Sorca Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 Ahoj, potřeboval bych poradit jak správně postupovat po výměně EGR ventilu u FABIA 1.2 HTP 12V najeto 205000 km. Situace: Na počátku začali problémy s výkyvy otáček při volnoběhu až do okamžiku, kdy mi za jízdy zhaslo auto a už nešlo nastartovat. Měl jsem ho následně v opravě v neautorizovaném servisu, kde zjistili, že jsem měl zadřený EGR ventil, tak mi ho vyměnili, také pročistili škrtící klapku, vymazali chyby. Pak jsem to byl projet a vyskočila mi diagnostika motoru, tak jsem to tam odvezl zpátky a bylo znečištěno čidlo u této klapky (ale nejsem si už jistý, které to přesně bylo) - čidlo vyčištěno a chyba smazána. Nyní auto jezdí v pořádku, ale cca po 100 km mi vyskočila opět diagnostika motoru a nevím, co to je a nerad jezdím s rozsvícenou kontrolkou :-( Můj dotaz tedy zní: může to být opět znečištěné nějaké čidlo, nebo v servisu něco zapomněli ještě zkontrolovat při výměně EGR ventilu? Bohužel se v tom moc nevyznám :-( Nevíte o někom, kdo by mi to napíchnul na diagnostiku a zkouknul? Do autorizovaného servisu se mi to dávat nechce, protože jsou drahý a nic nezjistí...a ten předchozí servis je daleko od místa mého bydliště :-( Nyní bydlím na Praze 4 - Libuš. Díky za pomoc a vysvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr369 Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Myslím si že jakýkoliv neautorizovaný servis ti projede chyby vagem zdarma nebo třeba za stovku, nebo si kup svůj diagnostický kabel na aukru za 300Kč. Sám jsem si ho koupil, a jsem spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.