Přejít na obsah

Táhne do prava


pooletr

Doporučené příspěvky

před 20 hodinami, FrontVypla napsal:

Pánové tak se taky přidávám. Superb 2 FL, 2014 combi, 2.0 TDI. Kola 17” a ať ojeté nebo nové pneu tak auto táhne doprava. Pokud jedu pomalu tak se celkem drží. Pokud ovšem rychle akceleruji nebo jedu na tempomat 130-140 po dálnici tak auto hodně táhne doprava. Kdybych pustil ruce z volantu tak za 3-4 sekundy jsem v příkopu. Zatím měněno horní uložení, vnitřní i vnější klouby na poloose, a silentbloky nám přední nápravě. Před koupenim byly prý dělané brzdy ale už při testovací jízdě to táhlo doprava. Podle měření laku byla znovu lakovaná karoserie kolem předního kola a na právem předním kole byla jiná pneu než na ostatních. Něco se tam nejspíš stalo ale kdo ví co. Karoserie lícuje dobře. 

Nekolikrat dělaná 3D geo, test na brzdě jestli kolo nepřidzďuje a na STK na třasadlech kontrola vůle v nápravách. Vše se zdá být OK. Ovšem vždy krátce ok geo se volant lehce stočí do strany. 3x se stočil doleva a teď naposledy doprava. Pokud jedu po rovině tak musím volant pořad lehce korigovat aby auto jelo rovně. Už pomalu dochází nápady co měnit. 

Nejvýraznější je to ale při té akceleraci. 

Kdyz jedu po rovině. Auto nastavim tak aby jelo doleva, pustím volant a sešlápnu plyn tak stejně se hned tlačí doprava. 

 

Napadá nekoho něco ?

Ahoj, doporučují při 140/150 km/h pustit volant a počkat 5 s. Možná se to srovná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělala se celková GEO. jak přední tak i zadní. Ovšem hned po vyjetí z dílny to stejně při prudké akceleraci táhne doprava. Rozdíl je akorát ve volantu. Ten se pár dní drží rovně a pak se stočí kousek do strany. Nejsem mechanik, ale příjde mi že se tam něco musí hnout. Když na rovince pustím nohu z plynu tak se mi sice zdá jakoby auto lehce plavalo ale víceméně se dokaže chvíli držet rovně. Jak ale dupnu na plyn tak hned doprava. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Homokineťáky mám všechny nové. Po poslední prohlídce se zjistilo že je nakřivo nápravnice. Trochu se to zlepšilo ale pořád to táhne doprava. Ještě tam musí být něco volného nebo nebo ohnutého ale koukalo na to víc lidí a že by bylo něco viditelně špatně se říct nedá. Ještě nevíme proč je při pomalé jízdě volant rovně a při akceleraci se stočí doprava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, koupil jsem nové pneu (Michelin), nechal vyvážit, udělat geometrii.. a na dálnici hned začalo táhnout doprava. Ale tím stylem, že je doprava i volant (o nějaké nižší jednotky stupňů). Pokud ho silou "srovnám", auto jede rovně. Pokud ho pustím, zase se stočí vpravo a jedu do svodidel.

Může být problém v geometrii? Servisman na to koukal dost nevěřícně, k přeměření se snad dostaneme v týdnu. Nebo je nějaký.náběh na vadu v řízení? Vypozoroval jsem jedno - ve většině případů auto táhne doprava, nicméně občas volant sám drží rovnou polohu a auto jede taky rovně, nechápu.

 

Ještě mě napadly brzdové kotouče - vpředu trochu zvlněné - źe by napravo nějak blbě odléhaly destičky a stáčely auto doprava? Ale to zas asi nevysvětlí volant...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...