Přejít na obsah

Spotřeba


MIKO

Doporučené příspěvky

Mám 2.8 V6 v tiptronicu a když jezdím po městě normálně tak to jede do 11 litrů v pohodě, a na dálnici když jsem nasadil na tempomat 160 tak průmer byl 9,3. Dlouhodobou tam mám 10.5.A to to opravdu nijak extra nešetřím.takže ty keci že se pod 13 nevejdeš jsou nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 2.8 V6 v tiptronicu a když jezdím po městě normálně tak to jede do 11 litrů v pohodě, a na dálnici když jsem nasadil na tempomat 160 tak průmer byl 9,3. Dlouhodobou tam mám 10.5.A to to opravdu nijak extra nešetřím.takže ty keci že se pod 13 nevejdeš jsou nesmysl.

No já mám jiné zkušenosti, ale je fakt, že ne ze Supa. A taky to AUDI bylo celkem starý (1998). Možná je Sup lehčí, nebo má lepší aerodynamiku, ale s A6 se fakt za 10 litrů jezdit nedalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda mám tenhle motor v passatu, je to čtyřkolka, a lepší svezení neexistuje. Spotřeba reál 10 - 13, ale už jsem jel i za 8.6, takže záleží jak na to šlapeš, jen pro upřesnění - bydlím v Praze, takže těžko si představit hustší provoz. Taky jsem přemýšlel o 1.8T, ale co jsem se ptal, tak krom větší poruchovosti ( 2.8 je starej dobrej motor, žádný turbo, nemá se prakticky co porouchat ) ta spotřeba byla taky k těm 10l, a to je fakt lepší živit to trošku víc, ale svezení neporovnatelný. Kdo někdy jezdil s šestiválcem, ví o čem mluvím, to můžeš mít 4 turba na čtyřválci, ale nikdy to nepojede tak jako V6 :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdim s 2.8 30V elegance s 5. st. mauálem a na dlouhe streky spotreba 10l/100 km (samo ze ne rychlosti 130km/h :-) po Praze 12-13l/100km. Takze zere i travu kolem cesty totez se tyce i motoroveho oleje zejmena pri delsich trasach coz mne pri cene 700kc/l docela s... halt stary dobry motor ;-) rikali v servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda mám tenhle motor v passatu, je to čtyřkolka, a lepší svezení neexistuje. Spotřeba reál 10 - 13, ale už jsem jel i za 8.6, takže záleží jak na to šlapeš, jen pro upřesnění - bydlím v Praze, takže těžko si představit hustší provoz. Taky jsem přemýšlel o 1.8T, ale co jsem se ptal, tak krom větší poruchovosti ( 2.8 je starej dobrej motor, žádný turbo, nemá se prakticky co porouchat ) ta spotřeba byla taky k těm 10l, a to je fakt lepší živit to trošku víc, ale svezení neporovnatelný. Kdo někdy jezdil s šestiválcem, ví o čem mluvím, to můžeš mít 4 turba na čtyřválci, ale nikdy to nepojede tak jako V6 :-)

neni pravda.. pokud mas turba poskladane tak, aby ti nastupovalo jedno po druhem ... tak mas hodne podobny projev, jako je V6 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Já teda mám tenhle motor v passatu, je to čtyřkolka, a lepší svezení neexistuje. Spotřeba reál 10 - 13, ale už jsem jel i za 8.6, takže záleží jak na to šlapeš, jen pro upřesnění - bydlím v Praze, takže těžko si představit hustší provoz. Taky jsem přemýšlel o 1.8T, ale co jsem se ptal, tak krom větší poruchovosti ( 2.8 je starej dobrej motor, žádný turbo, nemá se prakticky co porouchat ) ta spotřeba byla taky k těm 10l, a to je fakt lepší živit to trošku víc, ale svezení neporovnatelný. Kdo někdy jezdil s šestiválcem, ví o čem mluvím, to můžeš mít 4 turba na čtyřválci, ale nikdy to nepojede tak jako V6 :-)

neni pravda.. pokud mas turba poskladane tak, aby ti nastupovalo jedno po druhem ... tak mas hodne podobny projev, jako je V6 :)

No dobře, to bylo myšleno obratně, v porovnání s obyčejnou 1.8T je to prostě nádhera.

Objem ničím nenahradíš, a počet válců už vůbec ne :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám 2,8 Elegance 45.000 km a jezdím s ní nejčastěji Pardubice - Praha - Pardubice. Pokud se jede podle 411-ky (dle tachometru 55 ve městě, 95 mimo a 135 na dálnici) s tempomatem, dá se dojet v pohodě okolo 9 litrů. Dlouhodobá se stáním a popojížděním je při výše uvedených podmínkách 10,2 litru. Pokud se chce ale člověk torchu svézt a mírně dostávat motor do otáček, jde spotřeba ke 12 až 13 litrům.

Rád bych podotkl, že pokud si koupím šestiválec s tímto obsahem, musím se spotřebou počítat. Odměnou je skvělý a tichý chod, super dynamika a pohodové předjíždění kohokoliv kdekoliv. Kdo chce šetřit, ať si vezme radši 1,9 TDI ve čtyřválci. Nebo radši oktávku II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak můžu přidat další zkušenosti. Teď mám tento motor v Audi A6 Quattro manual, a zjištění více než zajmavé. Je naprosto jedno jestli jedu okresky, dálnice nebo město (Praha), při mém jízdním stylu to žere 12l/100km, ale pozor, pořád 12l! Takže o tom že se supíkem, kterej má asi o půl tuny méně, se nedá jet pod 13l se nedá vůbec mluvit. Podotákám že mám najeto 106 000km. Je to o noze. Ale mrzí mě že passat v tiptronicu jsem byl schopnej dostat pod 9, ale tohle nejmíň na 11,9 L :-) Ale pořád platí, leješ olej a beznín a o nic se nestaráš, jenom se vozíš :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...