Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

............... A další věc je spotřeba. ;-) Přeci jen když si každej litr nafty musíš zaplatit, tak taky koukáš na spotřebu. Když si to dáš do kupy, asi ti dojde, proč jsem si koupil tohle auto ;-)

To co jsi napsal chápu, a rozumím. :palec2: Ale proč si tedy volil 2.0 místo 1.9 když hlavní složkou, kterou potřebuješ řešit je spotřeba?? To nějak nechápu. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To co jsi napsal chápu, a rozumím. :palec2: Ale proč si tedy volil 2.0 místo 1.9 když hlavní složkou, kterou potřebuješ řešit je spotřeba?? To nějak nechápu. :feve:

Hlavní sloužkou není spotřeba. Je to jen jeden z faktorů. Spotřeba kolem 5.5 l je pro mě celkem přijatelná.A navíc se i dobře svezu. :) Je to pro mě kompromis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu,že jsem zatím najel cca 1000 km, tak počítač. Ale celkově nejsem řidič, co by měl kdovíjakou spotřebu. S každým autem, co jsem měl jsem byl schopnej jezdit an spodní hranici udávanou výrobcem. A to podotýkám,že nejezdím nijak pomalu. Jen u řízení přemýšlím.....Před tím jsem měl Peugeota 306 1.9 DT. Normálně jsem jezdil kolem 5 l a v létě Chorvatsko plně naloženej, 3 lidi v autě jsem dokonce jel pod 5. Takže si myslím, že by mě snad nemusela Octava vysát :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu,že jsem zatím najel cca 1000 km, tak počítač. Ale celkově nejsem řidič, co by měl kdovíjakou spotřebu. S každým autem, co jsem měl jsem byl schopnej jezdit an spodní hranici udávanou výrobcem. A to podotýkám,že nejezdím nijak pomalu. Jen u řízení přemýšlím.....Před tím jsem měl Peugeota 306 1.9 DT. Normálně jsem jezdil kolem 5 l a v létě Chorvatsko plně naloženej, 3 lidi v autě jsem dokonce jel pod 5. Takže si myslím, že by mě snad nemusela Octava vysát :)

Moc šetřit na tomto motoru není dobré.Počítej že bude za chvíli zanesené turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nekúpil. Totižto v Máji keď ju mali odpredať si to rozmysleli vzhľadom na to že sa mali sťahovať spať do starých priestorov. Na vyvetlenie elektráreň je v J.B. a vedenie sa presťahovalo do BA. Následne prišla správa že sa za účelom šetrenia presťahujú naspäť do Bohuníc, tak povedali že autá neopredajú, pretože je zbytočné ich odpredať a na pol roka kupovať nové ktoré im potom budú k ničomu, lenže zistili, že do Bohuníc sa nezmestia takže zostávajú v BA a teda budú nakupovať nové autá. To je teraz. Tak sa pýtali otca či by mal záujem eventuélne ju odkúpiť v Decembri. Má nabehaných už 170 000km ale ponúkajú ju za 2000€ + DPH. Jasné že ju berem hneď ale popravde, neverím že sa to do Decembra ešte aspoň 2x nezmení. Takže zostávam kludný a keď ju odpredajú tak budem len príjemne prekvapený... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

O2 SCOUT 1,8 TSI - mám po dvou letech najeto 66 tis. km. Auto mám právě 7. den v servisu na záruční opravě z důvodu vysoké spotřeby oleje. Znamenalo to motor ven, vyměnit pístní kroužky, přitom vyměnili turbo - že se jim také nezdá a rozvodový řetěz. Na jaře jsem navíc absolvoval akci výměna napínáku. Olej to žralo již 2 měsíce po koupi, takže to stylem jízdy určitě nebylo. Další se uvidí, až to budu přebírat. Navíc, jak se nyní dozvídám, se o těchto závadách ví. Čekal jsem od motoru, který jezdí v AUDI (z hlediska spolehlivosti), trochu víc. Nicméně přes to všechno - svezení je to velmi příjemné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem se byl podívat při shánění Octy 1,8 TSi (2009 a výše)na několik aut, všechny co měli nízkou cenu a byly dovezený byly silně bouraný viz. tyto inzeráty :

-http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/9460360

(po tel. mi bylo řečeno,že byl lakovanej jen zadní blatník xxxx po shlédnutí na místě jsem zjistil,že je nový čelní sklo,kapota,levej boční blatník,komplet levý xenonový světlo(ten blbec tam nechal i štítek s datumem výroby z roku 2011),v autě byl omakanej tapicírung od silně špinavejch rukou (když to odstrojovali),plastovej kryt podběhu rozpraskanej a trčeli z něj plastový nejty,auto při projížďce strašně pocukávalo,těžce zarezlý kotouče(dlouho to někde stálo),v interiéru zbytky různejch plastovejch střepů.

-http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/9383275

(po tel.prej nebouráno xxxx při shlédnutí na místě,opět čelní sklo,kapota,levej blatník,levý světlo,mlhovka,pytel u řidiče,nárazník lakovanej,stočený km (o cca min. 6tkm,což nechápu,že se někomu chce stáčet tak málo km - mělo to zaevidovanou návštěvu servisu na přezutí pneu),pán ale tvrdil že nikdy auta nestáčel,k bouračce se přiznal,prej že se ani jiný auta z dovozu nevozí,protože se to nevyplatí,jak jsem ale zjitil,tak pán je pěkný kvítko vozí opravdu jen bouračky.alespoň že to přizná i když to z něj lezlo jak z chlupatý deky.(ladislav zmeškal-777738323)

toto auto se inzeruje ještě v bazaru:

http://www.tipcars.com/#skoda-octavia/18-tsi-facelift-top-stav-5750649.html

zde mi ale hned řekli,že je to bouračka

nedej bože aby si takový vraky koupila nějaká rodina s dětma , co na auto šetří celej život a pak se jim ta slátanina někde za jízdy rozpadla. :kol-29:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, jak se dá poznat, že byl vyměněnej airbag u řidiče?? sklo bych ještě chápal, ale airbag? to poznáš? nebo kapota, blatník.. poznáš poklepem, nebo to nesedí?? sorry, nejsem odborník, ptám se.. no a jinak. muj známej koupli peugeota 307.. buchlej na levou stranu- špatně slícovaná přední maska a nestejný fuk mezi kapotou a blatníkem a blatníkem a nárazníkem.. ač amater, poznal jsem to asi za 3 sekundy, co jsem se na to auto podíval.... okno se zdá být původní, takže snad to byla jen slabá nehoda.. z toho plyne, že každý auto má svého kupce... i když bylo navalené.. jsou lidi, kteří tomu nerozumí a prostě si to koupí... co už...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

airbag u řidiče zkoumam zcátkem s baterkou a koukam zda si někdo hrál se šroubama,ale tady byl úplně novej střed(kryt)volantu a ještě nebyl úplně dobře slícovanej,a na plechařinu mám tester laku ale většinou ani neni třeba,protože okraje lakování(přechody)jsou většinou dobře poznat, a občas nějakej lakýra udělá pěknej pomeranč nebo to dělají v garáži a je v tom hodně prachu.

Nejhorší jsou ale pak ty hnutý nápravy, voni to vždycky tak nějak narafičí,že to nikam netáhne a neni to poznat ale až pak vjedeš jednou do větší díry ,tak se to rozhodí a už se to ani nedá dát dohromady.

Editováno: , autor: lakrij
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Přijde mi že hodně lidí to prodává při určitém počtu kilometrů, .......to je spíše věc obměny vozu, moc bych se nebál, prostě jsou lidi, kteří musí mít novější auto. I třeba kvůli nákladům.

2 . Myslím, že motor je dobrý a DSG taky. Poradce bych si vzal jen někoho, kdo to dělá servis řekněme 10-15 let a opravdu něco o tom ví. Bere se 300kč za hodinu obvykle. To se bohatě vyplatí.

3. "ověřený ojetý vůz" spíše je to jenom leštěný prd, odevzdával jsem tříleté auto s 240tkm a už ho v servisu Škoda odpoledne "připravovali" pro pana doktora vč. stočení na cca 130tkm apod. Pokud ale někoho v servisu léta znáš, umí ti sehnat všechny informace a případně doporučit.....pak možná ano. Ale bude to spíše na venkově.

4. Koupil bych to auto buď nové a zadlužil se nebo bych hledal někoho, kdo si vybral špatně a chce jiný motor nebo jiné auto a má málo najeto. Jsou tací, opravdu.

Dále primárně je strašně moc bouraček na trhu. Nešel bych jako ovce do bazaru, prostě nešel.

ad2 ber v úvahu, že firmy kupují auta za docela podstatně jinou cenu a zkus se připojit k takové firmě, trocha hledej ve své sociální síti. U nás i "spolupracovníci" firmy (překladatel, certifikace, právník,..) mohou nakoupit "na náš účet" jelikož máme podepsanou kvótu na odběr mnoooha desítek vozů a musíme ji splnit.

Dále zkus se slušně zeptat prodejce jak ještě se dá laborovat s "czech edition" (záměna motorizace, loňské vozy apod.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Hojte zvažuju o koupi Škody Octavie 2 1.9 tdi 4X4,a chtěl se zeptat na vás názor,stále rozmýšlím jde o to najezdím za rok cca: 12.000 km,chtěl bych vyzkoušet jiný motor ale má to jeden háček přes zimu dojíždím do práce (3 km) a chci slyšet váš názor.A ještě něco tento motor má (pd) neboli filr pevných čístic?Díky Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to můžu chodit pěšky ale promiňte já někdy vozím lidi a nic proti ale při -10 se mi nechce chodit ten kousek,a už jsem linej chodit pěšky přes léto jezdím na kole :-),celou zimu jsem jezdil autem a i přitěch mrazech jsem vždycky nastartoval(mám benzín).Doufám že mi tu napíše nějaký znalec na diesel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Š 120 se nedělá 4x4, diesel je náročnější na provoz ale na ten kousek je to jedno jestli benzín nebo diesel. do velkejch mrazů je lepší benzin. Alekdyž pak pojedeš na dovolenou nebo na výlet diesel je lepší koupil bych diesel.

4x4 má větší spotřebu cca o 1,5l o proti normální Octávce. O II nemá filtr pevnejch částic

PD - sdružené vstřikovače

DPF - filtr pevných částic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...