NeoCZ15

Tam, kde Honda i-DTEC končí, My začínáme!!!

43 příspěvků k tomuto tématu

Tak tady je moje odpověď na tento světoznámý obrázek kde TDi končí, Honda teprv začíná...

Je to jen pro pobavení, nemá to nic vystihovat, jen asi pokud si Honda myslí, že točí 9000 ot./min., a Škodovka "jen" 7 tis., je na omylu, prohlédněte, dejte like (pokud ovšem líbí), a okomentujte svým názorem :D

post-75690-0-76248600-1336021113_thumb.j

post-75690-0-17434500-1336021124_thumb.p

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Neblněme, to je porovnávání typické pro ma.ory ála Honda. Raději budu točit "jen" 6tis než jezdit na cirkulárce co to mrská za 9.A aby mi ten motor vyl na dálnici 5000 otáček nepotřebuju.Z dělání hovadin jsem vyrostl a toto neřeším. Ať si jezdí každý čím chce a takové srovnání udělá inteligent hodný Hondy. Porovnat cirkulu s "traktorem" je hodno vlažné koupele a froté ručníku. Nenechte se vzrušovat :kol-28: Jo a omluva za výraz traktor,ale jen pro odlišení.

Upraveno uživatelem Jakub Nabel
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Co to je, Honda Fukušima, pracující na principu náhodných explozí?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Neberte to vážně, je to jen pro zábavu.... Mimochodem.. Koukal jsem na jeden test Hondy Accord 2.2 i-DTEC 110 Kw a ten expert říkal - při normální jízdě se nedostanete pod 8 litrů...

Bože, Superb 2.0 TDi CR je menší, výkonnější, úspornější, prostornější a vůbec celkově lepší. No tak co by jste brali?? :D

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Bože, to TÜv je jako naše STK a spolehlivost z STK- závady zjištěné na STK neznamenají vůbec nic co by souviselo s celkovou spolehlivostí. Nesouměrné brzdy neznamenají že auto nejede, nějaká vůle taky ne, průsak oleje taky. A to že se Toyotám toto vyhýbá tak co mám od bráchy z Mnichova tak japoncema jezdí 99% důchodci na mši a zpátky....

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aspoň vidíte, jak na to ti Japonci jsou - Honda "si myslí" (ale jen opravdu myslí), že je oproti nám 100 let napřed a že mají variabilní časování a že vymysleli DOHC.... Tak zaprvé - DOHC bylo vymyšleno dříve než Honda existovala, za druhé - variabilní časování má Škodovka už jakou dobu, takže není důvod se přít o to, kdo je tu "pán"...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A kolik pokrokových věcí je stejně od nás- automatická spojka na motorkách, JAWA, ovšem patent zapsali Japonci po zkopírování.

- zapuštěné kliky- TATRA

- hřebenové řízení- TATRA

- páteřový terénní rám- TATRA

- tlakově litý hliníkový blok- Škoda

- historicky nepřekonaný rozvodový řetěz- Škoda od 2 sv.války až po 1,4MPI(Fabia, O I)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Bože, to TÜv je jako naše STK

:kol-47: :kol-47: :kol-47: uz som na par stk bol hlavne v po brne a okoli a raz som presiel stk aj bez mal.technickeho

Upraveno uživatelem Martin791203
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nenašel by se tu nějaký BENZÍNOVÝ nadšenec, který by měl rád zadní náhon jako je třeba u Hondy S2000 nebo Toyoty Supry a ne tu vaší debilní Škodovku ? :) vypadá to že na tomhle fóru všichni používají auto jako dopravní prostředek a né prostředek k zábavě :) kdyby se tu někdo takový našel....tak....HURÁ!!!!!! :D:)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Debilní jsi asi ty MotherFucker. Tak jsi kup Hondu S2000 nebo Toytu supr a nemusíš nic předělávat. Většině lidí tady jde o provoz a opravy svých Škodovek a ne výrobu monster.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Celou tuhle taškařici jsem přesunul tam, kam patří = do Hospody. Takže směle tlachejte dále.

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk ještě ti nepraskl rozvodovej řetěz ? :D výrobní vada VW, to přijde :D

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ještě ne. Já to mám stále v záruce, tak ať praskne.  :kol-46:  Alespoň dostanu novej motor. :kol-138: 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ouu ouu, tady je někdo zralý na návštěvu specialisty... :kol-44:  :kol-44: :kol-44:  :kol-44:  :kol-44:  

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To právě neva, než skočí ten novej, tak už to auto taky nemusím mít doma. :kol-46:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mirek 835:

Kdo mluví o monstru ? :) Honda S2000 má 2.0 VTEC DOHC nepřeplňovanej motor 4 válec........to se ti zdá monstrum ? :)

 

Pawouk:

A to ti příjde normální koupit si auto za několik set tisíc korun a pak mít přechodný bydliště v servisu a půl roku se jich chodit ptát jestli už to maj opravený ? :D :D nevim jak tobě ale mě ne :);)

KubinoPv:

Jedinej kdo je tu zralej na specialistu jsi ty pokud máš taky Škodovku jako že nejspíš máš :D :D vy všichni že je to český :D už víc jak 10 let neni ! :D vždyť je to Německej VW :D :D akorát faceliftlej a předraženej :D

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mno, tak normální to jistě není. Ale mě je to fuk - já nemám problém s motorem. Funguje jak má.  :kol-47:  S2000 je sice pěkné auto, ale pro mě nezajímavé. Kde je auto vyrobené a komu patří výrobce je mě u zadele. To řeší puberťáci tvého ražení. O cenách ani nemluv, kolega má jedno z nejhnusnějších aut a to jest Honda CITY první generace a když měl jet do servisu na garančku, tak ho málem trefilo, když mu řekli kolik to bude stát.

PS: By mě zajímalo, kde jinde by tě nechali takto provokovat. Tak si dej bacha, nebo skončíš raz dva.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Puberťáci ? Prosimtě dnešní puberťáky vůbec auta nezajímají, dneska oni akorát kouří a chlastaj, celej tejden si šetřej peníze co jim dávají rodiče aby to mohli prochlastat někde na diskotéce, mezi ty já se fakt neřadím :D já mám jen rád auta a věčně rejpu do mejtelů škody, mimochodem nejhnusnější auto na světě je Fiat Multipla, City může bejt hnusná ale aspoň je kvalitní, desing je fuck:D No právěže jinde by mě nenechali proto jsem tady :D ale je pravda že kdyby mě takhle někdo sral tak ho zabanuju až zčerná :D

Edit: A když už si máme hanit svoje oblíbený auta tak to zase muj kolega našel ve Fabii prahy plný vody :D potom si koupil Hondu Jazz a je s ní maximálně spokojenej nic jinýho nechce :D

Upraveno uživatelem MotherFucker
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby jste kolego, nebyl plný komplexu méněcennosti, nepsal by jste takové zvratky a nemusel ty škodylakáře, ochcávkáře a zbytek stáda plného ichtylů nemajíc vkus tady obtěžovat mýty a polopravdami podsouvající rozporuplné věty nemajíc s realitou praktického fungování ve světě aut nic společného. Doporučuji ráno před takovou lesklou věcí před kterou spousta z nás ráno stojí si opláchnout tvář řádně studenou vodou na probrání ať nejste Fuckerem nafurt.

Za "podporu" toho cizáckého podniku, který asi podle Vás tady stavěli ti germánci zhruba před týdnem, ale pokud by jste zašel na wikipedii, nebo by jste byl krapet znalý, tak se dočtete, že firma je jedna z nejstarších automobilek na světě. K tomu zaměstnává přímo a  nepřímo cca 20% všech lidí co mají v ČR alespoň nějakou práci. To že ji vlastní VW je naštěstí i přes konsrtukční šlápoty vedle zárukou kvalitní výroby a stabilní úrovně vozů. Asi snad vše a ráno nezapomenout!!!! A nebo froté ručníky.

Upraveno uživatelem KubinoPv
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To je marný Kubíno, komu není shůry dáno...  :kol-34:

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kvalitní výroby ? :D Vždyť při výrobě škodovek člověk kontroluje každou třicátou karoserii, ostatní kontrolujou jenom stroje a motor se kontroluje každej druhej, je skoro zázrak jak můžou mít takovou prodejnost když to takhle flákaj :D Tvář si studenou vodou oplachovat nemusim páč sem píšu tak nějak z nudy, v reálu nikomu auta nepomlouvám, nikomu nic necpu, já mám svojí ověřenou kvalitu a škoda mi nesmí do baráku :D

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od eauto1.cz
      Škoda Octavia II 1.9 TDI
      Cena s DPH: 179.800 kč
      Modelový rok: 2005
      Do provozu: 04/2005
      Tachometr: 216.600 km
      Servisní kniha: ano
      Palivo:  nafta
      Motor: 1.9 TDI, čtyřválec,1896ccm
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Výkon: 77 kW (105 k) 250Nm / 1750 ot/min
      Max.rychlost: 195 km/h
      Emisní norma: Euro4
      Barva: světle modrá metalíza
      Karoserie: Combi, 5dveří
      Stav:  velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      Původ: dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect 
      Váha vozu: 1360 kg
      Rozměry (v š d): 1462 x 1769 x 4572 mm
      Hmotnost bržděného přívěsu: 1400 kg
      Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 560 / 1350litrů
      Spotřeba mimo město: 4,3 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 5,3 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneumatiky: 195/65/15 asi 95% vzorku DUNLOP letní
      Disky: lité disky, 15"

      Vnější vzhled a označení výbavy
      Dálkově ovládané centrální zamykání, tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, parkovací asistent PDC, litá kola Škoda, střešní lyžiny
      Vnitřní výbava
      10x Airbagy, Klimatizace Klimatic, chlazená schránka v palubní desce na 2l nápoje, chlazená schránka v jumbobox, jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, el.vyhřívané sedačky, dělená zadní sedadla, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, isofix, nastavitelný volant, palubní počítač, tempomat, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, volant stavitelný v obou osách, plato kufru, pylový filtr, osvětlení dveří, kapsy ve všech dveřích, držák nápojů, pylový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, krásný zachovalý černý interiér, loketní opěrka, odkládací schránka nahoře v palubce +pod sedačkou +před kolenem řidiče +v loketní opěrce, na všech sklech vyleptaný VIN, signalizace spálené žárovky, hlídání defektu, dvojitá podlaha kufru

      Audio
      Rádio Stream  cd+aux+mp3 originální škoda , sound systém s 8mi reproduktory, gala: automatická hlasitost
      Pohon a technika
      5ti stupňová manuální převodovka, ESP- stabilizační asistent, auto umí samo brzdit, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, ABS - antiblokovací systém, ASR - protiprokluzový systém, BAS - brzdový asistent, MSR - řízení brzdného účinku motoru, posilovač řízení

      Bezpečnost
      10x airbag, vypínač airbagů, napínače bezpečnostních pásů, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x vystřelovací klíče s DO, PDC: parkovací asistent, na všech sklech vyleptaný VIN!

       
      ZOBRAZIT HD FOTO

      MOBIL: +420 737 888 840
      EMAIL: 1auto@centrum.cz
      Všechna práva vyhrazena
    • Od eauto1.cz
      ŠKODA OCTAVIA LIFTBACK 1.6i 75kW KLIMA 1MAJITEL PDC SERVISKA
       
      DALŠÍ HD FOTO ZDE

      Cena: 152.8oo,- Kč 
      Model: 2005
      Do provozu: 2004/10
      Počet majitelů: 1
      Tachometr: 159.000 km
      Servisní kniha: ano
      Palivo: Natural 95 
      Motor: 1.6i 1595ccm
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Výkon: 75 kW 
      Max.rychlost: 192 km/h
      Emisní norma: Euro5
      Zlatá metalíza
      Karoserie: Liftback, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
      Možnost leasingu / úvěru: ANO 
      Původ: dovoz SRN,v CZ nejeto 
      Prověření původu: Cardetect 
      Váha vozu: 1360 kg
      Hmotnost bržděného přívěsu: 1300 kg
      Objem kufru (min./max.): 568 / 1512 litrů
      Spotřeba mimo město: 5,6 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 6,9 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneumatiky: 205/55/16 98% Letní NOVÉ
      Alu kola Škoda 16"
      Krásné auto z dovozu
      Od 1. Majitele!
      v CZ nejeto!

      *ELEGANCE*,ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, kliky a zrcátka v barvě vozu, držáky na střešní nosiče INTEGROVANÉ ve střeše (Lyžiny/Hagusy), mlhovky,
      autorádio Škoda SYMPHONY, sound systém s 8mi reproduktory, AUX.

      Klimatizac automatická dvouzónová Klimatronic, vyhřívané sedačky, MFA palubní počítač s dojezdem, dělená zadní sedadla, JUMBOBOX s ventilací zadních sedaček, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, Isofix, 2x výškově stav. sedaček, 2x bederní opěrka, kožený volant stavitelný v obou osách, plato, uhlíkový kabinový filtr, osvětlení dveří, 5x tříbodový bezpečnostní pás, kapsy ve všech dveřích, 2x loketní opěrka, 5x opěrky hlavy, chladnička ve schránce před spolujezdcem a chlazená schránka v JUMBOBOX.

      5ti stupňová manuální převodovka, ESP EDS EBA ABS ASR BAS MSR posilovač řízení, PDC grafický+akustický asistent parkování

      10xAirbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče, třetí brzdové světlo LED, návody, manuály.

      Kvalitní držák s obrovským kufrem, levným servisem, bohatou výbavou, a v top stavu pro náročné.
      PŘEKRÁSNÉ AUTO, VOŇAVKA, ČISTÉ, BEZ ŠKRÁBANCE, LUXUSNÍ STAV!!! 

      POUZE VÁŽNÍ ZÁJEMCI!
      SLEVA JISTÁ!
      *krasavice*

      MOBIL: +420 737 888 840 
      EMAIL: 1auto@centrum.cz










    • Od eauto1.cz
      ŠKODA FABIA COMBI 2006 1.4i16V 55kW KLIMA SERVISKA ELEGANCE
      PLATNÉ DO SMAZÁNÍ
      Pusťte video přes celou obrazovku +nastavte HD!
      Modelový rok:2006
      Do provozu:07.03.2006
      Počet majitelů:2
      Tachometr:179.000 km
      Servisní kniha:ano
      Palivo:Natural 95
      Motor: 1.4i16V, 1390ccm
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Výkon:55 kW (80 k)
      Max.rychlost: 175 km/h
      Emisní norma: Euro4
      Barva: Šedá metalíza
      Karoserie: Combi, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      Původ: dovoz SRN,v CZ nejeto
      Prověření původu: Cardetect
      Váha vozu: 1235 kg
      Rozměry (v š d): 1495 x 1646 x 4232 mm
      Objem kufru (min./max.): 480 / 960 litrů
      Spotřeba mimo město: 5,3 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 6,6 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneumatiky: 14" Letní 90%
      Disky: alu disky Škoda 14"
      ELEGANCE+ANATOMICKÉ SEDAČKY+SPORT VOLANT!
      Dálkově ovládané centrální zamykání, metalický lak, zeleně tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, mlhovky, ochrané lišty dveří, zrcátka v barvě karosérie, střešní lyžiny, litá kola Škoda 14"

      Klimatizace poloautomatická Klimatic, klimatizovaná schránka před spolujezdcem (chladnička), dělená zadní sedadla, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, vyhřívaná zrcátka, Isofix, nastavitelný volant v obou osách, palubní počítač MFA s funkcí dojezdu, 2x výškově stavitelná přední sedadla, kožený volant, sportovní tříramenný volant, sportovní větší anatomické sedačky, pylový uhlíkový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, roleta kufru s držákem deštníků, černý interiér, černé čalounění dveří, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, kapsy ve všech dveřích, opěrky hlavy, plnohodnotné rezervní kolo
      AUDIO
      autorádio Škoda Symphony RDS CD, sound systém s 8mi reproduktory.

      5ti stupňová manuální převodovka, ABS, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru, EBA - podpora nouzového brzdění, EBD - rozdělovač brzdné síly dle zatížení vozu a jízdní situace, ASR - kontrola trakce, posilovač řízení.

      4x Airbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů ovladačem, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče s DO, pátý bezpečnostní tříbodový pás, trippling- blinkry blikají nejméně 3x, ISOFIX
      Facelift- nový model
      Vyměněny rozvody.
      Zima bez starostí: nové 4ks zimní pneu včetně přezutí: 4000kč
       
      ZOBRAZIT FOTO V HD ROZLIŠENÍ

      POUZE VÁŽNÍ ZÁJEMCI!
      SLEVA JISTÁ!

      MOBIL: +420 737 888 840
      MOBIL: +420 737 888 840
      MOBIL: +420 737 888 840 
      EMAIL: 1auto@centrum.cz
      Všechna práva vyhrazena
    • Od eauto1.cz
      ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9TDI 81kW KLIMATRONIC VYHŘ.SEDAČKY ASR
      ✔PLATNÉ DO SMAZÁNÍ
      Pusťte si video, přepněte na HD a celou obrazovku!
      Do provozu: 03.02.2003
      Počet majitelů: 1
      Tachometr: 352.378km
      Servisní kniha: ano
      (Ježděny delší trasy po dálnicích v německu, auto vypadá na poloviční km! Špičkový servis! Perfektní stav!)
      Motor: 1.9 TDI
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Výkon: 81 kW (110 k) 240Nm
      Max.rychlost: 192 km/h
      Euro3
      Barva: Stříbrná metalíza
      Karoserie: Combi, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
      Možnost leasingu / úvěru: ANO 
      Původ: dovoz SRN, v CZ nejeto 
      Prověření původu: Cardetect
      Rozměry (v š d): 4513/1731/1457 mm 
      Hmotnost bržděného přívěsu: 1300 kg
      Objem kufru (min./max.): 548 / 1512 litrů
      Spotřeba mimo město: 4, 2 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 5, 1 L/100km
      nádrž: 55 litrů
      Pneu: 195/65/15 letní 80%
      Disky: Alu 15"

      Vnější vzhled a označení výbavy: *STYLE*, centrál na DO, metalíza, zeleně tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, kliky a zrcátka v barvě vozu, velké pravé zrcátko, mlhovky, držáky na střešní nosiče (Lyžiny/Hagusy), třetí sluneční clona u zpětného zrcátka, černý UV pruh předního skla, čidlo deště, Škoda Alu 15"

      Vnitřní výbava: Klimatronic Automatická klimatizace, Tempomat, MAXIDOT velký barevný palubní počítač, vyhřívané sedačky s pětirychl.ovl., Multifunkční volant, Automatické stěrače, dělená zadní sedadla, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, 4x el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, Isofix, výškově stav. sedačky, 2x loketní opěrky, volant stavitelný v obou osách, roleta, uhlíkový kabinový filtr, osvětlení dveří, kapsy ve všech dveřích, dekor středového panelu: šedá metalíza, plnohodnotné rezervní kolo, kožený volant, dvojitá podlaha kufru,síť v kufru, kontrolka ostřikovací kapaliny.

      Audio: rádio Škoda Symphony CD, sound systém, 8x repro

      Pohon a technika: 5ti stupňová manuální převodovka, ABS+BAS+MSR+ASR

      Bezpečnost: 4xAirbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů, uzamykatelná schránka, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, třetí brzdové světlo LED, návody, manuály.

      Vyměněny rozvody,pneu,brzdy,atd... Pravidelný servis ŠKODA NĚMECKO po celou dobu, faktury doloženy, servisní kniha vedená stále!
       
      ZOBRAZIT FOTO V HD ROZLIŠENÍ

      POUZE VÁŽNÍ ZÁJEMCI!
      SLEVA JISTÁ!
      TOP STAV

      MOBIL: +420 737 888 840
      EMAIL: 1auto@centrum.cz
      Všechna práva vyhrazena
      MRKNĚTE NA SPZ
      MRKNĚTE NA DALŠÍ NAŠE INZERÁTY:
    • Od eauto1.cz
      Škoda Fabia II Combi 2012 1.2 TSI 63kW EURO5

      PRO DALŠÍ HD FOTKY KLIKNI PŘÍMO ZDE
       
      Do provozu: 11.06.2012
      Počet majitelů: 1
      Tachometr: 129.000 km
      Servisní kniha: ano
      Palivo: Natural 95 / 98
      Motor: 1.2i 63kW 1197ccm
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Výkon: 63kW
      Max.rychlost: 178 km/h
      Emisní norma: Euro5
      Barva: Diamantová stříbrná
      Karoserie: Combi, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
      Možnost leasingu / úvěru: ANO 
      Původ: dovoz SRN,v CZ nejeto 
      Prověření původu: Cardetect 
      Rozměry (v š d): 1551 x 1642 x 4247 mm 
      Hmotnost bržděného přívěsu: 800 kg
      Spotřeba mimo město: 4,7 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 5,9 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneumatiky: 195/55/15 Dunlop letní 90%
      Nebourané auto z dovozu
      Od 1. soukromého majitele
      Vnější vzhled
      *FAMILY*, Dálkově ovládané centrální zamykání, ochrané lišty dveří, zrcátka+kliky v barvě karosérie, Aerotwin Stěrače, chromovaná maska chladiče, černé sloupky A+B, 4x kotoučové brzdy, Loga FAMILY, Litá kola Škoda 15", Střešní lyžiny, SUNSET: černě tónovaná skla originál, přední mlhovky, denní světlomety, projekční přední světlomety.
      Pohon a technika
      5ti stupňová manuální převodovka, ASR - protiprokluzový systém, ABS - antiblokovací systém, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru, ESP - stabilizace podvozku, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, posilovač řízení.
      Vnitřní výbava
      Klimatizace automatická Klimatronic, klimatizovaná schránka před spolujezdcem, Tempomat, vyhřívané sedačky, dělená zadní sedadla 40:60, 4x el. ovládání oken, el. ovl+vyhřívaná zrcátka, nastavitelný volant v obou osách, palubní počítač MFA s funkcí dojezdu, 2x výškově stavitelná přední sedadla, pylový uhlíkový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, černý interiér, černé čalounění dveří, zadní sedačky vyjímatelné z vozu, 5x opěrky hlavy, 2x vystřelovací klíče.
      Servis
      SERVISNÍ HISTORIE DE VEDENÁ DOPOSUD, JEŽDĚNY DÁLNICE V DE, V CZ NEJETO, BEZ ÚPRAV, VŠE ORIGINÁL
      Krásný černý interiér bez kosmetických vad, Vyměněny brzdy.
      Audio
      autorádio Škoda , sound systém s 8mi reproduktory, RDS, TP, AS, AUX, MP3
      Bezpečnost
      8x Airbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů ovladačem, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče s DO, pátý bezpečnostní tříbodový pás, trippling- blinkry blikají nejméně 3x, ISOFIX, signalizace defektu pneu
      Technický stav
      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno, nekuřák, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, vše originál Škoda, 2x Klíče.
      POUZE VÁŽNÍ ZÁJEMCI!
      SLEVA JISTÁ!
      MOBIL: +420 737 888 840