Přejít na obsah

FABIA 1.4 16 V AUA 55 kW - cuká na ethanol


shinki

Doporučené příspěvky

Fabia 1.4 16V 55 kW, rok 2001

přii startu pod 15 C bojuju s cukáním motoru, běží na 3 válce a je to cítit ve výkonu. Bliká kontrolka motoru. Poté co teplota vystoupá nad 15 C a více se kontrolka rozsvítí a svíti - při dalších jízdach zhasne. Na VAgu to píše chybu: chyba zapalování na prvním válci.

-při výměně rozvodů vyměněny veškeré filtry + olej

-nové svíčky

-nová cívka

po projetí fóra zvažuji ještě výměnu kabelu mezi svíčkou a cívkou

-vše začalo, když jsem do auta přidal jednotky flexifuel a začal brát ethanol. Palivový filtr vyměněn po 600km. S cílem trochu ušetřit jsem už proinvestoval 16000 Kč (4000 Kč jednotka na ethanol + 12000 rozvody a veškeré filtry). Při výměněně svíček byla 4. trochu od oleje, mechanik říkal že 16V trochu rosí do svíček, že to není na závadu.

nemáte někdo zkušenosti s podobným motorem a ježděním na ethanol?

sorry za špatný název tématu - nevím jak jej zeditovat, motor je AUA typ auta 6Y2 2F4

Editováno: , autor: shinki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednotka FLEXIFUEL je pouze obchodni tah, jak z lidi vytahnout penize, do sveho vozu jsem tankoval smes lihu a benalu, auto jezdilo naprosto normalne. pokud nezacnes hned lejt do nadrze cisty lih, RJ motoru se umi prispusobit. je to o pouzitych materialech na dulezitych castech motoru (ventily, tesneni, palivove vedeni a pod.) tudiz se prestavba absolutne nerentuje. navic vyrobce pouziti paliva E85 pro tento motor NEDOPORUCUJE!!! Proc asi...

Editováno: , autor: Wikidy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Omlouvám se za delší dobu bez reakce, byl jsem mimo na dovolence.

Fabie - teď půl nádrže čistého benzínu a zatím se problém neobjevuje. Vyzkouším více a pokusím se jednotku vyreklamovat - i když návrat těch 4tis co jsem za ní dal bude asi složitý. :( škoda, že jsem neměl dříve info.

olej na svíčkách byl trochu i na hoře na svíčce, ale bylo to na 4 válci a problém to na diagnostie hlásilo na prvním.

Jinak zkuste napsat poměr ředění E85/N95 na které jezdíte se svýma Fabkama?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem zacinal na pomeru TANKOVANI ZA 500,- (to mam cca na tyden) = 100,- za E85 a 400,- za benal, pak jsem po dvou tydnech presel na 150/350 a pak jsem skoncil na 200/300... a pak jsem jel jednou na slovensko a nali jsem tam za 500 lih a dorazil do plna benalem... presne pomery jsem nepocital, nechtelo se mi ale v te dobe byly cenovky cca 24,90 za E85 a 36,90 za benal... ted na to kaslu, pri mych kilometrech rocne to nema cenu, to co usetrim za palivo bych casem vrazil do oprav (prece jen je to 11 let stare a ma najeto 165t, ja anjedu cca 10-12t rocne)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...