Přejít na obsah

Zadní nárazník koncovky výfuků


MartinPV

Doporučené příspěvky

No to od HMS je stejně řešený přes tu klapku akorát máš komplet laděnej výfuk... kterej ale stoji 90 :/ a od Gestec mi to příjde takový moc nevýrazný.

 

Jinak tady máš video jak to zní s tím mým řešením tedy kompletně bez tlumičů není to naprosto totožný ale hodně podobný až pojedu do dílny tak to natočím.

 

R36 bez tlumičů

https://www.youtube.com/watch?v=QgKC1TUb6Wc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brutalitka...

jsi šikovný , to bude velká paráda.

 

Co by se stalo se zvukem kdybych vyřadil jen střední díl ? nechci kravál, ale ted je to hodně nevýrazné.

Mám objednaný ještě air intake kit.

 

post-6532-0-64788400-1424469399_thumb.jp

Editováno: , autor: DeliRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to od HMS je stejně řešený přes tu klapku akorát máš komplet laděnej výfuk... kterej ale stoji 90 :/ a od Gestec mi to příjde takový moc nevýrazný.

 

Jinak tady máš video jak to zní s tím mým řešením tedy kompletně bez tlumičů není to naprosto totožný ale hodně podobný až pojedu do dílny tak to natočím.

 

R36 bez tlumičů

https://www.youtube.com/watch?v=QgKC1TUb6Wc

 

 

LadaT: dával jsi tam toto hned za katy ? to musí být brutalita jak když stíhačka přistává.

Bál bych se,že ta klapa časem nebude těsnit a bude ufoukávat.

post-6532-0-89143700-1425158438_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 9 měsíců později...

post-99108-0-06306700-1459790682.jpgAhojte

 

Tak som sa tiež podujal na výmenu výfukov za duplex s 3,6FSI jedna otázočka?

výfuk som kúpil, tepelnú clonu tiež, nové silenbloku, podnárazník, ale aj tak mám 

jednu otázočku.

V predchádzajúcich príspevkoch ste písali že ste montovali tento výfuk na TDI, 

otázka čo ste robili s katalizátorom ??? vyhodili ste ho alebo ste ho tam nechali???

ja mám 2,0 TDI 125kw v 4x4 viem že na TDI katalizátor nepotrebujem, ale ak ho 

tam nechám bude to robiť problém alebo ste ho vyrezali a napojili len rúru.

Za odpoveď ďakujem ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xxhopexx: Vím, že budu za nepřítele státu a že je můj příspěvek OT, takže ho asi brzy někdo smaže a dostanu napomenutí, ale tohle mi nedá - vážně považuješ za vhodné pouštět se do úpravy výfukového systému, když ani nevíš, jaký je rozdíl mezi katalyzátorem a tlumičem (tzn. máš znalosti podobné jako já)? Některé lidi obdivuju...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaaaj však výmena výfukových zvodov to nieje kozmická veda, apropo nejdem to robiť ja 

idem to dať do servisu, len potrebujem info či mám ten výfuk odrezať a nadpojiť pred 

tým čudom / tlmičom / alebo za ním. To je všetko. Nejde mi to do hlavy, keď túto úpravu

robilo x ľudí s tohto fóra, prečomi  nikto nepodá korektnú informáciu. Pred tým som bol

majiteľom Passatu a cca. 5 rokov som bol na VW fóre. Myslím si že Passat dostal nespočetne

veľa úprav. Samozrejme nie v mojom podaní, ale vždy sa našlo kopu ľudí ktorý pomohli alebo

aspoň poradili čo a ako???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
On 20. února 2015 at 10:54 PM, DeliRS said:

Brutalitka...

jsi šikovný , to bude velká paráda.


 

Co by se stalo se zvukem kdybych vyřadil jen střední díl ? nechci kravál, ale ted je to hodně nevýrazné.

Mám objednaný ještě air intake kit.


 

post-83018-0-86203200-1394393985.jpg

 

Tak jsem právě udělal na své V6 provedl tuhle úpravu.

je to klasický průchozí výfuk.

nahradil jsem jej obyčejnou trubkou.

Je to trošku hlasitější, ale pouze při nastartování a volnoběhu. Připadá mi to, že je to nejhlučnější ihned po startu, než se výfuk natlakuje. Když jedu cca 100km/hod, pak je rozdíl takřka nulový. Při dálniční rychlosti, cca 160km/hod jsem nepozoroval žádný rozdíl.

Kdyby někdo chtěl, udělal bych video, ale nemám stav před...
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mám dotaz, dala by se podobná konverze udělat i u supa bez 4x4, tedy s jinou vanou kufru? (TDI) Četl jsem, že to někdo s VW dělal tak, že přdělal vanu kufru na vanu 4x4, ale to je pro mě velký zásah... Nechtěl bych na sprosťáka táhnout trubku bokem, protože při vypalování DPF údajně dochází k značnému zahřívání výfuku (proto se děje v pohybu) a údajně tím může dojít k poškození plastových částí kolem výfuku. (Na druhou stranu gumy, co drží výfuk drží a nepřepálí se..)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...