Jump to content
Lancelot

Koupě Octavie II

Recommended Posts

Nechte si auto prohlídnout někým, kdo tomu rozumí, třeba ve značkovém servise. Ze stylu dotazu předpokládám, že tomu nehovíte ani jeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodává to dealer Škoda, šlo nám o ten motor TDI 2,0 TDI / 103 kW jestli u toho ročníku 10.2008 (lámalo se to FL) není nějakej známej problém, nebo vstřiky,čerpadla, nepraská hlava a tak... Tyto motory neznám, jen obecně...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže obecně: pod označením TDI 2,0/103 kw se ukrývá hned několik různých motorů, některé jsou dobré, jiné zase problémové.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj! Hledám náhradu za moji O1 AGR a O2 do 250 tisíc mi přijde jako celkem fajn náhrada. Napadlo mě, jestli by mi někdo trošku poradil 😁
Jezdím hlavně dálnice, sem tam i to město, tím pádem asi připadá v úvahu spíše nafta? Četl jsem trošku už tady forum a trošku se bojím 2.0 TDI CR motorů (praskání hlav, prasklá spojka), ale zase na druhou stranu ten 6 kvalt je fakt super na dálnici, a tím pádem asi 1.6 TDI CR moc nepřipadá v úvahu?

Byl jsem se už podívat v bazaru na jednu 2013 CFHF a pak 2011 CEGA a hlavně jízda v tom RSku byla v pohodě.

Tak mě jenom napadlo, jestli vůbec koukám správně nebo spíš bych měl koukat na něco jiného, třeba O3? Jinak určitě nechci kombík 😁

Edited by Kllrt

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,0 TDI CR hlavy nepraskají - to dělala stará PD. Lamela spojky ale občas praská. Bacha, CFHF je verze oslabená na 81 kw. 

jestli O2 nebo O3 si musíš dle svých priorit a požadavků na výbavu rozhodbout sám, s tím ti přeci neporadíme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Právě jsem zjistil až když jsem přijel do bazaru, že to je 81kw, ale upřímně - nijak mi to nevadí, jsem zvyklý na těch 66kW, co teď mám v O1.

To O2 vs O3 jsem myslel ve smyslu, jestli má smysl kupovat O2, už jenom kvůli tomu, co čtu že se sere při trošku vyšších nájezdech (EGR, DPF, atd.) Jiný rozdíly jsem v úvahu nebral.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF se až tak nesere, EGR se sere - to je pravda, ale OIII má také své "tučné" mouchy a je navíc zase o trochu víc ošizená. Avšak zase je modernější....

Obecně OI 66 kw je při 200 tis. km v průměru podstatně spolehlivější auto než O II a OIII.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, čekal jsem, že to zase ještě líp vychytají... Ale jinak asi uvažuji správně, že ta nafta by je vhodnější na dálnici?
Na O1 mám najeto 250 tis. km a hodně mi reznou prahy (je to rok 97), takže to sice spolehlivé je, ale nechci do toho vrážet už tolik peněz, ty prahy by stály majland. Navíc motor netáhne a na dálnici to je pak porod.
Zase je to SLXko se vším, co tenkrát bylo dostupné (šíbr, klima, tempomat, atd.), není to už trošku vzácnost? 😁🤔 Ale to jsem se dostal trošku jinam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...