Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Vydechy vzadu jsou soucasti loketni operky. Je to soucast vybavy elegance nebo za priplatek. Lze jednoduse domontovat. Cena pouzite loketky (koplet pro montaz) se pohybuje na bazarech kolem 3000-4000 kc a prace cca hodinu v domacich podminkach. MaxiDot a PoloDot je u OIIFL v podstate stejny, lisi se to v par udajich a nastavenich... u OIIpredFL to byl opravdu rozdil i ve vzhledu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvol motorizaci podle sebe, ale tu 1.2 bych asi nechtěl. Kolega ji má v liftbacku a není to nic moc. On si sice chválí spotřebu kolem 6 litrů, ale on ten motor vyloženě dusí a při předjíždění ve čtyřech lidech to auto moc netáhne a on nechce kvůli spotřebě podřadit :-D. A v zimě netopí zdaleka dřív než já dříve s 1.9 Tdi a nyní 2.0 Tdi. Spíš bych si vzal 1.4, tu má kolega v Yetim a je to lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nafta se teoreticky déle roztápí, a proto ty motory mají přídavné elektrické topení. Pokud funguje, tak to auto naopak vlaží prakticky ihned po nastartování.

Pokud to má být v první řadě přibližovadlo do práce, tak bych šel po minimálních provozních nákladech + minimální pořizovací cena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Návštěvník

Presne tak.

Nafta ma PTC, topi ihned po nastartovani aj v mrazoch.

A na tvoj kilometrovy najazd by som ani nahodou nepozeral TSI.

Pises o uzivatelskom komforte a na ten pri 1,2 kde skacu rozvody zabudni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ak mate automaticku klimu a TDI je kupovane u nas (niektore trhy PTC nemaju, u nas to TDI maju) tak staci mat zapnutu klimu.

Resp. nemat zapnute ECON.

 

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

třeba se rozepisovat, i po 2012 kdy přišly změny co se rozvodů se vše nevyřešilo a tento motor je celkově nejporuchovější, ať už se jedná o rozvody, zadiralpjici se pístní kroužky nebo žraní oleje celkově. Záleží to opravdu na kusu, je to 50/50 buď koupíš kus dobrý a budeš mít klid, nebo se netrefíš a je to začátek konce. Za mě ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si taky myslím že je tam víc problémů a nestojí to za to. On dobrý/špatný kousek neni. Jen prostě musíš doufat že tam předchozí majitel jel krátké inervali výměny oleje a nechat zkontrolovat řetěz, tak jako tak je tam prostě vysoká šance, že tam budeš dřív nebo později řešit nějaký dražší problém na motoru... Ale ono si nevybereš v dnešních motorech je to bohužel hodně o štěstí obzvlášť u u tohoto koncernu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...