Přejít na obsah

Benzin v oleji 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Panove ctu si tento problem s benzinem v oleji. Uz asi 14 dni me trapi vysoke otacky motoru az po zahrati a diag mi psal 6431 prvni lambda napajeni cerpadla preruseni. Lambdu jsem vymenil a chyba se uz neukazuje ale vysoke otacky pretrvavaji. Dnes se uz s tim ani nedalo jet. Kouknul jsem i na merku a ejhle o cca 2cm nad rysku. Semozrejme kratke trasy. Do prace 11 a z prace 11km. Ted by me zajimalo jestli se to taky nekomu stalo to s temi otackami motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem to rozebral a cerpodlo vazne tece. A ted se mi zase objevila znovu zavada s tou lambdou. Jsem nestastny z tech vysokych otacek. 

EDIT: Tak muzu potvrdit. Po vymene cerpadla a oleje plus proplach motoru se uz otacky nezvedaji. Je zbytecne menit lambdu. Nejspis ji ty vypary benzinu v oleji oblbly a proto dochazelo k viseni otacek motoru.

Editováno: , autor: Tachos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím.  Aj ja som zistil  vysokú hladinu oleja,  teda benzín  v oleji.  Vymenený  olej a pri výmene  som nalial len do stredu mierky na olej,   a začal  som pravidelne  kontrolovať  hladinu. Po najazdených  300km po meste vstupla hladina  na maximum mierky.  Potom jedna 300km trasa mimo  mesta a benzín  sa odparil z oleja.  Klasika... 

Chcem  meniť  čerpadlo  lebo jazdím  prevažne  mesto. Dúfam  že  pomôže.  Vysvetli  mi niekto princip ako cez to čerpadlo  sa môže  benzín  dostať  do oleja?  Čo  je vadne   na tom čerpadle?  

Ďakujem. 

Editováno: , autor: dodko-k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, dodko-k napsal:

Vysvetli  mi niekto princip ako cez to čerpadlo  sa môže  benzín  dostať  do oleja?  Čo  je vadne   na tom čerpadle?  

 

Nevím školy nemám, ale myslím si, že palivové čerpadlo je poháněné od vačkové hřídele a pohyblivá část je uvnitř motoru. Tato pohyblivá část musí nějak utěsnit. A když toto těsnění selže, tak teče benzín do motoru, tj. do oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Stále po jazdách po meste mi vstúpala hladina oleja (teda benzín v oleji), po 300 km po meste vsúpla aj o 3 dcl,  následne po dlhšej trase cca 200 km sa benzín odparil. Teraz keď už boli vonku horúčavy, tak som jazdil vkuse len mesto a vôbec mi teraz hladina nevstúpla. Tak sa mi nezdá žeby to malo byť tým vysokotlakovým čerpadlom, či? Prečo teraz hladina oleja nevstúpa keď je vonku horúco?

No nato som objavil na kryte pod motorom olej, čo to môže byť??? -môže to mať s týmto súvis? Kvapká niekde v časti pod alternátorom a kompresorom klimatizácie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U me to tou pumpou bylo. Ale dale jsem zjistoval co a jak. Udajne se na kratkych trasach nestihnou teplem roztahnout pistni krouzky a proto benzin protece do oleje. Bolest techto motoru. Jinak mi jemne tekl olej z vrchniho krytu rozvodu a nevim proc tak po vymene te pumpy unik ustal. Snad proto ze byl olej smichany s benzinem a byl ridky. Nastesti uz mam vse ok. Ale jeste budu nejspis menit retezy rozvodu a olej cerpadla plus napinak. Asi jak to behalo na sucho tak zacaly byt hlucne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto asi 112 000, taky jezdím krátké trasy, sem tam auto projedu po dálnici, snažím se motor opravdu točit. Oleje mám v přesně mezi ryskama. Ovšem dva roky zpátky, to mi v servisu nalili oleje přesně na horní rysku a po čase začalo oleje přibývat. Ovšem s otáčkami problém nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Menim jednou rocne a to taky najedu 8 az 10 tisic. Na ten benzin v oleji jsem prisel az se mi zacaly zvedat otacky motoru. To jsem uz mel cca 2 cm nad max. A jak jsem uz psal bylo to tim cerpadlem. Vytahnul jsem ho z vika a zapojil. Stacilo mi zapnout jen zapalovani a uz to poustelo pres ten pistek. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Tachos napsal:

McMatej tak se rozepis jak je mozne ze se zveda hladina oleje? 

 

Vždyť to píšeš ve svém příspěvku, teče z vysokotlakého čerpadla. 

 

1) Pístní kroužky na krátkých trasách ...... pístnímu kroužku je po několika desítkách vteřin chodu motoru takové teplo, že je roztažený až až...

2) Palivo se vstřikuje při sacím zdvihu, ve válci je podtlak a proto směs paliva se vzduchem nemá důvod se tlačit pod píst.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi se stihne tim teplem vyparit driv nez v zime.  A s temi pistnimi krouzky jsem se to docetl a jinych forech a docela se to tam probiralo a nebo to bylo oficialni sdeleni skodovky. Jeden borec to resil uz v 2011 pribyvani oleje u noveho auta a to bylo jejich vyjadreni. Borec auto vratil a odstoupil od smlouvy. Pry tento typ motoru neni na kratke trasy :-)))   

Jinak podotykam ze zde pisu co jsem cetl jinde. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může to být i kroužkami.Mám Yetiho 1,2 TSi a je to jak je psáno.když je olej někde okolo prostředka měrky,benzín se stačí snáze odpařit.Když je na horní hraně,nestačí se tak odpařit.Pokud jedete delší trasy kde má olej možnost zahřátí na 90 a více stupňů je to v pohodě i s olejem na horní hraně rysek.

Jinak za tvrzení,že tenhle motor není na krátké trasy bych škodovku nakopal do řiti.To si mám koupit na krátké trasy Diesel s DPF nebo co??

Bohužel je to dáno tím vysokotlakým vstřikováním.Kolega má nové Subaru Levorg a má i on s tím problém.Byl to reklamovat,řekli že Japonci o tom ví a přehráli mu jednotku,tak to teď bude sledovat.jen teď občas jezdí i dlouhé,tak to zatím nepozoruje.

Ono nové TSI 1,8 a 2,0 pracuji v nízké zátěži v režimu nízkotlakového vstřikování a v zátěži se to přepne do vysokotlakého.Alespoň tak to eliminovali.Mám ještě Superb III s 2,0 TSi,jezdím dost krátké tratě a tam je to v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...