Lubos.cv

Nestabilni otacky pri volnobehu a vysoke vibrace motoru

2 příspěvky k tomuto tématu

Ahoj

Mel bych prosbu. Asi pred dvema mesici jsem si poridil fabii 1.4 tdi co mela najeto 150 000 km motor a vse slapalo ok zadne problemy nebyli, ale dva tydny zpet se z niceho nic zacala rucicka otackomeru kolisat nahoru dolu a objevili se i mnohem vyssi vibrace pri volnobehu motoru i kdyz je motor ohraty stale to dela. Jako kdyby motor byl priduseny.navic se objevil i problem se startovanim, kdyz je motor studeny tak kolikrat chytne az na 10-ty pokus a stalo se ze nechytnul vubec a kdyz je motor ohraty tak sice startuje ale mnohem obtizneji nez by mel nebo nez to bylo pred poklesem otacek pri volnobehu.napojil jsem auto na pocitac ale ten nehlasi zadnou chybu ani nic v historii chyb... Vymenil jsem vzduchovy filtr nic to nezmenilo tak se chystam na palivovy filtr. Byl by tu prosim nekdo tak hodny a ochotny mi poradit co by to mohlo byt nez zacnu vymenovat jednotlive casti?

Predem dekuji za odpoved

Lubos

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nic neměnit a dát to k někomu kdo tomu rozumí, výjde to ve výsledku levněji....

jinak mrkni na EGR, zda není přicpanej, zda se hýbe klapka...a každopádně vyměň ten palivák, pokud se neměnil, je možný, že ti tam nejde nafta (KO podávací čerpadlo by ti tuším vyhodilo chybu ve VAGu)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od Alex91
      Ahojte, sem s mojí Fabií nováček, takže možná nejsem zvyklý a proto posílám vám na posouzení, jestli je tohle normální chod motoru. Měněn olej, svíčky, vzduch filtr a nedávno odešla cívka a po její výměně (ca. 200km) mi přijde, že ten motor jaksi moc vibruje. Věc druhá je to, ze zní jak naftak s deravym vyfukem, zvlášť ten zvuk toho vyfuku mě štve, všichni se ptají jestli ho nemám deravej, ale nemám, prolezl sem ho snad skrz nakrz. Jinak vyssi otáčky v pohodě, táhne v pohodě, spotřeba ok. Díky za odpovědi.
       
       
    • Od Lizard04
      Zdravím všechny,
      v 9/2015 jsem koupil Fabii I, 1.4MPi, 44kW udávaný nájezd cca 127tkm - spojka byla skoro na odpis - zabírala hodně nahoře.
      Ve 130tkm jsem nechal vyměnit komplet spojku (přítlačák, lamelu, ložisko). Cca o 5tkm později se začly objevovat problémy se spojkovým pedálem. Má cca 5-10mm mrtvého chodu a při sešlápnutí v tomto mrtvém chodu jsou v pedálu cítit vibrace. Po čase mě to začlo vážně štvát a nechal jsem v origo servise Škoda nechat vyměnit hlavní i pomocný spojkový válec (řekli, že chyba je v jednom z nich), problémy však přetrvávají. Se spojkou se nezachází dobře, nemá lineární odezvu a když pouštím v oblasti na přechodu mrtvého chodu spojku při řazení, tak mi to občas škubne, protože neodhadnu tu hranu.
      V pedálu je cítit výrazný přechod v odezvě (odporu či jak to popsat) při přechodu do oblasti mrtvého chodu, je to velmi nepříjemné a už mě to deprimuje. Ozývá se i zvuk pružiny.
      Netušíte někdo v čem by mohl být problém? Nebo nenašel by se tady nějaký odborník z Olomouce, který by to po vyzkoušení poznal?
       
      Navíc mě trápí ještě jeden problém, za studena mi něco zepředu píská, jakoby prokluzoval řemen, ale při vymezení tohoto mrtvého chodu pedálu spojky mírným sešlápnutím je zvuk pryč. Po ohřátí je vše v pohodě.
       
      Díky moc za každou radu,
      Pavel
    • Od deny2322
      Nazdar mám problém... auto už dlhšiu dobu dymí bielim dymom pri zohriatom motore a celkom papa olej vraj by malo byť vadné turbo tak som sa chystal na repas v najbližšej dobe (jazdil som s tým pol roka auto dymilo nič viac) no teraz z ničoho nič prestalo turbo ťahať auto som dal na VAG mechanik vymazal chyby a auto išlo v poriadku ako nové akurát po dvoch štartoch zasvietila kontrolka motora auto stále ide bez nejakých zmien, turbo ťaha akurát to stále dymí. Po napojení na diagnostiku vyhodilo dve chyby 17795 - ridici modul,interni zavada a 16490 - obvod mereni absolutniho tlaku saciho potrubi/barometrickeho tlaku - rozsah provoznich hodnot. deň na to pri studenom štarte začala nezmyselne skákať ručička otáčok ako na videu a motor nechce naštartovať..štartuje až na 3-4 pokus.. kým je studený otáčky sú trochu vyšie a kolíšu po zohriatí je však všetko ok. 

      Octavia 1,8T , 135kw , 2001 RS
      video-1487191294.mp4
    • Od martin.prochi
      Ahoj, mám problém, že při jízdě se mi objevuje jakési klepání. Zřejmě to nesouvisí s motorem, protože frekvence klepání nekopíruje otáčky motoru, ale naopak otáčky kol (tj. rychlost auta). Při vyřazení rychlosti a poklesu otáček motoru na minimum se tento zvuk ozývá víceméně pořád stejně často. Nevypozoroval jsem souvislost s akcelerací nebo zatáčením auta. Nejmarkantnější je to při jízdě v obci po nově silnici - nejsou to extra silné údery ani hlasitý zvuk, ale když se na to člověk zaměří, vnímá to... Není to souvislé "hučení", ale jakoby jednotlivé impulsy, "klepy". Připadá mi to, jako kdyby byl např. kámen ve vzorku pneu, ale samozřejmě jsem žádný nenašel... Všechny pneu sundány, vnitřek zadních bubnových brzd vyměněn, u předních brzd opticky bez problémů. Motor 1,2 TSi, 63 kW. Nemáte někdo tušení, co by to mohlo být??? Předem díky