Přejít na obsah

Benzin v oleji 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

moja skúsenosť:

- vstrekovače v poriadku, chyba by sa prejavila na riadiacej jednotke cez lambda sondu.

- piestne krúžky tam je malá pravdepodobnosť, benzín by unikal cez ventili do výfuku čo by zaznamenala lambda sonda.

- posledná možnosť je vysokotlaké čerpadlo po ktorého výmene sa závada odstránila.

 

závada: mal som cca 1cm nad max risku oleja v motore, čiže benzín v oleji. Auto má najazdené 90 000km a nikdy som takýto problém nezaznamenal ani pri krátkych trasách cca do 10 až 15km.

Samozrejme pri nepatrnom úniku benzínu do oleja cez piestne krúžky pokiaľ je motor studený sa benzín pri dlhšej trase odparí na tolerované maximum. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám presne tento problem 92 000km a hladina oleja sa dvihla 1cm nad rysku, benzin neskutočne citiť v oleji a to mam auto kupene z bazaru, najazdil som na nom 500km tak pekne som dopadol :( čo stoji to vysokotlakove čerpadlo? Pre upresnenie je to Octavia Combi  3 1.2 tsi 63kw rok vyroby: 2013 rada motora EA 211.

Editováno: , autor: Ghost5900
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkná kravina kupovat TSi z bazaru... A to se zdvihla z ničeho nic, že? A nebo jsi se podíval poprvé na měrku a zdvihla se? Ne, prostě ten problém měl motor od počátku a celou dobu jel na směs oleje a benzínu. Jen to nikdo nekontroluje. Tady není co radit - problém je ve vstřikovačích nebo čerpadle, nedá se to s jistotou určit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Froggy, ked som kupil auto po 300km som sa pozrel na mierku a cca 1.5cm oleja tam bolo navyse, potom som si pričuchol a sami smrad po benzine, tak som dal odsat olej a cca po 200km tam bolo zas cca 1cm nad rysku. Čo maš proti kupe auta z bazaru? Nie kazdy je bohaty aby si kupil uplne nove :) Je to 3rocna Oktavia 3, kto by povedal že aj tu je tento problem u tychto motoroch. Netreba to vidieť tak zle dnes som bol zistiť čo stoji vysokotlakove čerpadlo 141eur +20eur praca to nie je až take zle ak to bude čerpadlo tak bude fajn ak bude treba menit aj vstreky tak dalšia položka navyše no mne to auto stoji zato.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda... na to jak se rozmlouvá TDI na krátké trasy tak tady dost hoří téma na TSI motory. čerpadlo, vstřiky, benzín v oleji... docela mazec. Trpí podobnými problémy i 1.4 TSI ? Jsem chtěl po historii 2.0 TDi ted 1.6 TDi přejít na 1.4 TSi protože snižuji roční nájezd z 40 tisíc na 25 a už tak mi přijde že jsem s 1.6 TDi v servisu pořád, ale to se vše týká režie motoru sám motor jede dobře, což se asi o TSičkách říct nedá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirka auto je odkupene z bazaru mala ho firma ,  ano bol to operativny leasing. Tak mal som to  dnes 1cm nad mierku nedalo mi to dnes som spravil 85km v kuse da sa povedat a hladina oleja klesla na max! Zapach tam stale citiť po benzine. Tak nechcem sa splasiť ale ked to jazdila firma dajme tomu od nova a dodnes sa nič nestalo tak snad to este neaky test vydrzi pokial zistim či je problem alebo su to len pozostatky z kratkych jazd od posledneho majitela uvidime.

Editováno: , autor: Ghost5900
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim chalani tak problem vyriešeny, odišlo vysokotlakove čerpadlo ako tu už bolo spomenute, benzin nepribuda ani trosku. Musim jednu vec poznamenať vymenil som samozrejme aj olej no po 300km v nom jemne citiť benzin takže to bude u TSI asi normalne. Proste trošku to tam citiť  a asi to tak ostane. Čerpadlo original diel Škoda stoji 143eur keby to niekoho zaujimalo, ale su aj za 380eur:) Najhoršie je to že som to dal spraviť na vlastné náklady a vobec som si neuvedomil že auto ma 4roky zaruku no nevadi:)

Editováno: , autor: Ghost5900
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Znamý problem benzin v oleji, ano

 

Jednou jsem navsivil servis s tim ze se na to podivaji, auto jsem predal, druhy den vyzvedl - vse je OK me rekly, neco jsem podepsal a jel domu .... Je fakt ze kdyz jedete delsi trasy tak oleje ubyva, kratsi pribyva ... (Min. Vikend jsem najel pres 400 km hladina oleje byla cca 2 mm pod maximem, 2x jsem jel do prace je to 3 km daleko a hladinu oleje jsem mel na maximu)

 

 

 

Proto jsem dnes volal zas do servisu zda je to normalni a at mi reklnou kolik je pripustna koncentrace benzinu v ojeji a po chvilce mi rekl ze tento motor nema zadnou toleranci 

 

Nevim ale celkem me vadi ze z lidi dejal blbce :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem zvedavy ja to dopadne, sem objednany az za 14 dni ... Ale i tak jsem se ptal pokud neco zjisti tou vahovou zkouskou kterou  jsem ochotny zaplatit (olej mam vlastni) tak jak se to bude resit a zepry by menili pistni krouzky coz moc nechapu kdyz pri 1. Navsteve mluvili o vstrikovacich ppor. O vstrikovacim cerpadle ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urcite to bylo ukvapene, myslim si ze mi tim chtel zavrit jen pusu, ono z praxe vim ze kdyz se do neceho zacne rypat a neudela se to poradne tak to byva horsi a muze se pokazit vic veci ....

 

 

Ale jeste bych se zeptal majtelu kterym se dela vahova zkouska kolik podle oka se mohla zvednout hladina (podle merky) 

Kdyz sem delal pokus ohledne urciteho objemu na podobobny rozmer olejove vany tak mi to zhruba dela 150 ml/ na zhruba 2 mm je to možné ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám sice VW - ale motor stejný - 1.4 TSI (103 KW, Touran, najeto 230 tisíc) a na tomto vlákně to žije, proto prosím o radu.

Před cca měsícem mi to začalo hlásit, že je nízký tlak oleje - provedl jsem kontrolu a zjistil, že oleje je nad měrku. Kapkový test ukázal benzín v oleji. Při chladných ránech před měsícem byl olej zřejmě hodně naředěný benzínem a proto zřejmě ta chyba. Po výměně oleje jsme ujeli cca 200 km a přibylo asi 2 až 3 cm nad měrku - takže masivní příbytek benzinu.

 

Vyměnili jsme vysokotlaké čerpadlo, dali jiné vstřiky a benzín jde do oleje dál. Radili jsme se v Německu s "odborníky" z koncernu, a ti řekli, že motor vyhodit a dát nový (ha ha). Napadla nás ještě poslední věc, že regulátor tlaku tlačí do vstřiků palivo pod vysokým tlakem a je ho tam prostě enormně hodně.

 

Nemáte někdo nějaký další tip, co by s tím mohlo být? Nový motor za 140K se mi opravdu kupovat nechce, dát tam "použitý" je riziko a na nové auto tak úplně nemám ...

 

Předem díky

Honza

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor ktorý máš ty ani náhodou nie je ten istý ktorý sa dával do Fabie II, takže tvoja otázka bude pravdepodobne presunutá niekam do sekcie Octavia II.

 

K otázke. Síce nepíšeš, že v akom režime prevádzkuješ auto, ale predpokladám, že tých 200 km počas ktorých ti pribudli na riske 2-3 cm "oleja" si nejazdil štýle 400x 500 metrov. Tým pádom by som to tipoval na výlagrovaný motor, tj. minimálne na GO, alebo ako ti poradili v servise. Viem, že si chcel čitať niečo iné, to riedenie benzínu s olejom počas takej krátkej trasy je naozaj už mimo hranice kedy by sa to dalo pripísať počtu najazdených kilometrov, resp. spôsobu prevádzky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...