Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

Asi je jediná cesta jak zvednout spolehlivost tohoto kramu .  Máte někdo zkušenost jak dlouho vydrží rozvody po změně 24W6  .   Tady je aspon vidět že chip motoru nema cenu dělat když škodovka  jde opačnou cestou aby motor vydržel chvilku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem, toto sa mi nejak nezdá. Má ešte niekto podobnú skúsenosť? Ja som auto kupoval už tak že už absolvovalo 24W6, tak nedokážem posúdiť. To že nemá odpich ako Ferrari mi ani tak nevadí, ale tiež mám pri cca. 130 km/h spotrebu okolo 7,5 litra na sto a bol by som radšej keby to bolo menej. V pondelok idem do servisu, tak by som riešil aj toto ak mi dáte k tomu stanovisko, prípadne potvrdíte že sa pri tejto tachometrovej rýchlosti dalo jazdiť aj za menej.

 No já ti mohu potvrdit že se dá jezdit při této rychlosti za méně,jezdím občas z Přerova do Brna po dálnici tak sleduju kolik mi to žere a ikdyž nejedu pořád jen 130,někdy i 140 a 150 tak spotřeba pokaždé kolem 6,7.Nad 7 litrů jsem se fakt ještě nedostal..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, s povodnym SW som v miernom kopci na 5-ke iba trochu pritlacil plynovi pedal, turbo mierne zasicalo a auto pekne zrychlilo. S novym SW je pedal na doraz o podlahu a ziadne zrychlenie sa nekona, iba ak podradim. Klimu som predtym ani nepoznal, ze ide, uvidim teraz v lete ako to prepadne vykonovo.

me petka zustala stejna,krasne tahne od 1500 otáček,i po všech upravach,tahne mnohem lepe nez trojka nebo ctyrka,9-2010 najeto 48500,tahne stejne jak na zacatku,ma krasnou silu,to muj poznatek :kol-32:  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi je jediná cesta jak zvednout spolehlivost tohoto kramu .  Máte někdo zkušenost jak dlouho vydrží rozvody po změně 24W6  .   Tady je aspon vidět že chip motoru nema cenu dělat když škodovka  jde opačnou cestou aby motor vydržel chvilku

No já byl 24kou obdařen při výměně rozvodů ve 30000 a šly do kopru v 45ti. teď to práská znovu a mezitím se odporoučelo turbo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže.. V sobotu jsem byl poprvý na garanční prohlídce a aktualizaci SW.

Popravdě tou aktualizací jsi nejsem jistý,protože jsem ani nepostřehl že mechanik něco připojuje k autu :kol-32:  (ale to je asi standartní postup že?) Jde to nějak zjístit?

Ve faktůře mám jen vyměna oleje, o přehrání SW ani slovo.

Po výměně ojele jsem najel asi 50-60km a musím říct že jízda na první dojem byla jiná. Nárůst výkonu byl takový "pozvolný". Žádny extra rozdíl.

Ale dnes jsem jel v autě já + 2 osoby a připadá mi že je to línější! :kol-26:  Zkusím další dny auto projet a uvídí se. Co se týče spotřeby,to bych řek že zůstala stejná.

Ptal jsem se i mechanika,co si myslí na rozvody a sdělil mi, že za tu dobu je měnily asi na 8ks aut.

Ale potěšil mě tím, že bý udajně auta vyrobená 2012 by neměly mít problémy, že k ním jezdí i fabie co mají kolem 120 000km a bez problému.

 

metas: 5 ti táhle od 1500ot? Tak to jsi štastný muž :kol-24:  Mě dnes 5tka/2000ot a zrychlení nic moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta online přehrávačka mi připadala jako by na druhé straně drátu seděl nějaký dezertér, co to všem poku.vil. Nejraději kdyby to šlo "zálohovat". Možná je to uměle uškrcený a ty staré verze obšlehly tuningové firmy před hromadnou kastrací aut samotnou fabrikou. Teď to prodávají za balík jako injekce s testosteronem a čekají, že tam budem tvořit pořadníky :kol-46: .

Mému autu se z těchto pirátských aktivit slušně dělá špatně, viz furt dokola rozvody(a to si toho hrrrrrrrr všimla i moje bytná), turbo v kélu atd atd. a jsem zvědav jak tady ta swingers na operatérnách S-A dopadne. :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda že mechanik byl u pojistek a něco tam asi připojoval a pak bych chvíli u "PC" No kdybych věděl že to přehrávají online, zval bych si nějakou rušičku :kol-46:

Myslím si že na tvojí doměnce něco je. Ale to snad ŠA nemá zálohovaný starší verze SW? Je to divný,každopádně "uškrcený" auto je. Aspoň každa Fabie je originál :kol-24:  :kol-46:  

Přijde mi že auto táhne až nad 2000ot. A 5tka netáhne už vůbec :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužiaľ je to tak, diagnostika je povinný úkon garančnej prehliadky, tzv. autoelektrikár do diag. konektora pri poistkách strčí taký bluetoth bazmek VAS 5052A a pripojí sa z PC (napr. VAS 5054A) na všetky RJ a z MB príde príkaz na pok.rvenie RJ motora aka flash FW. Nakoľko som tvrdohlavo prezentoval odmietavý postoj k aktualizácii FW RJ motora, vyšli na mňa s rozprávkou o podstatnom zlepšení všetkých prevádzkových parametrov motora, bohužiaľ bol som medzi prvými, tak som sa nechal nachytať. Tzv. autoelektrikár by to už zrejme nedokázal uviesť do pôvodného stavu ani pri použití fyzického násilia, na druhý deň tvrdil už len že to musel a naspäť to nejde, FW sa totiž lokálne nikdy neukladá, teda nie je cesty späť, môžu tam dať to, čo ponúkne server Šdofky. Toto všetko je však len čajový odvar oproti OIII a diagnostike ODIS, tam bez on-line pripojenia nie je možné urobiť vôbec nič.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a sťažujú si aj nejakí majitelia 77kW verzií na akciu 24W6?

Mne to pripadá, že tú 63kW verziu urobili pôvodne moc živú a mala dosť veľký výkon hlavne v spodnom pásme a rozdiel so 77kW nebol moc poznať.

A tak tento problém vyriešili jednoducho novým sw (63ku priškrtili), ktorý sa väčšinou spája aj s akciou 24W6.

Ja mám 77kW a po akcii a novom sw som úbytok nezbadal a ani nenameral stopkami v zrýchlení.

Takže kto chce živú 63ku, musí ísť do chiptuningu, čakať na nový sw od koncernu je márne.

Editováno: , autor: voodoo123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S Golfem 77 kW 1.2 TSI jsem byl (nevím teď jestli u WV je ta akce stejně pojmenovaná), ale dávali nám jak podložku pod turbo, tak nový soft a můžu říct, že následkem toho se dost zvedla spotřeba, golf hlavně jezdi ve městě a rozdíl jsme dopočítali na 0,6 l, vždy s tankování.. Co se týče výkonu, tak mě přišlo auto línější, ale nikomu jinému v rodině ne, takže u toho to potvrdit nemohu. Nicméně, teď cca 4000 km po teto opravě už zase auto jezdí jako před tím, co se týče spotřeby, asi než si auto zvyklo..

 

Četl jsem tady že je k tomu potřeba ujet cca 1000 km po změně, tak to asi bylo tím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a sťažujú si aj nejakí majitelia 77kW verzií na akciu 24W6?

Predajca ktorý používal moje auto keď bolo predvádzacie vozidlo mi tvrdil že keď mu spravili 24W6, tak cítil taký rozdiel, že na druhý deň nechal podložku odstrániť. Jedná sa o 77kW verziu.

Editováno: , autor: Ivan Horváth
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S Golfem 77 kW 1.2 TSI jsem byl (nevím teď jestli u WV je ta akce stejně pojmenovaná), ale dávali nám jak podložku pod turbo, tak nový soft a můžu říct, že následkem toho se dost zvedla spotřeba, golf hlavně jezdi ve městě a rozdíl jsme dopočítali na 0,6 l, vždy s tankování.. Co se týče výkonu, tak mě přišlo auto línější, ale nikomu jinému v rodině ne, takže u toho to potvrdit nemohu. Nicméně, teď cca 4000 km po teto opravě už zase auto jezdí jako před tím, co se týče spotřeby, asi než si auto zvyklo..

 

Četl jsem tady že je k tomu potřeba ujet cca 1000 km po změně, tak to asi bylo tím..

Nebude to  zimou ? Mám pocit že jak se trošku oteplilo tak spotřeba spadla dolů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja som nedal na pocit, alebo na to čo jedna pani tvrdila, ale zobral som stopky a zmeral zrýchlenie pred akciou a po akcii. Meral som zrýchlenie z 80 na 120 na šestke pri nízkych otáčkach motora a aj na štvorke pri vyšších otáčkach. Meral som na tej istej ceste a časy boli takmer rovnaké, rozdiel do pol sekundy. Čo som si všimol, že motor ide po akcii tichšie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

voodoo123: To jsem zapomněl napsat, ale s tím, že motor je tišší jsme se doma všichni shodli, takže na tom asi taky něco bude.

 

Jen tak pro zajímavost, kdy byl tvůj Golf vyroben? Náš je 5/2010. 

 

 

 

Nebude to  zimou ? Mám pocit že jak se trošku oteplilo tak spotřeba spadla dolů

Právě že to už byl "teplo" na akci byl Golf minulý rok v dubnu nebo květnu, akorát jsem měsíc zpátky sednul k k účtenkám za benzín a počítal zase po dlouhé době spotřebu a zhruba co 2 měsíce 0,1 l na 100 km dolů.. s tím, že se najelo lehce přes 4000 km od té doby.. Ale je možné že jsme se spíše naučili lépe s autem jezdit než aby to klesalo o tolik...

Editováno: , autor: Galvi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnesny postreh: Bol som v Budapesti cca 260 km tam a 260 spat, spotreba podla PP tam 5,3 naspat 5,5. Za menej to u mna neide. Medzi novym SW 9852 a 9695 ziadny posun k lepsiemu. pri zrychlovani na 3,4,5 akoby nieco motor dusilo, ale ked som mierne povolil plyn vtedy mierne zrychlenie, tak som do plynu tukal ako blbec aby to islo. Dnes uz strasne lutujem den ked mi robili 24W6, a prijimaci technik ma ubezpecoval ze nebojte sa auto vam nepojde ani lepsie ani horsie pojde rovnako. Ked ho stretnem asi mu rozbijem hubu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja som nedal na pocit, alebo na to čo jedna pani tvrdila, ale zobral som stopky a zmeral zrýchlenie pred akciou a po akcii. Meral som zrýchlenie z 80 na 120 na šestke pri nízkych otáčkach motora a aj na štvorke pri vyšších otáčkach. Meral som na tej istej ceste a časy boli takmer rovnaké, rozdiel do pol sekundy. Čo som si všimol, že motor ide po akcii tichšie.

 

Jestli někde ty udaje máš, můžeš je napsát? Třeba stou čkou?

Jen pro orientací :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky sem zde četl že mechanik nebo prodejce říkal že po 1000km bude vše OK.

Ale to mi přijde jako hloupá výmluva, po ujetí 1000km si člověk už nejspíš zvykne

Myslim, ze ani najazd 1000 km nestaci. Momentalne som presiel uz viac ako 1000 km s SW 9852 a este vzdy to neni ono. Skor mi pride ze predchadzajuci SW 9695 kde som mal uz viac ako 3000 km bol lepsi. Diagnosticke protokoly sa ukladaju na sieti a po 40 dnoch sa automaticky vymazu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dnes som sa dozvedel krutu pravdu o novych softoch ktore dostane kazde TSI ak navstivi servis a napoja ho na diagnostiku. Prekecol sa mi jeden veduci servisu, ked sme sa o tom probleme rozpravali. Vraj boli navrhnute koli lepsiemu ohrevu studeneho motora a skorsiemu kureniu do interieru, ale za cenu o 0,5 l vyssia spotreba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som zisťoval cenu nezávislého kúrenia aby som eliminoval následky "vylepšeného" FW, t.j. absurdnú spotrebu studeného motora a benzín v oleji, držte si klobúky, bolo to rovných 12% z nadobúdacej ceny môjho auta, alebo 17,5% z ceny základnej fabie, teda cca 1500€. Váhová skúška ktorú som si zaplatil a absolútne neodráža bežnú prevádzku (vypustený teplý motor, naliaty zvážený olej, 300km (+ďalších 32€ za benzín) a ďalšie váženie) ukázala miernu spotrebu oleja, hoci som ho mal predtým už o 1,5l viac. Údajne je to bežný prejav jázd na krátke trasy so studeným motorom, ku*va, veď preto som si do mesta kúpil benzín a nie naftu. Tiež som si nekupoval auto pre to, aby som šiel pri -25°C 5km pešo. Tak váham či si nemám kúpiť za 500€ na zimu aj karburátorového Favorita (ušetrím 1000€ :kol-28: ), kde som nikdy nemal podobný problém, aby boli súdruhovia z MB spokojný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...