Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

Tak statistiky tady nejsou. Ten motor je moc nový na to, aby s tím někdo najezdil 100 000 km, aby se dal dělat závěr, jestli to auto vydrží vůbec tolik km. Sice je to prevence, ale kdo chce, aby mu během záruky odešlo turbo nebo řemen nebo celý motor? Nikdo. Samozejmě není povinnost jezdit do originál servisu, abys měl záruku a tím pádem by se ti to tam nikdy nedostalo nebýt reklamace, to je jasné :) a třeba by to zrovna fungovalo stejně, možná i lépe. Ale to se už nikdy asi nedozvíme. Každopádně ta akce asi má nějaký smysl.

A nikdo neřekl, že nemáš zkušenosti. Je to tvoje auto, ty si to platíš, tak je na tobě, co si s tím budeš dělat :)

Pawouk: to že mají motory vyšší výkon než je psáno v papírech je známo, Octavia 1,9 TDI 77 kW má taky ve skutečnosti kolem 87 kW :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba nevím jak by ses tvářil kdyby ti z 1.4 tdi udělali SDI a zvedli spotřebu o pul litru . Nemám radost že úpravou softu zvedli spotřebu pokud bych věděl že ho takhle oškubou tak ho nekupuji takže sem byl vlastně oklamaný

Myslím, že to co vám udělali s motory není takový rozdíl, jako kdyby z 1,4 TDI udělali SDI :D samozřejmě bych byl taky zklamaný, kdyby mi snížili výkon mého vozu, ale jak jsem tady už psal, pořád lepší než platit výměny částí motoru, které nejsou levné :) tady tak nějak jde spíš o to, že se ŠA tváří, jako že nic a že to je jenom o zvyku, že výkon je stejný.. kdyby se přiznala, tak to asi nebude tak horké s tím nižším výkonem :) ale to ona neudělala, proto to všechny tak štve :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Rumík: Ono bude asi lepší reklamovat zvýšenou spotřebu "po opravě", než výkon, na který řeknou, že je OK a klidně se poděl o výsledky tvého snažení.

Jen pro zajímavost přidávám odkaz na zajímavý soudní spor, řeší se tam teda trochu jiný problém....

http://www.tipcars.com/magazin-je-mozne-odstoupit-od-kupni-smlouvy-pokud-spotreba-neodpovida-oficialnim-hodnotam-5355.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Azriel kdo tě platí za tu propagaci.

Nikdo me neplatí,jen se za vším snazim hledat pozitiva.dělám v toyote a ta se chvasta jako výrobce nejkvalitnějších aut na svete.leda prd.to co vidím,jak opravujeme karosérie,tak bych jim za takovy auto nedal korunu a ve ŠA to není o nic lepsi.aspoň se ale snazi.to slavna toyota,nez aby priznala chybu na plynovem pedálů,muselo zarvat nekolik lidí.tak kde to jsme.

Proto píšu tak, aby ste se na to podivaly z jineho uhlu a ne jenom já já já.je to blbý,ale je to tak.me nevadi změna vlastnosti motoru,kdyz to není tak rapidni.furt si rikam ,že lepší nez aby se to vysypalo úplně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem si zašel na brzdu , abych se kouknul co s tím udělali. Není to státní zkušebna , ale pro orientaci by to mělo stačit. Nejsem odborník přes motory , ale nevidím tam těch deklarovaných 160 Nm / 1500 - 3500 1/min , které uvádí na svých stránkách ŠA . Zdá se mi že ten strmý růst ("turbokopanec") podle jejich původního grafu tam už není a nárust je pozvolnější. Což je asi to , co mi tam teď chybí a od toho se asi odvíjí i zvýšená spotřeba. V maximálních hodnotách sice převyšují 63kW i 160Nm , ale o tom to není. Možná si to jen špatně vykládám.... Najde se tu někdo kdo je schopný to odborněji posudit?

post-76575-0-30349000-1339518992_thumb.j

post-76575-0-53130100-1339519071_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako popravdě, ten nový graf mi připadá už takový lidský, ten od ŠA je dosti šílený, že od 1500 otáček je maximum krouťáku od 3500 maximum výkonu, na benzín mi to přijde dost šílené.. ty kW ani tak ne, spíš ten krouťák je tam nějak moc rychle..

Když se to tak vezme, tak v podstatě motor jezdí neustále v plném zápřahu, buď krouťáku a pokud se jede rychle po dálnici, tak i výkonem.. nemá ten motor v podstatě moc rezervy :) mi tedy přijde :)

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový 1,0-litrový motor EcoBoost je najmenším benzínovým motorom Fordu. Blok motora sa zmestí na list papiera formátu A4, vďaka prepĺňaniu ... Jednotka dosahuje výkon až 125 koní a krútiaci moment 170 Nm . Tak zas proti tomuhle se mě nezda ten ŠA zázrak tak šíleně přemontovaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak probíhalo měření od nejnižších do nejvyššých otáček nebo od nejvyšších do nejnižších nebo obojí a je to průměr.

Předpokládám první variantu a na začátku může mít vliv i náběh turba.

Ale jak píše mc2uba - ten náběh krouťáku se zdá teď trochu normálnější a může to mít vliv i na životnost toho řetízku u rozvodů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jó a ten Ecoboost má rozvod řemenem (mimochodem,smáčeným v oleji) s výměným intervalem po 240 000 km!!! Turbo od Continentalu (což zrovna není etablovaný výrobce turbodmychadel) točí 250 000 ot. Jsem na to zvědav,jak se to fordím konstruktérům povedlo.poněvadž Ford poslední léta moc motorů samostatně nevyvinul.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další perla

Vážený pane

reagujeme na Váš email ze dne 4. 6. 2012, zaslaný na naší adresu Škoda InfoLine, ve kterém popisujete změnu chování motoru 1.2

TSI ve voze Škoda Roomster. K tomuto dotazu bychom uvedli, že na základě provedených analýz mohou vyplynout některé inovace

zvyšující spolehlivost či životnost některého komponentu či podtrhující některé technické parametry. Případně může jít i o

servisní zásah zabraňující potenciálním provozním komplikacím. Servisní akce, která byla provedena obsahuje montáž distanční

podložky pod regulační tyč turbodmychadla a nahrání nového softwaru řídicí jednotky. Po tomto nahrání je nutné vyčkat několik

stovek kilometrů, než si jednotka znovu načte adaptace z ostatních čidel. Po tuto dobu je možné pozorovat mírně zvýšenou

spotřebu paliva. Pokud byste dále pozoroval změnu chování motoru, obraťte se na Váš autorizovaný servis, který je plně

kompetentní se k této opravě vyjádřit. Litujeme, že Vám nemůžeme poskytnout příznivější odpověď.

S pozdravem,

| PST - Péče o zákazníka, Customer Care, Kundenbetreuung

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

info@skoda-info.cz | www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

Škoda - Simply clever.

Please consider the environment before printing this email.

Prosím, zvažte dopad na životní prostředí před tiskem tohoto mailu.

Editováno: , autor: Rumík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rumík - V podstatě přiznávají to co se tady celou dobu omílá. Bohužel za jejich chybu je bit zákazník. A vše co jsou schopni k tomu říct je : Litujeme, že Vám nemůžeme poskytnout příznivější odpověď. Jinými slovy - Polibte nám prdel , na nás nemůžete.

Editováno: , autor: Oldaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rumiku,co bys nechtěl? Vždyť máš implementovány nejnovější inovace ŠA. :kol-46:

Podle výše zveřejněného grafu je nástup krouťáku poněkud jinší,než ukazuje původní graf. Zajímavé je,že těch nM a koníků je jaksi více,než uvádí výrobce.

Dneska jsem si zašel na brzdu , abych se kouknul co s tím udělali. Není to státní zkušebna , ale pro orientaci by to mělo stačit. Nejsem odborník přes motory , ale nevidím tam těch deklarovaných 160 Nm / 1500 - 3500 1/min , které uvádí na svých stránkách ŠA . Zdá se mi že ten strmý růst ("turbokopanec") podle jejich původního grafu tam už není a nárust je pozvolnější. Což je asi to , co mi tam teď chybí a od toho se asi odvíjí i zvýšená spotřeba. V maximálních hodnotách sice převyšují 63kW i 160Nm , ale o tom to není. Možná si to jen špatně vykládám.... Najde se tu někdo kdo je schopný to odborněji posudit?

Pokusil jsem se doplnit tu tvoji křivku z brzdy do původního grafu. Snad se mi to trochu povedlo.

post-32075-0-40967900-1339527524_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To:Pawouk neboj tady je zase moje odpověď.

Dobrý den

To co tady uvádíte , je jen zase ukázka toho , jak se výrobce snaži elegantně vycouvat a zákazníka přesvědčit , že to je vlastně celé dobře a nic se neděje.Proč se tedy auto nechovalo stejně když bylo nové? a nebyla nutna adaptace (mimo jiné mám již najeto po změně 300km a stále nic).Nezobrazuje se rychlost tempomatu na maxidotu , jako se zobrazovala před změnou? Jak je možné , že moje nově zakoupené auto vyrobeno v měsíci březen 2012 , nemá distanční podložku a má jízdní vlastnosti které se hodně přiblížují hodnotám mého vozu Roomster před svolávací akcí a opět nebyla nutna žádná adaptace? Odpovím si sám , nemá náhodou již jiné upravené turbo a tudíž není nutno přidávat podložku a nahrávat soft , který omezuje kroutící moment a navyšuje spotřebu?Čím déle o tom tak přemýšlím , tak mám stále větší pocit , že to asi začnu řešit občansko právní cestou a nebo přizvu na pomoc media.Nakonec nedávno proběhla obdobná kauza a výsledek .Rozhodnutím Krajského soudu byla kupujícímu přiznána sleva ve výši 50.000Kč z kupní ceny a dále mu byly uznány náklady vynaložené na znalecké posudky. Ústavní soud následně zamítl stížnost žalované strany (prodávajícího), čímž byla celé kauze dodána odpovídající publicita.Jednalo se, jak pravděpodobně tušíte, právě o skrytou vadu vozidla vyšší spotřebu pohonných hmot .Lituji , že Vám nemohu poskytnout příznivější odpověď

Editováno: , autor: Rumík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je možné , že moje nově zakoupené auto vyrobeno v měsíci březen 2012 , nemá distanční podložku a má jízdní vlastnosti které se hodně přiblížují hodnotám mého vozu Roomster před svolávací akcí a opět nebyla nutna žádná adaptace? Odpovím si sám , nemá náhodou již jiné upravené turbo a tudíž není nutno přidávat podložku a nahrávat soft , který omezuje kroutící moment a navyšuje spotřebu?

Zdravím

Mám také auto vyrobeno v měsící březen a taky žádnou podložku nemám. Nevím sice jak ostatním auto jede,ale mě přijde že táhne plynule a rychle, jakou máš spotřebu? Ja se pohybuju kolem 5,8-6,3l

A ještě se zeptam k tempomatu. Kde by se měla zobrazovat rychlost? Někde jsem právě viděl fotku,kde aktuální rychlost tempomatu byla myslím vedle ujetých km.

Když zapnu tempomat svítí mě akorát kontrolka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastavení zobrazení rychlosti tempomatu šlo jen u starého SW, byla to "neoficiální" funkce, tedy věc, která se dle mého nedá reklamovat, že nefunguje, jelikož se nikdy oficiálně do Fabií nedělala. Bylo potřeba tuto funkci zapnout pomocí diagnostiky, pokud to nejde, je to známka nového SW.

Jinak diskuzi sleduji, ale nezapojuji se, můj příběh je tu znám, otupeného TSi jsem se zbavil asi jako jeden z mála. :) Nebyl to jediný důvod, ale dost zásadní. Tady se nezapojuji, protože bych byl určitě obviněn, že TSi nemám, tak do toho nemám co kecat. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastavení zobrazení rychlosti tempomatu šlo jen u starého SW, byla to "neoficiální" funkce, tedy věc, která se dle mého nedá reklamovat, že nefunguje, jelikož se nikdy oficiálně do Fabií nedělala. Bylo potřeba tuto funkci zapnout pomocí diagnostiky, pokud to nejde, je to známka nového SW.

Jinak diskuzi sleduji, ale nezapojuji se, můj příběh je tu znám, otupeného TSi jsem se zbavil asi jako jeden z mála. :) Nebyl to jediný důvod, ale dost zásadní. Tady se nezapojuji, protože bych byl určitě obviněn, že TSi nemám, tak do toho nemám co kecat. :)

ja mam novy SW a rychlost na tempomat se me ukazuje,ale mam maxi dot,to nevim jestli to mel ten majitel,co se mu to ted neukazuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem si zašel na brzdu , abych se kouknul co s tím udělali. Není to státní zkušebna , ale pro orientaci by to mělo stačit. Nejsem odborník přes motory , ale nevidím tam těch deklarovaných 160 Nm / 1500 - 3500 1/min , které uvádí na svých stránkách ŠA . Zdá se mi že ten strmý růst ("turbokopanec") podle jejich původního grafu tam už není a nárust je pozvolnější. Což je asi to , co mi tam teď chybí a od toho se asi odvíjí i zvýšená spotřeba. V maximálních hodnotách sice převyšují 63kW i 160Nm , ale o tom to není. Možná si to jen špatně vykládám.... Najde se tu někdo kdo je schopný to odborněji posudit?

Zdravím,

sice jsem tady o pár stránek původně psal že se mně zdá, že se mně s výkonem nic nestalo a že je to lepší, ale teď s odstupem 3t km jsem dosti změnil názor. Ten graf by přesně svědčil o tom, jak se teď to auto chová. prostě pod 2t ot. to nejede jako dřív a nástup je postupně pomalejší. i s tím odstupem jsem si všiml jedný zajímavý věci a to spotřeby... palubní počítač první 4,5t km ukazoval oproti tankování odchylku 0,1l (naprosto zanedbatelná) a teď sice palubní počítač ukazuje pořád stejnou spotřebu, ale podle tankování to je cca o 0,5-0,7l víc takže až s odstupem času jsem zjistil, že to auto víc žere až jsem si začal schovávat účtenky od benzinu

(1,2tsi, 63kw)

máme známýho v servisu a už jsem to začal řešit že tam chci původní soft, tak se potom ozvu, jak dopadnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...