NeoCZ15

Tam, kde Honda i-DTEC končí, My začínáme!!!

43 příspěvků k tomuto tématu

Tak tady je moje odpověď na tento světoznámý obrázek kde TDi končí, Honda teprv začíná...

Je to jen pro pobavení, nemá to nic vystihovat, jen asi pokud si Honda myslí, že točí 9000 ot./min., a Škodovka "jen" 7 tis., je na omylu, prohlédněte, dejte like (pokud ovšem líbí), a okomentujte svým názorem :D

post-75690-0-76248600-1336021113_thumb.j

post-75690-0-17434500-1336021124_thumb.p

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Neblněme, to je porovnávání typické pro ma.ory ála Honda. Raději budu točit "jen" 6tis než jezdit na cirkulárce co to mrská za 9.A aby mi ten motor vyl na dálnici 5000 otáček nepotřebuju.Z dělání hovadin jsem vyrostl a toto neřeším. Ať si jezdí každý čím chce a takové srovnání udělá inteligent hodný Hondy. Porovnat cirkulu s "traktorem" je hodno vlažné koupele a froté ručníku. Nenechte se vzrušovat :kol-28: Jo a omluva za výraz traktor,ale jen pro odlišení.

Upraveno uživatelem Jakub Nabel
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Co to je, Honda Fukušima, pracující na principu náhodných explozí?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Neberte to vážně, je to jen pro zábavu.... Mimochodem.. Koukal jsem na jeden test Hondy Accord 2.2 i-DTEC 110 Kw a ten expert říkal - při normální jízdě se nedostanete pod 8 litrů...

Bože, Superb 2.0 TDi CR je menší, výkonnější, úspornější, prostornější a vůbec celkově lepší. No tak co by jste brali?? :D

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Bože, to TÜv je jako naše STK a spolehlivost z STK- závady zjištěné na STK neznamenají vůbec nic co by souviselo s celkovou spolehlivostí. Nesouměrné brzdy neznamenají že auto nejede, nějaká vůle taky ne, průsak oleje taky. A to že se Toyotám toto vyhýbá tak co mám od bráchy z Mnichova tak japoncema jezdí 99% důchodci na mši a zpátky....

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aspoň vidíte, jak na to ti Japonci jsou - Honda "si myslí" (ale jen opravdu myslí), že je oproti nám 100 let napřed a že mají variabilní časování a že vymysleli DOHC.... Tak zaprvé - DOHC bylo vymyšleno dříve než Honda existovala, za druhé - variabilní časování má Škodovka už jakou dobu, takže není důvod se přít o to, kdo je tu "pán"...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A kolik pokrokových věcí je stejně od nás- automatická spojka na motorkách, JAWA, ovšem patent zapsali Japonci po zkopírování.

- zapuštěné kliky- TATRA

- hřebenové řízení- TATRA

- páteřový terénní rám- TATRA

- tlakově litý hliníkový blok- Škoda

- historicky nepřekonaný rozvodový řetěz- Škoda od 2 sv.války až po 1,4MPI(Fabia, O I)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Bože, to TÜv je jako naše STK

:kol-47: :kol-47: :kol-47: uz som na par stk bol hlavne v po brne a okoli a raz som presiel stk aj bez mal.technickeho

Upraveno uživatelem Martin791203
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nenašel by se tu nějaký BENZÍNOVÝ nadšenec, který by měl rád zadní náhon jako je třeba u Hondy S2000 nebo Toyoty Supry a ne tu vaší debilní Škodovku ? :) vypadá to že na tomhle fóru všichni používají auto jako dopravní prostředek a né prostředek k zábavě :) kdyby se tu někdo takový našel....tak....HURÁ!!!!!! :D:)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Debilní jsi asi ty MotherFucker. Tak jsi kup Hondu S2000 nebo Toytu supr a nemusíš nic předělávat. Většině lidí tady jde o provoz a opravy svých Škodovek a ne výrobu monster.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Celou tuhle taškařici jsem přesunul tam, kam patří = do Hospody. Takže směle tlachejte dále.

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk ještě ti nepraskl rozvodovej řetěz ? :D výrobní vada VW, to přijde :D

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ještě ne. Já to mám stále v záruce, tak ať praskne.  :kol-46:  Alespoň dostanu novej motor. :kol-138: 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ouu ouu, tady je někdo zralý na návštěvu specialisty... :kol-44:  :kol-44: :kol-44:  :kol-44:  :kol-44:  

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To právě neva, než skočí ten novej, tak už to auto taky nemusím mít doma. :kol-46:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mirek 835:

Kdo mluví o monstru ? :) Honda S2000 má 2.0 VTEC DOHC nepřeplňovanej motor 4 válec........to se ti zdá monstrum ? :)

 

Pawouk:

A to ti příjde normální koupit si auto za několik set tisíc korun a pak mít přechodný bydliště v servisu a půl roku se jich chodit ptát jestli už to maj opravený ? :D :D nevim jak tobě ale mě ne :);)

KubinoPv:

Jedinej kdo je tu zralej na specialistu jsi ty pokud máš taky Škodovku jako že nejspíš máš :D :D vy všichni že je to český :D už víc jak 10 let neni ! :D vždyť je to Německej VW :D :D akorát faceliftlej a předraženej :D

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mno, tak normální to jistě není. Ale mě je to fuk - já nemám problém s motorem. Funguje jak má.  :kol-47:  S2000 je sice pěkné auto, ale pro mě nezajímavé. Kde je auto vyrobené a komu patří výrobce je mě u zadele. To řeší puberťáci tvého ražení. O cenách ani nemluv, kolega má jedno z nejhnusnějších aut a to jest Honda CITY první generace a když měl jet do servisu na garančku, tak ho málem trefilo, když mu řekli kolik to bude stát.

PS: By mě zajímalo, kde jinde by tě nechali takto provokovat. Tak si dej bacha, nebo skončíš raz dva.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Puberťáci ? Prosimtě dnešní puberťáky vůbec auta nezajímají, dneska oni akorát kouří a chlastaj, celej tejden si šetřej peníze co jim dávají rodiče aby to mohli prochlastat někde na diskotéce, mezi ty já se fakt neřadím :D já mám jen rád auta a věčně rejpu do mejtelů škody, mimochodem nejhnusnější auto na světě je Fiat Multipla, City může bejt hnusná ale aspoň je kvalitní, desing je fuck:D No právěže jinde by mě nenechali proto jsem tady :D ale je pravda že kdyby mě takhle někdo sral tak ho zabanuju až zčerná :D

Edit: A když už si máme hanit svoje oblíbený auta tak to zase muj kolega našel ve Fabii prahy plný vody :D potom si koupil Hondu Jazz a je s ní maximálně spokojenej nic jinýho nechce :D

Upraveno uživatelem MotherFucker
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby jste kolego, nebyl plný komplexu méněcennosti, nepsal by jste takové zvratky a nemusel ty škodylakáře, ochcávkáře a zbytek stáda plného ichtylů nemajíc vkus tady obtěžovat mýty a polopravdami podsouvající rozporuplné věty nemajíc s realitou praktického fungování ve světě aut nic společného. Doporučuji ráno před takovou lesklou věcí před kterou spousta z nás ráno stojí si opláchnout tvář řádně studenou vodou na probrání ať nejste Fuckerem nafurt.

Za "podporu" toho cizáckého podniku, který asi podle Vás tady stavěli ti germánci zhruba před týdnem, ale pokud by jste zašel na wikipedii, nebo by jste byl krapet znalý, tak se dočtete, že firma je jedna z nejstarších automobilek na světě. K tomu zaměstnává přímo a  nepřímo cca 20% všech lidí co mají v ČR alespoň nějakou práci. To že ji vlastní VW je naštěstí i přes konsrtukční šlápoty vedle zárukou kvalitní výroby a stabilní úrovně vozů. Asi snad vše a ráno nezapomenout!!!! A nebo froté ručníky.

Upraveno uživatelem KubinoPv
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To je marný Kubíno, komu není shůry dáno...  :kol-34:

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kvalitní výroby ? :D Vždyť při výrobě škodovek člověk kontroluje každou třicátou karoserii, ostatní kontrolujou jenom stroje a motor se kontroluje každej druhej, je skoro zázrak jak můžou mít takovou prodejnost když to takhle flákaj :D Tvář si studenou vodou oplachovat nemusim páč sem píšu tak nějak z nudy, v reálu nikomu auta nepomlouvám, nikomu nic necpu, já mám svojí ověřenou kvalitu a škoda mi nesmí do baráku :D

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od pjdefort
      Prodám novou nepoužitou pouze rozbalenou dečku (sedák i opěrák) výhřevu sedaček do Škoda Rapid. Pořizovací cena 1800kč
    • Od admin
      Pravidla SKODAHOME.cz nového fóra (aktualizováno 12.3.2017)
      Všichni účastníci fóra jsou povinni se po registraci seznámit s těmito pravidly a dodržovat je. V případě aktualizace pravidel, bude jejich změna oznámena ve vyvěšeném příspěvku, se kterým je každý povinen se seznámit.
      Na fóru si každý může vybrat některý ze tři druhů přihlášení, a tím i výhody a přístupy do různých sekcí. Samontnou skupinou jsou Moderátoři a Admini, kteří patří k nejzkušenějším, na zdejším fóru.
      KLASICKÝ UŽIVATEL: Jedná se o klasický účet pro nově registrované členy. Nově se dá přihlásit i s účty Facebook, Microsoft a Google
      ČLEN KLUBU: Základ účtu jako u klasického uživatele s možností získání slev na produkty u partnerů a dalších výhod.
      PARTNER: Stejné podmínky jako u člena klubu jen s tím rozdílem že tento účet je firemní pro komerční použití.
      FORUM BEZ REKLAM: Za malý roční poplatek můžete podpořit naše forum a procházet ho tak bez reklam. Více informací ZDE.
      MODERÁTOR/ADMIN: Jedná se o účet moderátorů a správců. Aktuální seznam naleznete ZDE.
      Klubové – členové klubu SKODAHOME.cz mají přístup i do klubových sekcí, různé výhody, včetně slev u vybraných firem podmíněných nákupem na klubové karty. Další výhodou je možnost mít tři fotogalerie – garáže na svá auta. Počet fotografií v jedné garáži je zvětšen na 30.
      Uživatel smí mít na fóru pouze jeden účet. Při zjištění, že zde má vícero účtů, budou tyto nadbytečné odstraněny bez náhrady. Na žádost uživatele mohou být sloučeny.
      Uživatel, využívající přístup na forum pomocí aplikace Tapatalk, je povinnen si ji nastavit takovým způsobem, aby se v jeho příspěvcích nezobrazovala oznámení, z jakého mobilního zařízení byl příspěvek odeslán (např.  "Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk" apod.).
      Fórum je hlavně koncipováno pro soukromé subjekty a pro komerční propagaci nás kontaktujte ZDE.
      [1] Galerie uživatelů je pouze na zveřejnění fotografií Vašeho automobilu, jejíž jste autorem. V albu mohou být fotografie pouze jednoho vozu, na další musí být zřízena nové album. Za zveřejněné fotografie nese odpovědnost uživatel alba a provozovatel může nevhodné fotografie (obsahově, porušení autorský práv atd) bez varování smazat.
      [2]Založení nového TÉMATU
      Nové téma se založí pomocí tlačítka |Založit nové téma| Témata je nutno zakládat ve správných sekcích tak, aby obsah tématu co nejlépe korespondoval s obsahem sekce. Není povoleno vložení stejného tématu do více sekcí. Nesprávně založená témata budou bez upozornění odstraněna. Před vložením nového TÉMATU se tedy vždy nejdříve přesvědčte, zda se již stejné, nebo podobné téma v příslušné sekci nenachází! Jestli ano, pokračujte v existující diskuzi přidáním svého dotazu pomocí tlačítka |Odpovědět na toto téma| anebo použitím pole pro odpověď za posledním příspěvkem na konci stránky. Duplicitní téma bude uzamčeno, s případným uvedením odkazu, kde má jeho zakladatel pokračovat, a následně odstraněno. Název tématu by mělvždy co nejvíce vystihovat obsah daného tématu.  Názvy témat jako „Pomoooc, help, please“  a podobně,  jsou nepřípustné a takto nazvané téma může být přejmenováno anebo bez varování odstraněno.  Při vkládání nového tématu se dále řiďte těmito pravidly:
      Název tématu nesmí obsahovat odkaz na webovou stránku (skrytá reklama) nebo název firmy, ale musí stručně vyjádřit obsah řešený v něm. Nové téma nesmí být vloženo za účelem pouze reklamy na konkrétní výrobek. V prvním příspěvku při založení tématu vždy přesně formulujte, jakým směrem má téma směřovat a zde již smí být uvedena webová adresa na dané téma. Při zadání nového tématu nebo příspěvku používejte standardně nastavenou barvu písma. Jiné barvy použijte pouze v případě, chcete-li zvýraznit část textu, která je důležitější než-li zbytek textu. [3]PŘÍSPĚVKY
      Předmět příspěvku by měl vždy co nejvíce vystihovat obsah daného tématu. Tlačítka |Odpovědět na toto téma| nebo |Citovat| a |Vícenásobná citace| jsou určena k reakci na již zveřejněný příspěvek, tlačítko |Založit nové téma| slouží k zadání nového tématu. Poznámka: Nezakládejte stejný dotaz do více sekcí a témat najednou! Takovéto dotazy mohou být bez varování odstraněny. Při odpovídání na určitý příspěvek používejte správně tlačítko |Citovat| nebo |Vícenásobná citace| - necitujte bezprostředně předešlý příspěvek!  Rovněž necitujte příspěvky spolu s vloženými obrázky. Nesprávné citace mohou být odstraněny. Nepoužívejte sprostá slova a ani jiné urážky, jinak bude příspěvek bez předchozího varování smazán. Stejně tak jakýkoli pokus o flame bude bez varování odstraněn. Příspěvek v případě porušení pravidel může být bez varování odstraněn. Rovněž mohou být smazány zbytečné, nesmyslné a urážlivé příspěvky, stejně tak jakýkoli pokus o vyvolání konfliktu (jako třeba odkazy na konkurenční stránky atd.) a taktéž příspěvky mimo téma (off topic). [4]V případě neslušného, vulgárního nebo jinak nevhodného chování moderátor (nebo admin) může udělit uživatelům napomenutí jako upozornění na nevhodné chování.  Jestliže uživatel bude v nevhodném chování pokračovat, může dostat další napomenutí. V případě třetího napomenutí dostane rovnou i zákaz na fórum přispívat po určitou dobu (podle situace a uvážení moderátora/administrátora), případně úplný zákaz vstupu na fórum. Nevhodným chováním se myslí psaní off-topic příspěvků, spamování, tapetování, trolling, hrubé urážení a osobní napadání, opakované nesprávné citování, jakož i porušení jiných pravidel fóra. V případě hrubého porušení pravidel může být zákaz přispívání udělen i bez předchozích udělených napomenutí!
      [5]Uživatel vidí udělená napomenutí ve svém profilu jako „ X trestných bodů “.
      [6]Jakékoli veřejné napadání administrátorů a moderátorů za jejich činnost a rovněž polemiky a zpochybňování jejich rozhodnutí budou bez varování odstraněny. Dotčený uživatel bude řešit svoje stížnosti/náměty s příslušným moderátorem pomocí soukromých zpráv.
      [7]Tato pravidla jsou platná na celém fóru. V jednotlivých sekcích mohou být ještě doplněna o specifické dodatky – sekční pravidla. Tato sekční pravidla jsou vždy v příslušné sekci vyvěšena a uživatelé jsou povinni se jimi v dané sekci řídit.    
      [8]Tlačítko |Nahlásit příspěvek| slouží na nahlášení závadného příspěvku moderátorům a administrátorům diskusního fóra. Nepoužívejte tlačítko |Nahlásit příspěvek| na přidání vaší odpovědi na původní příspěvek v diskuzi! V případě, že bude zaznamenáno zneužití uvedeného tlačítka, bude uživateli uděleno napomenutí se všemi z toho vyplývajícími důsledky.
      Typy napomenutí
      Porušování pravidel - (5 bodů - automaticky se odeberou body po 30 dnech)
      Opětovné porušování pravidel - (10 bodů - automaticky se odeberou body po 30 dnech)
      Ignorant - (15 bodů - automaticky se odeberou body po 30 dnech)
      Spammer - (30 bodů - automaticky se odeberou body po 90 dnech)
      Sankce podle bodů
      5 bodů = Zákaz příspěvku na 8 hodin
      10 bodů = Zákaz příspěvku na 2 dny
      15 bodů = Zákaz příspěvku na 30 dní
      Body se sčítají a podle data uděleni se odebírají.
      [9]Uživatelé si mohou definovat vlastní podpis na fóru, tento může obsahovat vložený obrázek. Administrátor však má právo nevhodný podpis (obsahující příliš velký obrázek, je-li podpis příliš dlouhý nebo obsahuje nevhodný odkaz) upravit do přijatelné podoby. Podpis nesmí obsahovat odkaz na jiné weby. stránky (po dohodě s administrátory může být udělena vyjímka)
      [10]Provozovatel fóra, administrátoři fóra a ani moderátoři fóra jednotlivých sekcí nenesou žádnou odpovědnost za příspěvky a jejich obsah.
      [11]Používání češtiny/slovenštiny s háčky a čárkami na boardu není zakázáno, její použití je čistě na vás.
      [12]Při zadávání inzerátu uveďte co nejpřesnější popis prodávaného zboží a alespoň orientační cenu. Inzeráty bez uvedení ceny budou smazány! Rovněž budou smazány offtopic diskuse k prodávanému zboží, a jejich autorům bude zvýšena úroveň varování. Nepleťte si inzeráty s běžnými diskuzemi! - Posunutí inzerátu na vrchní pozici je povoleno maximálně jednou za 7dní. Po prodeji zboží je prodávající povinen napsat, že zboží bylo prodáno, následně moderátor inzerát uzavře a později bude smazán. Podrobná pravidla bazaru jsou k dispozici ZDE.
      [13]Na serveru je zakázáno prodávat zboží z nekalé činnost, následky ponese sám pisatel. Administrátoři nenesou zodpovědnost za takové inzeráty, pokud však na takový narazí, neprodleně ho odstraní.
      [14]Toto je DISKUZNÍ FÓRUM, nikoliv novinky - pokud nebudete vůbec přispívat nebo server nebudete navštěvovat, může být Váš uživatelský účet zrušen bez předchozího varování.
      [15]Warez, linky na cracky programu a jiné odkazy na nelegalní software nebo nevhodné, nespolupracující weby jsou zakázané. Tyto témata (topicy) budou mazány.
      [16]Zaregistrováním se na fóru SKODAHOME.cz jste se zavázali dodržovat pravidla tohoto diskuzního fóra a souhlasíte se zasíláním zpráv formou SZ (MESSENGER) nebo E-Mailem o novinkách a obchodních sdělení. V případě porušení těchto pravidel jste povinni akceptovat rozhodnutí administrátorů nebo moderátorů bez výjimky. Uživatel může zasílání zpráv zrušit ve svém účtu nebo odkazem v emailu.
      [17]Pravidla jsou aktualizována dle potřeb provozovatele, které se může přizpůsobovat i chování uživatelů fóra. Pokud se změnou nebo doplněním nesouhlasíte, jste povinni zažádat o zrušení uživatelského účtu. Veškeré zveřejněné příspěvky se stávají majetkem fóra, bez nároku na smazání svých témat/příspěvků při ukončení uživatelského účtu.
    • Od ddf
      Prodám disky se zimníma gumama a poklicema Škoda. Byly použivané na Superb 2. 
      Vzorek cca 7 mm tzv slušný. 
    • Od Hampejz
      Po skoro 4 letech přišel čas na změnu a nabízím svou eReSku.
       
      RV. 2011. Koupené od škofinu ve 30tis v roce 2013. Do roku 2015 v tovární 4letté záruce. Nyní 120tis km před druhým velkým servisem. Jak už to bývá, mám nabídku na něco jiného, takže jsem prodej neplánoval a do auta nasypal ještě úplně nové gumy (17" Conti winter... na zimu a 18" Michelin pilot 4 na léto) za cca 30tis celkem. Auto servisované v Přerostovi se serviskou a v záruce mobility.
       
      Výtažek z výbavy:
      - DSG, Columbus, BT, Hlasové ovládání, výhřev sedáků, elektrický vše krom sedaček. Šíbr, soundsystem, dvojitá skla s folií proti sluníčku/teplu, a další...
      - bourání - 3x pravý bok (nepochopíš, proč mi to tam furt někdo škrábe) - nicméně autirozovaný servis s výměnou dveří, takže jak nové. Již od koupě mám pod značkou promáčklý nárazník (asi od koule) a přední mám na půdě schovaný nový. Nikdy jsem ho nedal, protože na bílé jsou prostě škrábance od parkování vidět hned a tudíž oba narázníky mají šmouhy
      - Dodělání - oděrky na haubně jsem řešil lakem spolu s maskou a zrcátky (zbytek červené je folie)
      - vady - sem tam kosmetika plus škrábance na nárazníkách, reznoucí víko kufru od šroubů křídla (nechápu, proč tam nebyl nerez. Přehlídl jsem to a pak už bylo pozdě to řešit. Dle mne to bez problémů dá tak 4-5let, než to začne vadit a poté bych to řešil novým víkem do laku - aspoň to byl můj plán). 
       
      Zbytek v mém vláknu a jedno foto níže.
      Cena 310.000 bez DPH a vyhrazuji si právo stáhnout inzerát v případě že mi nevyjde plánovaná koupě
       
       
       




    • Od eauto1.cz
      ŠKODA OCTAVIA 1.6i 75kW 2004 KLIMA ALU 4xBAG TAŽNÉ 128.000KM
      ✔PLATNÉ DO SMAZÁNÍ
      Do provozu: 11.05.2004
      Počet majitelů: 2. 
      Tachometr: 128.000 km 
      Palivo: Natural 95 
      Motor: 1.6i SR 1595ccm BFQ 
      Převodovka: manuální, 5 stupňová 
      Výkon: 75 kW (102 k) 
      192 km/h 
      Euro4 
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
      Možnost leasingu / úvěru: ANO 
      Původ: dovoz SRN, v CZ nejeto 
      Prověření původu: Cardetect 
      Hmotnost bržděného přívěsu:1200 kg 
      Objem kufru (min./max.): 548 / 1512 litrů 
      Spotřeba mimo město: 5,6L/100km 
      Spotřeba kombinovaná: 6,9L/100km 
      Pneumatiky: 195/65/15 70% 
      Disky: Litá kola 15", Škoda Trinax 

      Vnější vzhled a označení výbavy 
      *Ambiente*, zeleně tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, kliky a zrcátka v barvě vozu, velké pravé zrcátko, mlhovky, držáky na střešní nosiče INTEGROVANÉ ve střeše (Lyžiny/Hagusy), třetí sluneční clona u zpětného zrcátka, litá kola Škoda, kliky a zrcátka v barvě karosérie, odhlučňovací kryt motoru a kryt akumulátoru, krytky šroubů alu kol, tažné zařízení 1200kg NOVÉ originál Škoda sundávací bajonet uzamykatelný.

      Vnitřní výbava 
      Klimatizace, palubní počítač s dojezdem, dělená zadní sedadla, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, Isofix, 2x výškově stav. přední sedadla, 2x bederní opěrky, kožený volant stavitelný v obou osách, plato, uhlíkový kabinový filtr, osvětlení dveří, 5x tříbodový bezpečnostní pás, kapsy ve všech dveřích, dekor středového panelu: šedá metalíza, plnohodnotné rezervní kolo, kožený volant, loketní opěrka zadní, středový panel palubovky šedá metal. 

      Audio 
      autorádio Škoda Symphony, sound systém s 8mi reproduktory. 

      Pohon a technika: 5ti stupňová manuální převodovka, ABS - antiblokovací systém, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru, ASR - protiprokluzový systém, posilovač řízení.

      Bezpečnost: 4xAirbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů, uzamykatelná schránka, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče, třetí brzdové světlo LED, návody, manuály.
       
      VÍCE HD FOTO KLIKNĚTE ZDE

      POUZE VÁŽNÍ ZÁJEMCI!
      SLEVA JISTÁ!

      MOBIL: +420 737 888 840 
      EMAIL: 1auto@centrum.cz
      Všechna práva vyhrazena
      MRKNĚTE NA SPZ