Přejít na obsah

Startovanie


Doporučené příspěvky

Zdar pani,

len tak ma napadlo zo zvedavosti, ako startujete svoje tatose? S vytlacenou alebo nevytlacenou spojkou?

Pytam sa, lebo ma trosku dostal do pomykova clanok:

http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/121-vykonne-motory-je-lepsie-startovat-bez-spojky/

Nejde mi do hlavy ako sa moze poskodit spojka, pripadne axialne loziska ak je spojka od motora odpojena. Alebo na to pozeram zle?

Vdaka za prispevky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No akoze ja EGR mam a startujem a vypinam zo zosliapnutou spojkou.

Akoze nove auta to maju kvpoli bezpecnosti a ze ludia su hlupy ze neskontroluju najprv neutral by som povedal.

Inak aky to ma vyznam EGR a ziadne EGR a startovanie/vypinanie so stlacenou spojkou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

článek jsem radši ani nečetl, ale je úplně jedno jestli se spojkou nebo bez. start se spojkou (když pominu vozy, kde to beze spojky zkrátka nejde) je podle mne přežitek z dob, kdy baterky a startéry ve škodovkách 1xx sotva utáhly motor.

jedině, kdy startuji se spojkou, tak v mrazech -25 a více, tam už je docela poznat odpor oleje v převodovce a baterka taky nemá 100% kapacitu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...