Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

To je standartní reakce bud fakt neví nebo maji zakazano cokoliv sdělovat . Ptal sem se na výměně softu na zvýšenou spotřebu a taky to slyšíme poprvé a po výměně řetězu už lidi se nevrací atd . Auto mě padalo do nouzaku tak sem dostal novej soft a podložku. Mam taky 77kw a 2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Pomalu končí 2 roky mezi auty bez prodloužené záruky, co začít shánět původní software před 24W6... Nebo pro ty se 63 kW software ze 77 kW. Ale co jsem četl, tak rozdíl je tam v celé jednotce (neověřená informace), tudíž je otázka, zda vůbec je takový zásah možný.

Nicméně by se nemuselo psát 24W6 = LÍNĚJŠÍ AUTO, ale bez 24W6 = OPĚT SVIŽNÉ AUTO :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak sa spraví základné nastavenie wastegate, tak to s novým FW ide, nakoľko je jeho rozsah relatívnou záležitosťou. Problémom bol prvý FW, ktorý mal možno problém s tak veľkým posunutím základnej polohy, čiže nový FW ide aj bez podložky, pôvodný má s podložkou problém, po zapnutí sa snaží dotlačiť do východzej polohy. 24W6 prebiehala tak, že sa najskôr nahral FW SIMOS10.20H02 9695 a až následne sa zakladala podložka a previedlo prispôsobenie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano pokud se provede adaptace wastegate nemusel by být tak velký problém ale bavíme se o tom že tohle se provádí v servise a tam ti určitě na tvoji žádost podložku vytahovat nebudou ;) páč je to řešení výrobcem dodané a do toho oni zasahovat nebudou. Takže jedině vytáhnout sám a u někoho kdo má VAS nechat provést adaptaci ve Vagu jsem tohle nenašel je fakt že nemám origo poslední verzi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

Měl bych takový dotaz, platí ještě akce 24W6,moc jsem toto téma nesledoval,takže nejsem 100% v obraze a snad nemám hloupý dotaz, ale...

Během 14dnů bych měl jít poprvý na garanční prohlídku a tak by mě zajimalo,zda mi taky bude přehrán tento SW a tím pádem se sníží výkon.

Auto je koupené 3/2012

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

Měl bych takový dotaz, platí ještě akce 24W6,moc jsem toto téma nesledoval,takže nejsem 100% v obraze a snad nemám hloupý dotaz, ale...

Během 14dnů bych měl jít poprvý na garanční prohlídku a tak by mě zajimalo,zda mi taky bude přehrán tento SW a tím pádem se sníží výkon.

Auto je koupené 3/2012

Mne spravili 24W6 04/2012, dali mi tam 2mm podložku a FW, predtým sa dávala 1mm ale FW zostával pôvodný, tak je určitý predpoklad, že u skladovky už niektorá podložková akcia bola prevedená, v prípade auta na objednávku sa už dá predpokladať modifikované turbo, každopádne predpokladám že auto bolo v rámci predpredajného servisu na diagnostike a tam by dostalo FW SIMOS10.20H02 9695. Aktuálnu verziu SIMOS10.20H02 9852 je možné zatiaľ zhodnotiť ako mierny posun k lepšiemu. Tu by som sa prepadu momentu neobával a max. výkon sa určite nezníži, ten deklarujú. Ide o to, aký moment je pri akých otáčkach k dispozícii, niekedy ho bola plná porcia okamžite od cca 1500n/min (ach, kde sú tie časy), teraz ho mám asi tak od cca 1800-2000 s pozvoľnejším nástupom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatiaľ sú tu len zmienky o hrkotajúcich rozvodoch pri štarte, neviem či je tu niekto, komu to "preskočilo". Otázkou je, či k rýchlej strate tlaku v napináku a jeho uvoľneniu neprispieva napr. benzín v oleji. Nepozorujete po výmene oleja zlepšenie? Nová reťaz = nový olej = tichý štart.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pompeus: Pokud by se měl změnit výkon, tak spíše k lepšímu. Novější verze zaškrcují jiným způsobem... Každopádně, nejlépe by bylo sehnat a nahrát v budoucnu původní SW (nebo sehnat současnou 77 kW), ale to se dostávám do jiného tématu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se jestli to sem nepatří. Manželka si koupila VW golf plus 1.2 tsi. Já chtěl Dastra. Jednoduché auto, protože ročně najedeme tak těch 15 tis. km, a to i v zimně jedeme okamžitě několik kilometrů do kopce. Zastavíme a motor se ani nestačil zahřát. Co ale s babou. Může mně prosím někdo říct, kolik bylo vyrobených motorů 1,2 tsi (určitě je 1.4 tsi to samé - v podstatě) a kolik jich tak asi mělo problém s rozvodovým řetězem? Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyrobených 1.2 TSI bude určitě několik set tisíc (jen za několik málo měsíců od začátku výroby v ŠA jich bylo 100 000 ks). Kolik má problém s řetězem ti tady nikdo neřekne. To vědí jen v ŠA (případně VW). Jinak 1.2 TSI konstrukčně vychází z 1.4 TSI, v tom máš pravdu. Ovšem ve skutečnosti se v některých dílech a detailech dost odlišuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...