Přejít na obsah

Sytém kontroly výfukových plynov / Emise do dílny - nouzový režim, motor netáhne


Doporučené příspěvky

To vypadá jak když se řidící jednotka přepne do nouzového režimu. Chtělo by to napíchnout na diagnostiku.

Jakou bereš naftu?Jednou jsem natankoval v Rakousku u nějaké QI a než jsem dojel domu tak to spadlo 6X do nouzového režimu.Doma jsem dotankoval VERVU a vše v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakou bereš naftu?Jednou jsem natankoval v Rakousku u nějaké QI a než jsem dojel domu tak to spadlo 6X do nouzového režimu.Doma jsem dotankoval VERVU a vše v pořádku.

Tankuji u nás na Benzině... Naftou to myslím nebude. To by to padalo do toho nouzovýho režimu pořád. Třeba poslední týden to nepadlo ani jednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, nedávno jsem koupil vysněnou Octavii 2.0 TDi 103kW a začal se mi vyskytovat nepříjemný problém. Občas se mi při jízdě stane, že mi klesne výkon motoru. Zařadím např. trojku přidám plyn, do nějakých 2500 otáček to jede jak má, ale pak se to zastaví. Můžu šlapat na plyn jak chci, ale otáčky jsou maximálně těch 2500 víc ani ťuk. Zajímavý ale je, že když zastavím, vypnu motor, pak ho hned nastartuju, rozjedu se tak je najednou závada pryč a motor táhne jak má. Proto bych asi vyloučil chybu turba, ale tipuji to spíš na nějakou elektroniku. Může mi někdo poradit, čím by to mohlo být? Stalo se to někomu?

Stalo se mi přesně to stejné ... Zastavil jsem, vypl, zapl a vše OK. Bylo to poprvé - vyděsilo mě to. Stalo se mi to v den po přezutí na zimní kola. To s tím snad nemůže mít nic společného.

Ani to, že jsem den předtím bral naftu u Shellu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Koupil jsem asi pred 3 mesici Octavii 2 (2006)combi, 2.0l Tdi DSG.

hned prvni den auto skocilo do nouzoveho rezimu, po vypnuti motoru a nastartovani vsechno ok.

takhle to udelal asi 3x behem tydne.

Auto jsem dal do servisu a ti me rekli asi to bude turbem. Vaha vzduchu po testech se tvari ok a jeste zbyva N75 ventil.

Takze od nejmensi castky jsem nechal vymenit ventil.

Po mesici jizdy zase auto do nouzoveho rezimu. Super, Tak zpet do servisu a ti ze zase turbo,to se me hned nechtelo vymenit protoze si nebyli jisti.

Zkusil jsem mensi servis, dozvedel jsem se, ze diagnostika vyhodial chybu vahy vzduchu.

Velice ochotny opravar, me jej vymenil za pouzitou kterou mel,... po tydnu znovu, ale uz nejde po vytazeni klicku hodit do normalu, porad v nouzovym rezimu.

Navic po tretim nastartovani se objevi hlaska ,,Emise do dilny,,

a tak se to stridalo asi tyden, nouzovym rezim vs normal, emise nekdy (ale jen v nouzovym rezimu).

Tak jsem vycistil EGR ventil a zase za opravarem, Ten ze zkusime prehrat kompletne soft ridici jednotky.

Po prehrani ve skoda servise zase problem, ridici jednotka hlasi spatny cidlo nadmorske vysky.

Ted nevim jestli je to souvisi nebo ne, ale nezbyde me nez vymenit ridici jednotku.

Ale protoze je to velice draha vec, zkousim pres firmy specializujici se opravy ridicich jednotek, opravu.

Ted cekam jestli konkretne ta moje umoznuje vymenu toho cidla (udajne jsou dve varianty a jedna z nich jde opravit)

Poradite?, zkusenosti s vymenou nebo opravou ridici jednotky? Nebo jiny napad?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

měl bych dotaz :-) Asi před týdnem jsem si to frčel po dálnici cca 120km/h a najednou jsem ztratil výkon. Jelikož je u této OCT 2.0 TDI hlučnější turbo (slyšitelně píská), všiml jsem si, že nejede, tudíž jsem jel jakoby na SDI. Žádný kouř za mnou nebyl. Po 20km jsem sjel, vypnul motor a turbo nenaskočilo. Naskočilo až po 300 m další jízdy. Jelikož byla neděle, nebylo s tím kam jet. Nechal jsem to do úterý stát a pak zavezl na diagnostiku. To už mi to ale jelo normálně (asi si to odopočinulo :-) ). Na diagnostice nic nezjistili. Najeli s autem 30 km s připojením na PC a vše v pořádku. Ještě musím dodat, že jsem si to nechal nachipovat na cca 119 kw, 370NM. Po chipu to mám asi 1,5 měsíce a najeto mám s chipem asi 3 400km. V servise říkali, že by to mohla být váha vzduchu, popřípadě turbo a nebo jen auto spadlo do nouzového režimu. Nícméně jsem od toho servisu najel cca 150 km a zatím vše v pořádku. A teď ta otázka: netušíte, co by to mohlo být, na co se připravit nebo co zkontrolovat? Mnohokrát děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Taky mám stejný problém ale mě to dělá častěji a od 120 km a víc a při zátahu.vyměnil jsem všechny čidla.známí servisák mi poradil že je to nějaký tlakový ventil na otvírání lopatek turba je to k němu přidělané.stojí cca 3700 kč.je to zespoda motoru nad poloosou na turbu.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, mám ten samý problém co ty, Udělal jsem výměnu váhy vyduchu, pak to přestalo. Ale problém je takový, že turbo mi spíná na cca 3500 otáček, před výměnou mi to tahalo od cca 2000 otáček. nesmazal jsem chybu na vagu. Na diagnostice mi hlasi 000665- regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nebylo dosazeno. Uz me nic nenapada. Znemej mi rekl, ze kazda vaha je ina, at vyzkousim vic kusu, ale kdo to ma porad kupovat? bylo mi receno v servise, ze se mam podivat na hadicky. Zkousel jsem i vycistit filtr, ten mam celkem novej, takze me napada jen nejake cidlo, jinak uz nevim, taky bych rad za kazdou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomen na váhu, bud je prasklá nebo vypadlá hadička od nádobky regulace turba, nebo je vadnej ovládací ventil. V horším případě vada na turbu, ale to si nemyslím.....

Prostě jezdíš s turbem nastavenýnm na minimum, proto to začíná plnit až někde ve vyšších otáčkách.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, turbo to určitě nebude, jelikoz je nové a je na něm najeto jen 20 000 km. Kde najdu hadičku od turba? je to někde ze spodu motoru? překontroloval jsem spousty hadiček, ale žádná vypadlá. Celkem mě zaráží, že to nedělalo pořád. Proč teda, když jsem vyměnil váhu, tak to zase jede?

EDIT:

super, diky za upozorňování, co nemám dělat, ale bylo by super třeba i zároveň poradit, co s tím mám dělat. Nadávt a upozoňovat umí každý, omlouvám se, jestli jsem tu udělal něco špatně, ale rada by se mihodila.

díky

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj předchozí příspěvky!! Luďa to myslel vážně.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

A vypínalo ti to často turbo nebo jen tak odešlo z ničeho nic? Mě to zatím jezdí bez problému, od té doby co jsem psal... Na váhu vzduchu mě upozorňoval typek, co to čipoval, protože váha vzduchu a asi čidlo tlaku vzduchu ukazovalo odlišné hodnoty, což prý nemá? Nicméně od posledního vypnutí turba jsem najel asi 10 000 km a auto jezdí. Jen občas cukne, jakoby nestíhalo turbo nebo byl bordel (voda) v naftě? Měnit jen tak něco se mi nechce, abych to vyzkoušel, tak stále vyčkávám, co se stane. Možná bych si nechal vyčistit turbo, kdyby jste o někom věděli a byl blízko Olomouce, nechce se mi jet přes celourepubliku, to už mám půlku repas turba za tu naftu :-) Díky

Tak vyřešeno: bylo TURBO v Háji. Mám nové a je po problému...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj asi pred tydnem jsem pri podrazení a vytocení motoru na 120 km/h. najednou ztratil tlak. Presne jak tu popisujete. Cestu jsem dokoncil bez turba. Pri ceste zpet vse v pohode. Tocil jsem to ale nic se nestalo. Dneska mi opet pri sviznejsí jizde zacalo stavkovat turbo. Po vypnutí motoru a chvili odpocinku turbo normalne jede. Byl jsem u znameho v servise a on pres pc. zjistil zavadu na regulaci plniciho tlaku turba. Rikal ze je to celkem bezna zavada kdyz s autem jezdite casto pomalu treba ve meste. Ze je prej zasra...y a ze to chce rozebrat a vycistit. Tak jsem zvedavej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...