Přejít na obsah

1.8 T netáhne, ztráta výkonu


FerdaII

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Já zatím nijak, přes zimu jsem to nějak neřešil, možná teď s jarem se tím zase začnu zabývat.

tak dejte nove turbo na 1.8T dost ty turba hoří a dochazí k popraskání skříne a turbo netlačí co by melo taky jsem t ořešil auto melo najeto 170000tisíc dal jsem nove turbo a auto bylo k nepoznáni + sw uprava a auto se nedalo udržet na silnici :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslim, ze turbo uz to bude mit za sebou (najeto 164 tis.), nicmene nove turbo je celkem palka, tak clovek se snazi nejdriv hledat problem jinde. Na kolik vyslo nove turbo? Uvazoval jsem i o repasu, ale nevim, jestli tomu verit.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to jsem psal tuším já. Pětku v 50 km/h mi to vůbec nebere, šlápnu na plyn a má to co dělat, aby to pobralo, o nějaké akceleraci se skoro nedá mluvit. Ale třeba 0-100 (1, 2 kvalit) dá celkem rychle, neměřil jsem to, ale je to slušný. Tragický je to v těch nízkých otáčkách, pokud chci mít pod pedálem nějaký koně, musím mít zařazeno alespoň o jeden stupeň níž než je obvyklé, prostě to víc točit.

Editováno: , autor: Zdeny1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes zkoušel tu vaši 5-ku na 50 a říkám ne. Nevím jak je to u převodovky klasické 1.8T , ale já tam měl při 50-ti 1150ot. Ne že by to nezrychlovalo, ale co se musí dít v takto podtočeném motoru !? Octavia RS.

A proč hned každý mění turbo a pak zjistí že to tím není. Udělej první log a pak se uvidí kolik tlačí.

Editováno: , autor: Albert
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

promin, ale takhle Ti tezko nekdo poradi, kdyz jen vime ze to netahne.... jestli jede na 5 50km/h nam taky nenapovi co by mohlo byt spatne...

proto systematicky hledat.

1) nejdrive bych provedl udrzbu, svicky filtry...

2) VAG a nekdo kdo par motoru 1,8T uz nalogoval

3) diagnostika zjistis problem - pak muzem hledat pricinu kterejch muze bejt vic

4) hledani pricin na typickejch mistech (hadice, palivove cerpadlo....)

5) kdyz hledani na netypickejch mistech (zkusit jinou ridici jednotku...)

6) menit ruzne dily...

ale kazdopadne to chce nekoho, kdo tomu rozumi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nechápu,o čem se dohadujete? Jestli auto nejede,je potřeba to nalogovat,váhu,tlak turba a podle toho se pozná co to dělá a nedělá. Jen pro zajímavost,na těch motorech se hodně prodírali výfukový vačky,takže bych možná začal sundáním ventilovýho víka a jejich kontrolou.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím vás, prosím o radu..tak poslední cca měsíc pozoruji problém týkající se ztráty výkonu motoru. Projevuje se to tak, že když sešlápnu prudce plyn, tak motor jakoby cuká, netáhne plynule. Kdežto když přidávám plyn opravdu s citem a pomalu, tak se problém v podstatě neprojevuje...ale jakmile opět sešlápnu na podlahu, motor jakoby pocukává, tah není konstatní. Netušíte čím by to mohlo být? Váhu vzduchu mám starou cca rok a čtvrt, svíčky měněny před dvěma měsíci (původně Bosch, nyní NGK), zapalovací moduly jsou OK.

Auto jsem měl napíchnuté na diagnostice, kde to vypsalo následující chyby.

17511 - Sonda 1 - řada válců 1 -

- příliš malý výkon vyhřívání

16521 - Sonda 2 - řada válců 1 - příliš nízké napětí

16514 - Sonda 1 - řada válců 1 - elektrická závada v obvodu

17524 - Sonda 1 - řada válců 1 - vyhřívání přerušené

Myslíte, že to znamená, že je lambda sonda KO nebo to může být něco jiného? Děkuji za rady.

Editováno: , autor: Michael99
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když mi auto cukalo (táhl se s tím i problém špatného startování) vyřešil jsem to až výměnou modulu zapalování co je přidělán na airboxu z pohledu od řidiče. Není to moc drahá položka (aspoň ne čína :D).

U tebe může být problém taky v podlakových hadičkách. 1.8T na tom docela trpí tak zkus prohledat hadičky jestli není na nějaké trhlinka. Nebo palivový filtr může být zanesený...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivový filtr byl měněn ještě od předchozího majitele....cca 50 tisíc km nazpět...tak nevím zda už by si zasloužil váměnu. Co se týká hadiček....rád na ně kouknu, ale popravdě těch hadic a hadiček je tam tolik že nevím k čemu jsou. Nevíš prosím tě o nějakým schématu, respektive obrázku s popisem která je k čemu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Zdravim řeším cukání motoru v tahu, vyměnil jsem váhu vzduchu i palivové čerpadlo, cukání se rapidně zlepšílo, ale stále je cítit a stalo se mi, že ve 160km/h se vyplo turbo. VAG hlásí:

00575 - Tlak v sacím potrubí

11-10 - regul. hranice podkrocena - sporadicky

 

Auto mám teprv pár dní a všiml jsem si, že někdo lepící páskou spravoval hadice od odvětrání klikovky. Nemůže to způsobovat tu netěsnost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Dnes jsem jel na nákup, přidal jsem plyn (trochu jsem auto oroštoval) a rozsvítila se oranžová kontrolka motoru a auto přestalo táhnout a vydávalo divné zvuky. Z výfuku jdou divné zvuky, kolísavé. Zkoušel jsem vypnout, zapnout auto a nic i když jsem odpojil baterku. Stalo se mi to už párkrát, ale stačilo vypnout motor a nebo jednou odpojit baterku a bylo vše při starém, ale dnes ne. Nemá někdo stejný problém? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...