Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

Páni,

Bol som cez víkend z BA do RV a s hrozou zistil som ze spotreba tam s klimou 7,2 podla PP a spat 6,7 bez klímy, takže spotreba pomaly ako je v papieroch v meste, je spravda ze pred tým bola okolo 6,3 - 6,4 podla PP, zajtra volam do servisu! Takže SW 9695 je stále aktuálna verizia? Neexistuje niečo podľa čoho by sa dalo zistit o co je novsia (napr. 9695.1)? Nechápem ako sa dá nastaviť turbo ked sa tam da podložka a nahrá SW ktory pri nahrávaní automaticky porovna ver. a ak je novsia tak ju stiahne zo servera... ? jednine ze je nová opravnena verzia......

Mám 9697 77kW akcia robena 4/12 tiez tupe. Mozno to bude nastavenim turba ako tu spomina Rumik

Editováno: , autor: wifizn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem zajel do Veroldu (dík Milane za info a naplnění smyslu fóra), auto se zase chová stejně jako před 24W6. Takže spokojenost. Jen nevím, jestli ne na úkor životnosti motoru. Jednání bylo velmi vstřícné, celé to trvalo cca 15-20 minut. Také prý špatně (nebo vůbec) nastavená základní poloha klapky turba po 24W6.

Mám DSG a nyní opět drží nízké otáčky motoru. Při režimu D s lehkou nohou přeřazuje na vyšší stupeň při cca 2000 ot/min, po 24W6 to bylo cca 2500-3000 ot/min, což bylo negativní na spotřebu, ale jistě pozitivní na silové namáhání motoru. Nízké otáčky v tahu také vytvářejí vibrace motoru, což může být příčina většího namáhání rozvodového řetězu torzními kmity. Teď se mi to ale líbí víc, tak uvidíme co to udělá v budoucnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uprimne, ono treba kúsok viac šlapať na pedál v nízkych otáčkach, ale ak sa šlápne nad 2900 ot/min tak ide ako blbe len ta spotreba nie je ako bola stale viac mimo mesta o 0,5 l/100 km, spytam sa na nastavenie turba v servise a zajtra dam vediet.

PS: tá spotreba je s dialnicou kde som v kuse šiel od 150 do 180 cca150 km. ale aj aj tak velka podla mna. TSI je super az na 26W6, takže zajtra zistit nastavenie turba.....

Editováno: , autor: Andynko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Finlej a Rumik

ahoj,chci se Vas zeptat,kdy mate auta vyrobene a jestli jste zmenu k lepsimu vypozorovali hned,ja jsem taky zajel do toho Veroldu,mam to pri ceste a zadnou zmenu nepozoruji(jel jsem ale jen 20km) a i technik mi rikal,ze zmnenu bych mel vypozorovat,tak za 200km nez si to RJ nacte ,me totis fles delali asi pred mesicem jinde a tam trochu zlepseni bylo a proto si myslim,ze ted to mam to samy,ale aby to jelo tak jak kdyz to bylo nove,tak do toho to ma hodne daleko,proto by me zajimalo,kdy mate auta vyrobene,ja mam 9-2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, změnu jsem pozoroval dá se říci ihned, neboť DSG začalo držet nízké otáčky a zbytečně nepodřazovalo (asi již je dostatečný tlak od turba=dostatečný krouťák i při nižších otáčkách motoru). Myslím, že teď to jezdí jako po koupi, vyrobeno 06/2011. Dnes jsem jel do práce cca 40km a pr. spotřeba lehkou nohou (ne však brzda provozu) byla 5,5 l, začátek zátahu od cca 1550-2000 ot./min, takže nyní jsem zase s tímto motorem (1,2tsi 77kw) velmi spokojen.

Uvidím jak dlouho. Po úspěšném zásahu od Verolda mám cca 400km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto koupeno 8/2010 a změna byla ihned po nasednutí do auta.Protože po změně v mém servisu to byla líná lemra a žralo to.Ta spotřeba se , ale na velkou vzdálenost snížila například do Veroldu jsem jel za 5,8 po dálnici celkem 227 km.Na krátkou vzdálenost spotřeba o 0,5l větší. Teď stačí jen lehká noha na plynu a jede ekonomicky a když sešlápnu plyn tak akcelerace krása ( když bylo nové tak to možná bylo o trošku lepší , ale současný stav jsem spokojen).Spotřeba na krátkou vzdálenost opět šla o 0,5l dolu.Najeto po přehrátí 300km.Každopádně jsem rád , že jsem absolvoval cestu do Veroldu , příjemné jednání :kol-47: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je divné, že nemusel nastavovat klapku. U mého auta to po vložení podložky a přehrání programu, vyhazovalo na diagnostice chybu nastavení klapky a to zřejmě proto, že se změnila naučená hodnota při úplném zavření a při úplném otevření klapky. Po naučení a výmazu vše OK.

Nyní jsem na nádrž (54l) najel 980 km (rekord) a to byla polovina jízd s klimatizací a ještě jsme absolvovali víkend na horách (Javorníky) - se spotřebou spokojenost, ale nebyl jsem spokojen s výkonem při předjíždění TATRY 148 do kopce na 2 a při rychlosti cca 25km/h, mě nenapadlo řadit jedničku a auto nenapadlo se rozjíždět, vyrazilo vpřed až když motor dosáhl 2000 otáček. Řekl bych, že dřív zabralo turbo dřív. :kol-123:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ti řeknu naprosto přesně .Původní TSI co jsem měl jelo trochu lépe, než současné nové TSI.Mám to osobně vyzkoušené u mého Roomstru vyrobeno 8/2010 proti fabia II vyrobeno 3/2012 obě auta jsou moje. Pokud bych to měl srovnat tak nový motor TSI jede asi tak stejně jako po akci podložka opravené v servisu Verold.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za info,asi nám už nezbývá nic jiného,než vzpomínat na krásné svezení s origo motorem TSI.Každopádně od Škoda auto je to pro nás rána pod pás.Je vidět,že normální zákazník pro ně absolutně nic neznamená.Nyní je vidět ,že přidané peníze za lepší motor spolkla automobilka v Boleslavi a co se týče aspon omluvy,tak nic a lže jako když tiskne.V Německu by jim to neprošlo.Člověk,který byl hrdý na to že jezdí se Škodovkou,jsi holt bude muset příště rozmyslet,jakou značku auta si koupí.Bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tím Německem bych tady moc neoperoval. Najdi si články na AutoBild.de,kde se dočteš,jak se chová VW ke svým zákazníkům v Germanii...speciálně s motory TSI. :kol-32: Samá výmluva,snůška lží a snaha odrbat zákazníky... Nakonec je mediální nátlak donutil k nějaké akci - tak nějak neochotně se koncern vyjádřil,že teda jako upraví alespoň podmínky kulancí. :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto koupeno 8/2010 a změna byla ihned po nasednutí do auta.Protože po změně v mém servisu to byla líná lemra a žralo to.Ta spotřeba se , ale na velkou vzdálenost snížila například do Veroldu jsem jel za 5,8 po dálnici celkem 227 km.Na krátkou vzdálenost spotřeba o 0,5l větší. Teď stačí jen lehká noha na plynu a jede ekonomicky a když sešlápnu plyn tak akcelerace krása ( když bylo nové tak to možná bylo o trošku lepší , ale současný stav jsem spokojen).Spotřeba na krátkou vzdálenost opět šla o 0,5l dolu.Najeto po přehrátí 300km.Každopádně jsem rád , že jsem absolvoval cestu do Veroldu , příjemné jednání :kol-47: .

Vieš mi povedať, či to servo turba nastavovali aj pri naštartovanom motore? Ja som robil nastavenie, keď som skúšal auto bez podložky a samozrejme keď som ju dával naspäť, obidva pri vypnutom motore, ostatne podložka sa bez nastavenia polohy vložiť nedá, lebo servo je v krajnej polohe a tie 2mm na podložku tam jednoducho nie sú. Vyhodiť podložku som skúsil ako akt zúfalstva po treťom základnom nastavení v servise, s podložkou, či bez nej to bolo s novým FW stále na prd. Keď tu píšete o nastavení, tak sa s tým asi ešte skúsim pohrať, len predpoklad je, že vo Verolde nenahrávali novší FW, teda v reči VASu prebieha prispôsobenie SW riadiacej jednotky.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vieš mi povedať, či to servo turba nastavovali aj pri naštartovanom motore? Ja som robil nastavenie, keď som skúšal auto bez podložky a samozrejme keď som ju dával naspäť, obidva pri vypnutom motore, ostatne podložka sa bez nastavenia polohy vložiť nedá, lebo servo je v krajnej polohe a tie 2mm na podložku tam jednoducho nie sú. Vyhodiť podložku som skúsil ako akt zúfalstva po treťom základnom nastavení v servise, s podložkou, či bez nej to bolo s novým FW stále na prd. Keď tu píšete o nastavení, tak sa s tým asi ešte skúsim pohrať, len predpoklad je, že vo Verolde nenahrávali novší FW, teda v reči VASu prebieha prispôsobenie SW riadiacej jednotky.......

Pro případné další dotazy napíšu odpověď sem, protože dostávám i soukromé zprávy pořád se stejným dotazem.Při provadění opravy v servisu Verold jsem u auta nebyl.Takže nevím co a jak dělali , ale byla to chvilka.Takže pokud vás zajímá postup tak ten neznám!Jediné co mohu poradit,tak si tam skuste zavolat nebo napsat a uvidíte jestli vám to řeknou.Já jsem se nakonec rozhodl , že si tam zajedu (458km) a vyplatilo se.Každopádně rozhodnutí je na každém a musí se rozhodnout sám za sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes sem byl v servise. Bylo mi řečeno že s nastavením klapky turba to nemá nic společného ,ale nastavovali mi kompresní tlaky do max. možných hodnot, aby prý to zabíralo už na 1750ot. Auto sem projel ,nějaké malé zlepšení tam bylo , ale nic moc ješte uvidím jak spotřeba.

Můj servis mě také říkal , že se nic nenastavuje a že to udělali přesně podle popisu od ŠA auto dokonce mě ten postup chtěli ukázat abych jim věřil.Takže asi ve Veroldu opravdu znají něco co ostatní neví.

Editováno: , autor: Rumík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim,ze Verold nic vic nezna,protoze kdyz mi udelali fles v Porsche HK,tak to je uplne stejne,jako od veroldu HK,jedine?ze mi to ve veroldu delal jiny technik,ale je to mensi servis,tak myslim ze jich tam zas tak moc neni,protoze prijimaci technik rikal,ze na servisaka musime pockat,vedel o co jde,tak si myslim,ze kdyz si pozadate o fles kdekoliv jinde,ale to nevim s urcitosti,tak by to tam meli udelat taky,v tom veroldu to trvalo tak 10min,tak proc by to nevedeli jinde,/porsche HK me to udelalo uplne stejne/,ale stejne nic moc, v pondeli jedu do Boleslavi,tak se tam na to zeptam,jsem zvedavej jak se budou tvarit,ale tech problemu je mnohem vic,aspon u me,Fabia zadna slava,me prvni nove koupene auto,ale co skodovka nema vychytane,to me az zarazi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...