Přejít na obsah

Diagnostika motoru po vyměně EGR ventilu


Sorca

Doporučené příspěvky

Ahoj,

potřeboval bych poradit jak správně postupovat po výměně EGR ventilu u FABIA 1.2 HTP 12V najeto 205000 km.

Situace:

Na počátku začali problémy s výkyvy otáček při volnoběhu až do okamžiku, kdy mi za jízdy zhaslo auto a už nešlo nastartovat.

Měl jsem ho následně v opravě v neautorizovaném servisu, kde zjistili, že jsem měl zadřený EGR ventil, tak mi ho vyměnili, také pročistili škrtící klapku, vymazali chyby.

Pak jsem to byl projet a vyskočila mi diagnostika motoru, tak jsem to tam odvezl zpátky a bylo znečištěno čidlo u této klapky (ale nejsem si už jistý, které to přesně bylo) - čidlo vyčištěno a chyba smazána.

Nyní auto jezdí v pořádku, ale cca po 100 km mi vyskočila opět diagnostika motoru a nevím, co to je a nerad jezdím s rozsvícenou kontrolkou :-(

Můj dotaz tedy zní: může to být opět znečištěné nějaké čidlo, nebo v servisu něco zapomněli ještě zkontrolovat při výměně EGR ventilu? Bohužel se v tom moc nevyznám :-(

Nevíte o někom, kdo by mi to napíchnul na diagnostiku a zkouknul? Do autorizovaného servisu se mi to dávat nechce, protože jsou drahý a nic nezjistí...a ten předchozí servis je daleko od místa mého bydliště :-( Nyní bydlím na Praze 4 - Libuš.

Díky za pomoc a vysvětlení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...