Přejít na obsah

Svítí kontrolka Airbagu


zx6r

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
V 27. 4. 2008 at 22:54, PPAJAS napsal:

Pokud můžu poradit ,tak pod sedačkou je žlutá svorkovnice(je přidělaná zespod na sedadle) a tu musíš oddělat a spojit to .(spájet).Pokud to má auto vyrobeno do roku 2006 tak se má i vyměnit svorkovnice pod sedadlem a která vede do podlahy.

Prečo do roku 2006? Boli chybné svorkovnice?Môžem si to vymeniť aj sám?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Škoda Octavia II 2005 Combi 2,0 TDI 103kW

Odmontoval jsem schránku u spolujezdce a když jsem ji vyndaval odpojil jsem vypínání airbagu spolujezdce (co se jím klíčem  vypíná airbag, když je na přední sedačce malé dítě) a pak jsem chytře zapnul klíček zapalování. Naskočila chyba airbagu.
I když jsem to zase zkompletoval, a kamarád se pokusil chybu vymazat, (nevím jaká má přístroj ale je to notebook s kabelem, pokud bude třeba zjistím víc) tak chyba je tam stále. Co myslíte, jak pravděpodobné je, že jsem při té manipulaci někde poškodil vedení nebo svorky jak tady čtu a nebo to chce na vymazání té chyby nějakou speciální diagnostiku/přístroj?  Poraďte prosím.  
A když by se teď něco stalo, vylítly by ostatní airbagy kromě toho jednoho a nebo avizovaná chyba způsobí vyřazení všech ostatních?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nacist diag co to hlasi za chybu a pak podle toho hledat. Muze byt poskozene vedeni za konektorem nebo jste mohli zavadit o kabelaz od airbagu spolujezdce. Hlavne behem manipulace s dily co jsou k airbagu odpojujte baterku neni to zadna sranda.

 

Editováno: , autor: h2o
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, h2o napsal:

Nacist diag co to hlasi za chybu a pak podle toho hledat. Muze byt poskozene vedeni za konektorem nebo jste mohli zavadit o kabelaz od airbagu spolujezdce. Hlavne behem manipulace s dily co jsou k airbagu odpojujte baterku neni to zadna sranda.

 

Mě to ani nenapadlo, že tam ten vypínač je a když ta přihrádka nešla ven, tak jsem prostě odpojil ten konektor a netušil jsem, že by odpojení toho vypínače mohlo něco udělat, prostě rozpojený konektor, který zase připojím ale pak bylo třeba někam narychlo jet, no s vyndaným kastlíkem to přece není problém, no a otočil jsem klíčkem a chyba se načetla... Dělal jsem to opatrně nerval jsem za to, že bych poškodil kabeláž. :( Když tady čtu 3000 že za to chtějí v servisu tak bych si nafackoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, tak se mě bohužel ten airbag rozsvítil taktéž.Mám oct II 06.  Vyhodil jsem svorku pod sedačkou a kabely spájel a zaizoloval, pro sychr jsem vyměnil svorku v podlaze. Zajel jsem na VAG a píše to závadu pyropatrona spolujezdce. Řešil jste tuto závadu někdo?? popřípadě co mám vyměnit nebo zkontrolovat. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dobrý deň. Včera poobede žene pri jazde mestom odbočovaní (riadnom vytočení volantu), vyhodilo hlášku o chybe airbagu.

Od tej chvíle nefunguje ovládanie z volantu rádia a maxidotu. Citeľne počuť pri vytáčaní volantu jemný paskavý zvuk, akoby

sa nejaké káble vytrhali, alebo, ako by bolo niečo omotené oň. Čo to môže byť? Vopred dík.

Chyby: 

Airbag: 1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 
            001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

 

Steering wheel: 1 Fault Found:
365080 - Controls in Steering Wheel 
          U108E 00 [009] - No Communications
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 164
                    Mileage: 201728 km
                    Date: 2057.14.16
                    Time: 09:28:49

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je jedno aké písmeno za číslom dielu? Na škodadiely pri kúpe sa to už nešpecifikuje, či objednať ac, ae, h, c, . . .

  • 5K0 953 569 E
  • 5K0 953 569
  • 5K0 953 569 AC
  • 5K0 953 569 AE
  • 5K0 953 569 AF
  • 5K0 953 569 AH
  • 5K0 953 569 AL
  • 5K0 953 569 B
  • 5K0 953 569 C
  • 5K0 953 569 F
  • 5K0 953 569 H
  • 5K0 953 569 J
  • 5K0 953 569 L
  • Mne vypisuje:
  •  Address 16: Steering wheel (J527)       Labels: 5K0-953-569.clb
       Part No SW: 5K0 953 521 AT    HW: 5K0 953 569 B
       Component: LENKS.MODUL   014 0140  
       Revision: FF010041    Serial number: 20120427802089
       Coding: 1882140000
       Shop #: WSC 73430 790 00095
       ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004
       ROD: EV_SMLSNGVOLWS.rod
       VCID: 7EF31873E102AEEEE6F-802B
Editováno: , autor: yoli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posťahoval som asi všetky dielenské príručky, manuály k O II a ani v jednom nieje postup demontáže plastov, krytov..... v interiéri.

Potrebujem iba zistiť, či je to písmeno ozaj B, ako je to z výpisu VCDS. Ak má niekto nejaké pdf, alebo stručný popis

postupu (možno je to iba jeden torx a zacvaknuté kvačky), ako sa dostať k tomu modulu (nie výmena, iba fyzicky skontrolovať číslo dielu), budem rád, vopred dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrchni dil se jen vycvakne, teda pokud myslis ten co zakryva volantovou tyc, spodni dil je na tri srouby. Dva od volantu, pokud volant vytocis dostanes se na ne a jeden ze spod krytu u packy na posouvani volantu. Ale staci vycvaknout jen vrchni dil a tam bude cisli krouzku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk odbral (a) toto téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...