Přejít na obsah

1.8 tsi DSG chip problém


Seabow

Doporučené příspěvky

Zdravím,

Mám 1.8 tsi s DSG rv. 2010 po chipe u profituning v SR, čiže firma s dobrou povesťou...ale po pár dňoch sa mi vyskytol taký problém.....pri akcelerácii na určitých prevodových stupňoch a pri určitých otáčkach mi s autom cuká, trhá akoby mu uberalo výkon, strašne ma to serie napr. pri predbiehaní. Čo je zaujímavé tak som to pozoroval zatiaľ len pri prudšej akcelerácii na 4 a 5 pr. stupni okolo cca....2500-3000 ot....od tých 4000-4500 ťahá už normálne. Auto ide ináč veľmi pekne citeľný nárast výkonu. Len akcelerácia a predbiehanie je v podstate nepoužiteľné ak nepreradí pri kickdowne na 3-ku alebo menej. O auto je starané.....výmeny oleja....pred pár dňami som vymieňal olej v prevodovke (60 000 km). Neviem či to robí prevodovka alebo niečo iné. Ešte som s tým nebol u profituning ale chystám sa. A ďalšia vec.....pri zapnutej klíme po pár minútach sa mi rozsvieti kontrolka EPC a motor ma utne a ide takmer skapať a trasie sa....zastavím vypnem, znova naštartujem a všetko ok...dokonca mi v servise povedali, že s autom nič nieje tak neviem. Nejaké nápady???? Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud to vytunili, tak to reklamuj-já zas takový odborník nejsem,ale pokud se tuní výkon tak tam musí být dost paliva (tedy o něco navíc než v nevytuněném motoru) a mně připadá že jej tam v tom spektru o kterém píšeš máš moc a lamda sonda se vzteká....je to jen můj názor a nikomu jej nevnucuji, je to málo informací ale řekl bych, že to, co tam nahráli je "na nic" a nebo lamda umírá....a to, že Ti v normálním servisu nic neřekli...se musím jen smát-neznám značkový servis Škoda, kde by něco poznali...pardon, ještě tak když stojíš na dvoře se čtyřmi píchlými koly, tak po pohledu z okna pokývají hlavou a řeknou, jo možná ty dvě co vidíme, dotlačte to do garáže a my to napíchnem on-line do boleslavi a zítra se přijďte zeptat (pokud ovšem příslušný pán z boleslavi nebude na rybách...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej som menil na odporucanie mechanika kamarata...tiez som si myslel, ze ked to ma " suche" spojky tak tam nejde ziadny olej, este som ho upozornoval, ze je to 7 rychl. DSG nie 6 rych., ze on vie....este mi ukazoval ten olej.....DSG mozno radi trosku hladsie po vymene ale asi len subjektivny pocit

V roku 2008 sa na trhu objavila aj 7-stupňová prevodovka DSG. Sedemstupňová prevodovka má hmotnosť iba 70 kilogramov, čo je o 23 kg menej a využíva iba dvojlamelovú suchú spojku. Prevodový mechanizmus sa skladá z ovládacieho modulu Mechatronics, v ktorom je elektronická ovládacia jednotka, elektrické hydraulické čerpadlo, 1,1 litra oleja a snímač otáčok motora. Samotná prevodovka sú vlastne dve prevodovky v jednom obale. V prvej sú rýchlostné stupne 1, 3, 5 a 7, v druhej 2, 4, 6 a spiatočka. V oboch dokopy je ešte 1,7 litra oleja. Na konci je dvojlamelová spojka so samostatným ovládaním každej lamely pre každú polovicu rýchlostných stupňov. Samotné fungopvanie je podobné ako v šesťstupňovej DSG. Pri zrýchľovaní je naraz zaradená jednotka aj dvojka, vo vhodnom okamihu sa prepnú spojky a kým auto ide na dvojke, polovica prevodovky už má nachystanú trojku a tak ďalej. Používatelia tejto prevodovky iste poznajú otáčanie v obmedzenom priestore. Manévrovanie dopredu a dozadu prebieha veľmi rýchlo, pretože aj vtedy sa prepínajú iba spojky, zaradená je totiž naraz jednotka aj spiatočka.

Takže som trosku googlil a najpravdepodobnejsie su: regulacia tlaku turba, váha vzduchu, EGR?...každopádne zájdem do servisu

Editováno: , autor: Seabow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměna oleje v 7 st. DSG snad vůbec není v servisním plánu, někdo si asi popletl povinné výměny oleje v klasické 6 st. DSG.

Na druhou stranu tím převodovce určitě neublížil...

Jinak je jasné, že po změnách datových map s tím může něco udělat buď původní firma která úpravu dělala,

nebo by se muselo začít úplně znovu s někým jiným (v nejhorším zrušit úpravy).

Takže je to jasně na reklamaci.

I když to nemusí být nutně jejich chyba, může tam být nějaký díl (turbo, lambda), který stačil právě tak na originální výkon...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměna oleje v 7 st. DSG snad vůbec není v servisním plánu, někdo si asi popletl povinné výměny oleje v klasické 6 st. DSG.

Na druhou stranu tím převodovce určitě neublížil...

Jinak je jasné, že po změnách datových map s tím může něco udělat buď původní firma která úpravu dělala,

nebo by se muselo začít úplně znovu s někým jiným (v nejhorším zrušit úpravy).

Takže je to jasně na reklamaci.

I když to nemusí být nutně jejich chyba, může tam být nějaký díl (turbo, lambda), který stačil právě tak na originální výkon...

No ako pises nemusi to byt nutne ich chyba....ved kazda slusna firma, ktora sa tymto zaobera ma napr. na stranke, ze chipuje auto iba v dobrom tech. stave....asi som tam mal nieco "chytene" uz predtym a chip to uz len dorazil. Skoda, lebo auto ide inac skvele....inak dali to na triezve hodnoty: 207 PS a 280 nm asi kvoli prevodovke co tiez poukazuje na to, ze nenahanaju kone a nm bez ohladu na prevodovku, stav vozidla...atd....asi vedia co robia....nieco tam odislo....buduci tyzden dohodnem stretnutie, preveziem sa s technikom a uvidime

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...