Přejít na obsah

Chiptuning 1.4 TDI


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

Dobrý den, mám roomstera 1,4 tdi 59 kw najeto 110 000 a uvažuji o chipu motoru, vím napsalo se toho spousta ale zajímá mě reakce těch co mají tenhle motor a zda nějaká změna a pak typ na nějakou spolehlivou firmu na olomoucku a za rozumný peníz. Každé pro i proti uvítám. Přijde mi, že seriově ten motor vubec nejde i když je usporný. díky

http://www.chiptuner.cz/ a s timhle mate zkusenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Zdravím vás,

potřeboval bych poradit. Zítra jsem obědnanej na chip (z 59 KW na 79 KW) , tak mě zajímá jestli to někdo z vás má podobně chipnuté a pokud ano jak je spokojen s výkonem a jak je to ze spotřebou, zda stoupla nebo klesla a jestli motor při sešlápnutí pedálu v nižších otáčkách už nevydává ten dunivý zvuk :) No a poslední otázka je, co si myslíte o tom sportovním filtru K&N , změní se jeho montáží něco? (spotřeba nebo výkon).

Pokud se to tady už probíralo tak se omlouvám, ale asi jsem to přehlídl, popřípadě pošlete prosím odkaz. Jinak za každou reakci na mé otázky předem děkuju.

S pozdravem MARTIN

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar,

mám 51kW(150Nm) chipnutou na 70kW(230Nm), EGR zaslepený, upravené chlazení intercoolu a KN filtr. Motor má spotřebu stejnou jako před chipem(5l/100km v průměru), ale teď jezdím rychleji, takže si myslím, že by to jezdilo i za míň. Jezdím hlavně dálnice. Dunivý zvuk v nízkých otáčkách nezmizel.

Každopádně díky úpravám motor ožil. Od 1800 - 4500(max je 4700) krásně táhne, takže už se s ním dá předjíždět a na dálnici se dá v pohodě jet 160tkou furt(max. 200tacho.) Taky se těma úpravama vyřešila prodleva na přidání plynu, což mi hodně vadilo.

Jinak názorů na KNfiltr tady na fóru najdeš spoustu, já ho tam dal kvůli turbu, aby mohlo plnit co nejlépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar,

mám 51kW(150Nm) chipnutou na 70kW(230Nm), EGR zaslepený, upravené chlazení intercoolu a KN filtr. Motor má spotřebu stejnou jako před chipem(5l/100km v průměru), ale teď jezdím rychleji, takže si myslím, že by to jezdilo i za míň. Jezdím hlavně dálnice. Dunivý zvuk v nízkých otáčkách nezmizel.

Každopádně díky úpravám motor ožil. Od 1800 - 4500(max je 4700) krásně táhne, takže už se s ním dá předjíždět a na dálnici se dá v pohodě jet 160tkou furt(max. 200tacho.) Taky se těma úpravama vyřešila prodleva na přidání plynu, což mi hodně vadilo.

Jinak názorů na KNfiltr tady na fóru najdeš spoustu, já ho tam dal kvůli turbu, aby mohlo plnit co nejlépe.

díky za info. Ty otáčky co píšeš se mi teda zamlouvají :) každopádně to nemám na závody i když mám občas takový dny, ale mám dítě takže musím opatrně. Ještě musím sehnat něco o tom filtru, ale i tak díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já s tím taky nezávodím, ale 51kw má kratší převodovku než 59kW, takže běžně na dálnici točí 3500-4000, ale před chipem to šlo tak do 3000 a do 3500 jsem ho musel přemlouvat.

Mimochodem kde si budeš nechat dělat chip?

no našel jsem nějakou firmu a má dobrý reference, tady je odkaz http://www.profi-chiptuning.cz/ Neříká ti to nic?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když ti někdo nabídne K+N. tak je to samo o sobě vizitkou firmy...je to totiž úplná blbost. Proč si všichni necháváte něco nakukat.

jen se na to ptám protože to zní až podezřele dobře. A chlapík s té firmy, která mi nabídla chip mi sám říkal, že to není podstatný, jen když mám zbytečný 2 000 Kč tak si to tam dát můžu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě ono, asi máš zbytečných peněz více. Podle KNka jsem měl tušení a to se potvrdilo. Dobré reference jsou možná jejich vlastní. Já sám jsem několik sprzněnců předělával a pokud mi nevěříš, zde je jedna z dobrých referencí. http://forum.skodahome.cz/topic/113074-zkusenost-profi-chiptuningcz-a-lpg-katastrofa/page__p__1582790#entry1582790

Další telefony na majitele po sz.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě ono, asi máš zbytečných peněz více. Podle KNka jsem měl tušení a to se potvrdilo. Dobré reference jsou možná jejich vlastní. Já sám jsem několik sprzněnců předělával a pokud mi nevěříš, zde je jedna z dobrých referencí. http://forum.skodaho...90#entry1582790

Další telefony na majitele po sz.

do prdele, teď jsem četl plno sraček na tu firmu a ne jen na tvém odkazu. Byl jsem obědnanej na zítra, ale radši na to seru a počkám. Doporuč mi teda něco dobrýho, ale zas za ten chip nemůžu dát velký peníze, víš jak to je. Ovšem radši připlatím a budu mít klid jak nervy za míň peněz. A díky za upozornění na ten profi-chip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do prdele, teď jsem četl plno sraček na tu firmu a ne jen na tvém odkazu. Byl jsem obědnanej na zítra, ale radši na to seru a počkám. Doporuč mi teda něco dobrýho, ale zas za ten chip nemůžu dát velký peníze, víš jak to je. Ovšem radši připlatím a budu mít klid jak nervy za míň peněz. A díky za upozornění na ten profi-chip

Mno jestli jsi z Brna a žádná jiná firma tam není, tak ti můžu doporučit http://www.profituning.sk, na Slovensko to zase tak daleko nemáš. Oni mají pobočku i v Praze, u nich jsem si nechal dělat chip i s měřením na brzdě, nebo http://www.tdifun.cz/, ale ten je až v Českém Těšíně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí když dojede do Ivančic/ mám tam pobočku a spokojenej bude/ brzda také. Hlavně ne nikde v Brně. Tam opravdu v současné době není nikdo svéprávnej.

Jinak FUN a profituning OK....nenabízejí KN...takže teorie sedí.

a můžu teda poprosit o nějaký kontakt? Popřípadě web kde bych se předem mohl informovat? Jinak číslo na mě 774 850 926 kdyby bylo potřeba. Stačila by mi i adresa na ty Ivančice a zajel bych se tam dnes podívat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně jsem spokojený se Sportmotor.cz a jen tak mimochodem, K&N v nabídce mají,ale bylo mi u nich řečeno, že by ho tam rozhodně nedávali..tak pak se v tom má čert vyznat :)

já už fakt nevím co si o tom filtru mám myslet. Ti co ho prodávají naslibují hory doly , jiní to zas zatracují, ach jo.... Díky za typ na chip, ale ty ceny jsou fakt otřesný a to nejsem žádnej škudlič, jasný, musí se všechno z mírou, ale na SPORTMOTOR.CZ je to 2x víc jak všude jinde. I tak díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já už fakt nevím co si o tom filtru mám myslet. Ti co ho prodávají naslibují hory doly , jiní to zas zatracují, ach jo.... Díky za typ na chip, ale ty ceny jsou fakt otřesný a to nejsem žádnej škudlič, jasný, musí se všechno z mírou, ale na SPORTMOTOR.CZ je to 2x víc jak všude jinde. I tak díky

díky za info, prozatím řeším chip s chlapíkem z firmy MOTORPOWER, měl bych to mít snad příští týden, reference dobré tak snad nebudu zklamaný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

příště než se založí nový téma, chtělo by to alespoň trošku věnovat hledání...témat ohledně sportovních vzduchových filtrů, ať už KN, Green, atd atd stejně tak jako témat o chipování je tu habaděj....

jinak sportovní filtr pro běžný provoz bez větších úprav vozu kravina - zasírá váhu vzduchu, přínos za ty peníze téměř žádný a....a radši měnit častěji origo filtr ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...