Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

Tak si to nesedne ani po 2000 km. Mě dělali fleš dvakrát a podruhé to vypadalo, že je všechno v pohodě, ale asi to bylo jenom moje zbožný přání. Teď to jede tak nějak a ještě to žere o 0,5 litru navrh..... Jinak se mě zase začíná ozívat to drnčení od toho táhla u turba. Příští týden jedu do servisu, tak jsem zvědavej co s tím zase budou dělat, tentokrát tam zůstanu. Jinak od vložení podložky mám najeto cca 2800 km, tak jsem zvědavej proč to zase drnčí. Voolnýho tam nic není a příjde mě to ještě horší než před jejich zásahem.

Editováno: , autor: PN.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sada 03F 198 229 A = řetěz 03F 109 158 K, napínák 03F 109 507 B - podle ETKY od 24.10.2011 mají mít motory ŠA z výroby řetěz G a napínák D, který je v té další opravné sadě "B"
Sada 03F 109 507 B = řetěz 03F 109 158 G, napínák 03F 109 507 D - podle ETKY pro Audi, VW, SEAT, přičemž minimálně pro Polo a Ibizu existovala ještě sada 03F 198 229.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam Yetiho 1,2 77 kw originál řetěz drnčel od novoty 05/10 pak vyměna po 20 tis 08/11 citelné zlepšení drnčelo slabě jen při poloteplem motoru po montaži podložky a nahraní nového softu 02/12 začalo drnčet i za studena, 04/12,29tis opět vyměna řetězu ted najeto cca 4000 na novem a zatim spokojenost motor jak ma být. Jestli opět nahrávali soft nevím, ale auto má zátah jako před monáží podložky a spotřebu také.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám na opravárenskej sade 03F 198 229 A najazdených 8tis km a pri štarte občas zarachotí na 1-3 s, najčastejšie pri poloteplom motore. Podľa servisu je hrkot po štarte do 3 sekúnd normálny, danný konštrukciou. Len teraz neviem, ako zistím kedy nastal čas ísť pre novú opravárenskú sadu.

Prvú originál reťaz / napínak som menil po 23 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Páni,

Včera mi volali zo servisu na pripomienku ohľadom spotreby po 24W6, povedali mi na zvýšenú spotrebu že prispôsobenie ,,adaptácia,, RJ je po 2000 km, tak teraz mam 850km, som zvedavý čo bude po 2 tis. Mimochodom nový soft je celkom OK. okrem spotreby, tempomat pridáva komfortnejšie a neseká do sedadie okolo 140km/h, štartuje lepšie-rýchlejšie. a ten rozdiel od 1500 do 2000 nie je taky strasny, určite lepšie ako sa každých 10tis km nahánať SA o novú rozvodovú reťaz. Ak sadne spotreba tak nie je čo riešiť. A na temtomate na maxi-dote ukazuje rýchlosť normálne.

Editováno: , autor: Andynko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty sou stale lepší áž po 2000km se jednotka adaptuje . To je fičak natankuješ trošku jinej benzin a až na třeti nadrži se změni nastavení a pokud jezdiš malo tak se ani nestači adaptovat na léto a už je tu opět zima . :kol-32: . Zatím motor jezdi fajn bez podložky . akorát budu muset dolit G2

Editováno: , autor: zbek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,vcera mi delali taky fles RJ a je to docela lepsi,myslim tak o 50% mel jsem tam tu upravu 24w6 a to bylo takovy nijaky,tak jsem si trochu postezoval a rekl jim jetli nemaji nejakou jinou verzi,tak rikali ze udelali fles rj a je to lepsi,i to pekne nastartovalo,tak uvidim casem,ten zatak tam troch zase je,ale rikam tak o 50% min nez ten uplne puvodni,auto vyrobene 9-2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes měl auto v servisu. Popis závady: drnčí turbo (od akce 24W6) a motor nejede.

Udělali flash jednotky. Drnčení zůstalo-jak jinak. Ale motor? Naprostá spokojenost. Zase to jede. První nástup turba 1500 ot/min - jen tak lehce. 1800 ot/min pěkné "nakopnutí" a další nárůst výkonu na cca 2900 ot/min. Celkově klesla spotřeba odhaduju tak o 0,5 l. Jel jsem domů jak čuně a sptřeba 6,3. Před tím to bylo kolem 7. (dle PP)

Přikládám obrázky z protokolu o fleši.

post-75011-0-21899400-1340815150_thumb.j

post-75011-0-19826200-1340815153_thumb.j

post-75011-0-10737300-1340815157_thumb.j

post-75011-0-71942400-1340815163_thumb.j

Stejně ale budu dál reklamovat drnčící turbo. Změnil jsem servis Verold HK a tam jsou velice vstřícní a s technikem jsme si o tomto problému moc pěkně popovídali. Řekl mi, že většina servisů špatně nebo vůbec nenastavuje polohu turba a proto je možné, že to pak nejede. spíš si myslím, že je to tím softem. Starty motoru se trochu prodloužili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám prosbu, z diagnostiky je jasné, že si mal verziu FW 9695 ako mám ja teraz, môžeš zistiť aktuálnu verziu napr. diagnostikou? Veľmi by mi to pomohlo, mne urobili diagnostiku a poslali do Boleslavi, tí zmrdi za dva týždne nedokázali odpovedať a žiadosť o prehranie FW v servise ignorujú, je mi jasné, že starý FW v servise nahrať nedokážu, preto ma zaujíma, či je už novší FW (tj, vyšší ako 9695). Ten by už malo ponúknuť a k tomu by som ich už mal dotlačiť.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes měl auto v servisu. Popis závady: drnčí turbo (od akce 24W6) a motor nejede.

Udělali flash jednotky. Drnčení zůstalo-jak jinak. Ale motor? Naprostá spokojenost. Zase to jede. První nástup turba 1500 ot/min - jen tak lehce. 1800 ot/min pěkné "nakopnutí" a další nárůst výkonu na cca 2900 ot/min. Celkově klesla spotřeba odhaduju tak o 0,5 l. Jel jsem domů jak čuně a sptřeba 6,3. Před tím to bylo kolem 7. (dle PP)

Přikládám obrázky z protokolu o fleši.

post-75011-0-21899400-1340815150_thumb.j

post-75011-0-19826200-1340815153_thumb.j

post-75011-0-10737300-1340815157_thumb.j

post-75011-0-71942400-1340815163_thumb.j

Stejně ale budu dál reklamovat drnčící turbo. Změnil jsem servis Verold HK a tam jsou velice vstřícní a s technikem jsme si o tomto problému moc pěkně popovídali. Řekl mi, že většina servisů špatně nebo vůbec nenastavuje polohu turba a proto je možné, že to pak nejede. spíš si myslím, že je to tím softem. Starty motoru se trochu prodloužili.

Dnes jsem byl v servise do kterého normálně nechodím ( při výletě s rodinou v Marianských Lázních ) tak jsem si řekl zastav a zeptej se co ti řeknou tady na akci podložka.Podle tamního přijímacího technika se nic nenastavuje.Takže je možné , že pokud se to opravdu má nastavovat tak to asi nikdo nebo málokdo dělá.Otázka je kde je teda pravda nastavovat nebo ne.Nicméně jsem se sním bavil o rozvodech , že zase začínaj ráno chrastit, tak říkal že na začátku reklamací se dávala ta samá sada jako při výrobě se slovy něco se stím udělat muselo.Nabídl mě výměnu za aktuální sadu takže pokud chci absolvovat cestu k nim tak není problém.Každopádně víc mě vadí ta spotřeba a výkon a s tím asi nic neudělají , ale zatím si u nich nikdo nestěžoval po změně, tak nevim.Pokud bych měl jistotu , že to servis Verold HK dá do dohromady tak klidně absolvuju cestu 400 km tam a zpět.Takže nevím jestli to risknout.Takže babo raď.Reklamace stále probíhá čekal jsem něž najedu jejich deklarovaný počet 1000 km výsledek žádná změna k lepšímu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi.Takže mohu potvrdit , že pokud se soft nahraje a nastaví turbo správně , tak auto zase jede.Takže pokud vám auto nejede a žere váš servis neumí správně nahrát soft.Já jsem absolvoval cestu 220 km do jiného servisu a vyplatilo se. Tímto bych chtěl poděkovat servisu Verold HK a pokud se jedná o akci 24W6 jsou to odborníci na pravém místě.Tento servis má pro mě jen jednu chybu a to , že je vzdálen 220Km. Jinak dávám palec nahoru :kol-47: .Díky Milane za tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi.Takže mohu potvrdit , že pokud se soft nahraje a nastaví turbo správně , tak auto zase jede.Takže pokud vám auto nejede a žere váš servis neumí správně nahrát soft.Já jsem absolvoval cestu 220 km do jiného servisu a vyplatilo se. Tímto bych chtěl poděkovat servisu Verold HK a pokud se jedná o akci 24W6 jsou to odborníci na pravém místě.Tento servis má pro mě jen jednu chybu a to , že je vzdálen 220Km. Jinak dávám palec nahoru :kol-47: .Díky Milane za tip.

Páni,

Bol som cez víkend z BA do RV a s hrozou zistil som ze spotreba tam s klimou 7,2 podla PP a spat 6,7 bez klímy, takže spotreba pomaly ako je v papieroch v meste, je spravda ze pred tým bola okolo 6,3 - 6,4 podla PP, zajtra volam do servisu! Takže SW 9695 je stále aktuálna verizia? Neexistuje niečo podľa čoho by sa dalo zistit o co je novsia (napr. 9695.1)? Nechápem ako sa dá nastaviť turbo ked sa tam da podložka a nahrá SW ktory pri nahrávaní automaticky porovna ver. a ak je novsia tak ju stiahne zo servera... ? jednine ze je nová opravnena verzia......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...