Přejít na obsah

1.6 74kW chcipne při vyřazené rychlosti a nejde nastartovat


Pavel Vent

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás,

již nekolik měsíců se pokouším "svépomocí" najít příčinu chcípnutí výhradně při puštění plynu i při zařazené rychlosti.

jediné co nejde, tak je že nejde tachometr / budík je zkoušen přes VAG a je funkční /

vyměněné věci:

+ váha vzduchu

+ klapka

+ zapalovací cívka

+ regulátor tlaku paliva

+ zapalovací svíčky

+ zapalovací kabely

+ čidlo teploty (orig)

+ palivový filtr / cca 1000km / vyčištěná nádrž

+ palovové čerpadlo

+ ukazatel hladiny paliva

Auto někdy chcípne a pak nejde nastartovat někdy když vychladne nebo zchladne např. 2-3hodky někdy i třeba nastartuje znova až za 3 dni

Někdy neukáže auto pomocí diagnostiky žádné chyby, po několika opakovaných startech jsem z ŘJ vyloudil tyto chyby, po smazání se ovšem nic neděje

01177 - rid.jedn. motoru

37-10 - Defekt - Sporadicky

00668 - Palub.napeti: sv.30

36-00 - preruseni

00562 - Snimac hladiny/teploty oleje (G266)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

01314 - rid.jedn. motoru

49-10 - bez komunikace - Sporadicky

Nějaké rady?

baterie nabitá, na zítra objednané relé na čerpadlo.

Díky

Pavel V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŘJ je v pořádku, zkoušel jsem i 2 jiné z fungujících aut, zde se to neprojevilo

+ odpoledne jsem nastavil klapnu do deafultního nastavení, auto nastartovalo v pohodě, pak jsem to na chvíli chcípnul, a pak startér nechtěl točit,ale jen cvakal pastorek, ale neotočil, tak jsem to na metru roztlačil, baterie nabitá (ok) vše ok bez chyb, nechal ohřát cca. 10 minut , vyjel , po 500m to chcíplo, vag ukázal chybu lambda horní mez / hodnota lambdy mezi sv. 1-2 okolo 10.8ohm měřeno cca okolo 18°C a nešlo zase natočit a startér navíc neotočil jen cvakal.

+ v garáži jsem vyndal zandal všechny rele, na chvíli to začlo točit,ale zase chcíplo, tak zase nevim kde je zakopanej...

+ na zítra objednané rele 100, 167

Při nastartovaném autě napětí na lambdě při volnoběhu a cca 65-80°C 0,04-0,12V

Nějaké nápady?

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starter startuje normálně,ale při zase vytažení zatažení rele a zahýbání v paticích zase někdy normálně startoval, udělal to jen ted, po výměně ostatních relé, mimo těch, které mi přijdou zítra.

Ještě jedna věc,někdy se stávalo, že se baterie vybila totalně, když se s tím nejezdilo v internvalu min. do 5 dní, nic tam není napojeno, rádio , alarm, HF, atd...

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nastartoval jsem, motor bez chyb, po 800m chcípla, a nešla nastartovat, po chvíli zase jela a zase chcípla.

Ve VAGu tyto chyby:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 019 AN

Komponent a/nebo - verze: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2556

Kódodvání softwaru: 04000

Kód opravny: WSC 31480

5 Nalezeny chyby:

00668 - Palub.napeti: sv.30

36-10 - preruseni - Sporadicky

01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30)

29-00 - zkrat na kostru

01251 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32)

29-00 - zkrat na kostru

01252 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33)

29-00 - zkrat na kostru

01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31)

29-00 - zkrat na kostru

Nějaké nápady? jak mi nejde tachometr /není chyba budíků/ kdybych odpojil horní hallovu sondu snímače otáček?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změřil bych napětí baterie a dobíjení, pak kontrola rele přímého vstřikování. Zaměř se na to kolik to auto má proudu když zdechne. Když jsi nastavoval tu klapku, tak byla vyčištěná a byly smazány adaptační hodnoty?

00668

Palubní napětí

svorka 30

přerušení + přerušení vedení příp. -Zkontrolovat napájení

uvolněný kontakt na vedení - řídicí jednotky

k řídicí jednotce => pořadač Elektrická

schémata, Hledání

závad, montážní místa.

-Provést přizpůsobení

jednotky ovládání škrticí

klapky => strana 24-64.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Postoupil jsem o něco dále, ale né ke zdárnému dořešení.

Přešel jsem veškeré ukostření, na kastli, motor, ukostření ŘJ, ukostření pojistkové skříně a napjení relé, zkusil vyndat a zkontrolovat budíky, ty jsou zcela funkční.

- Natsavení klapky je ok, když nastartuji, zahřeji a zkusím testovací jízdu, tak jsem poprvé doje necelých 200m a chcípla na dobro " zahřívala se ccca 10 minut v garáži" a následně nechytla

- Druhý den nastartuji bez problému, zahřeji, ujel jsem zdruba 1.5km a chcípla mi na křižovatce, po chvíli pár minut chytla, ujel jsem dalších 3-4km, chípla chvilkově na pár sekund a zase naběhla, při dalších 3-4km při otočení 2x cukla na pár sekund a kousek od domova chcípla na pár minut , zkoušel jsem točit a nic a po chváli zase obžila.

- ještě před 1 a druhým výjezdem, mi v garáži udělala to, že při zahřívání jsem zabouchl přední řidičovo dveře a na to hned chcípla, ale projevilo se to 3x z 10 pokus§ a pak zase nic.

------------

+ čidlo teploty vod je originální, nové

+ klapka je z druhé ruky, chová se mnohem lepe při přidání plynu než stará puvodní / cca 350tis km / , kdy kolísali otáčky a "zasekával" se plyn ve vyšších otáčkách

otázka zda to je škrtící klapkou abych nekoupil čínu či orig a nebylo by to tím.

+ od jisté doby -2 roky zpět přestal jít rychloměr , pípá kvůli němu i stav benzíun po chvíli padá, a pak zase ukazuje aktuální hodnotu, budíky jso přes vag plně funkční, aktuální a okamžitá spotřeba také nefunguje, nespíše z toho že neumí vyhodnotit a předat rychlostní impulz.

------------

ještě poznamenám že ve většině případech po chípnutí vag neukazuje běžně nic v méně případech toto:

2 Nalezeny chyby:

01177 - rid.jedn. motoru

37-10 - Defekt - Sporadicky

00668 - Palub.napeti: sv.30

36-00 - preruseni

2 Nalezeny chyby:

00562 - Snimac hladiny/teploty oleje (G266)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

01314 - rid.jedn. motoru

49-10 - bez komunikace - Sporadicky

2 Nalezeny chyby:

00530 - Potenciometr ovladace skrtici klapky (G88)

31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky

00518 - Potenciometr skrtici klapky (G69)

31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky

Někdo nějakou radu?

Díky Pavel

Editováno: , autor: Pavel Vent
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

U mna sa to dialo tak, že po zahriati motor netahal, trhal a často autu zhasol motor a následne zle štartoval respektíve naštartoval po dlhšom štartovaní a pridávaní plynu. U mňa to bol snímač otáčok kľukovej hriadele ale može to byť aj snímač polohy vačkovej hriadele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak zjištěny další věci, napíchl jsem čerpadlo, tlak čerpadla, zapalovací cívku a sledoval stav jednotky  a zjištěno:

 

čerpadlo po cca 100km testování vynechalo v řádu několik sekud, motor zastavil vstřikování, následně bloklá zapolovací cívka, z ŘJ, nezapalovala.

 

Chtěl jsem vyměnit jednotku za jinou, sehnal jsem ji, vyměnil a zkusil ji znovu nakódovat, ale nelze udělat, hlásí to chybu přístrojových budíků, dnes jsem sehnal nové, funkční, v týdnu vyměním a dám info. 

 

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...