ŠROUBY MOMENTOVÝM KLÍČEM??? Já ne a nikdy jsem to nedělal, nebo mám asi momentový klíč v ruce .
Květen 20, 201213 r To Sniper: Hučení, cvakání, bouchání atd. může souviset se špatně utáhlým kolem. Bylo to myšleno tak, aby si dotáhl všechna kola.
Květen 21, 201213 r ked už tu je reč o momente uťahovania kolies,tak 120Nm a žiadne doťahovanie po ubehnutí určitého množstva km nemusí byť...
Květen 21, 201213 r Zdenek81: Možná trochu divná otázka, ale dotahuješ všechny kola na správný moment? kola jsou dotažené na 130Nm
Květen 21, 201213 r i v pneuservisu mas treba na uctence napsato at si po ujeti 100km pretahnes kola My utahuje ma 130Nm
Květen 21, 201213 r 2 UNDER Cvakání chápu, bouchání chápu, ale hučení způsobené nesprávně dotaženým kolem to už je tedy sci-fi. A že už jsem pár povolených kol zažil. Co se opakovaného přetahování týká, tak už bylo potvrzeno, že se to dělat nemá kór u hliníkových disků. Jde o nějaké nadměrné vymačkávání toho sedla nebo co. A navíc, když to jednou utáhneš tak ten kónus se opře do hliníků a za normálních podmínek se to nepovolí. Ten podobný kónus je i plechů, jen né tak velký. Jinak u mě dotahování obstarává pneumatická pistole s utahovacím momentem tak akorát. :'>
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.