Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

bebasek

EPC a SYSTEM KONTROLY VYFUKOVYCH PLYNU

    Doporučené příspěvky

    Střídavě nebo současně svítí kontrolka poruchy motoru a kontrolka EPC. V servisu zjistili, že jde o poruchu v signalizaci nadmořské výšky. Řídící jednotka je údajně bezchybná, byl vyměněn senzor tlaku a svíčky.

    Pří nastartování teplého i studeného motoru, motor cca 3-5sec drží zvýšené otáčky, během jízdy občas volnoběh z běžných cca 800ot. vyskočí na 1100-1500ot. Občas jde motor velmi nepravidelně, 2x dokonce zhasnul.

    (stáří auta 4 roky, najeto 70000km) :help:

    Můžete mi poradit z vlastních zkušeností?

    můžete psat i na mail bebaliska@centrum.cz

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tento typ motoru trpí na velmi poruchový AGR ventil.Takže prověřit,vyčistit přívod a trubku od něj a asi vyměnit.A taky vyčistit klapku,nastavit klapku a i ventil AGR.

    Editováno na DIAGNOSTIK

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    hmm moze byt co ti napisal diagnostik, uz som tiez musel menit ERG ventil svietili kontrolky ale prejavovalo sa to ze cukalo auto, motor takmer bez vykonu, v briezku nemal silu sa vobec pohnut zhasinal, na rovine tahal len pozvolna a vybrovalo cele auto ako HTP.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Tento typ motoru trpí na velmi poruchový AGR ventil.Takže prověřit,vyčistit přívod a trubku od něj a asi vyměnit.A taky vyčistit klapku,nastavit klapku a i ventil AGR.

    Na diagnostice v servisu už několikrát signalizuje poruchu v nadmořské vyšce. Může to být, nebo je to nesmysl?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Kde sa ERG ventil nachadza,akym sposobom je ho mozne vycistit?Prejavuje sa iba stratou vykonu a nevyvaznestou tahu?Svietenie kontroliek pri vadnom ERG ventile je pravidelnost alebo sa sa moze prejavit aj bez toho?Dik

    Editováno na Bemo

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mě to dělala ted taky 16V 74kW 72000km. Kolísaly otáčky a rožínalo se EPC a motor. Diagnostika napsala chybu čidla nasávanýho vzduchu nebo netěsnot (nevím to úplně přesně). Minulý týden jsem si nechal vyčistit škrtící klapku, ujel jsem zhruba 700km a vypadá, že je to OK

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Kde sa ERG ventil nachadza,akym sposobom je ho mozne vycistit?Prejavuje sa iba stratou vykonu a nevyvaznestou tahu?Svietenie kontroliek pri vadnom ERG ventile je pravidelnost alebo sa sa moze prejavit aj bez toho?Dik

    tu ho mas. je predu pred chladicom, podla mna sa prejavuje svietenim kontrolky aj ked nie hned ale casom urcite lebo auto zacne mat problemy s vykonom a emisiami a tak .........

    post-1730-1201511340_thumb.jpg

    post-1730-1201511356_thumb.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    tu ho mas. je predu pred chladicom, podla mna sa prejavuje svietenim kontrolky aj ked nie hned ale casom urcite lebo auto zacne mat problemy s vykonom a emisiami a tak .........

    Diki chlape,este by ma zaujimalo,ako a cim ho cistit,staci lieh alebo technicky benzin?Popripade na co davat pozor?No mna caka emisna zaciatkom Februara,tak som zvedavy ako to dopadne ;) Spojim ju s TK...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ventil sám o sobě nebude nějak extra zanesený,vše hledej spíš u škrtící klapky.Potom vše nastavit.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Ventil sám o sobě nebude nějak extra zanesený,vše hledej spíš u škrtící klapky.Potom vše nastavit.

    Všem Vám moc děkuju za odpovědi a rady, dnes jsem dal auto ke znamemu, napichnul to na přístroje a po dlouhém hledání přišel na to, že je problém ve škrtící klapce. Nastavil, seridil, vyčistil a EPC a tamto už nesvítí.

    Uvidím jestli to vydrží. :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Střídavě nebo současně svítí kontrolka poruchy motoru a kontrolka EPC. V servisu zjistili, že jde o poruchu v signalizaci nadmořské výšky. Řídící jednotka je údajně bezchybná, byl vyměněn senzor tlaku a svíčky.

    Pří nastartování teplého i studeného motoru, motor cca 3-5sec drží zvýšené otáčky, během jízdy občas volnoběh z běžných cca 800ot. vyskočí na 1100-1500ot. Občas jde motor velmi nepravidelně, 2x dokonce zhasnul.

    (stáří auta 4 roky, najeto 70000km) :help:

    Můžete mi poradit z vlastních zkušeností?

    můžete psat i na mail bebaliska@centrum.cz

    čauko teraz som mal to isté svietilo mi epc a mal som vadny brzdovy spinač po vymene je to ok

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Děje se mi to pořád když jedu jen na minimum plynu (když jedu ostřeji tak nikdy). Chyba na vagu nesmyslný signál čidla G71 (tlaku vzduchu v sání).

    Po výměně čidla, žádná změna vše pořád stejné......Egr mám zaslepený, svíčky a filtry vyměněný.

    Pokud se s tím někdo setkal, prosím o radu.

    T.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mel jsem problem ze svitilo EPC mel jsem spatny spinac na brzdove svetla casta zavada.Ze ti sviti emise protoze mas zaslepeny EGR! Jenom staci hledet!!!uz se tu to resilo ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A tobě to psalo TAKY, že máš vadný čidlo G71 a po výměně brzdového spínače se závada odstranila.... tak to jo.

    Co dělá zaslepený egr a vadný spínač na brzdě vím už dávno.

    EGR neřeším a proto nemám potřebu to hledat.....jde o problém v sání motoru, při nalogování se hodnota tlaku za jízdy pohybují pod 170mBarů a následně se rosvítí EPC a Emise najednou.

    Asi tak nějak.

    Editováno na Malta
    citace předchozího příspěvku. Citace smazána.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ne dve zavady 1 epc byl to spinac a 2 zavada [G71] kdyz jsem zaslepil egr ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dobry vecer,

    vzdy po umyti auta nebo v desti se mi rozsviti kontrolky EPC a system kontroly vyfukovych plynu. Auto zacne pocukavat a drzi spatnej volnobech ... vubec si nevim rady

    Mohl by mi prosim nekdo poradit co stim ?

    predem dekuji za odpoved

    Muhehe

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Práve si stim vubec nevim rady, protoze diagnostika nic neukazala a mechanit si taky nevedel rady .. nemuze bejt treba jen nekde poruseny nejaky tesneni ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Co takhle mrknout na svazek kabelu, podle mě když se rozsvítí vše najednou tak se dostane voda někam kde udělá zkrat.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    tak kabelaz celkove neni resena u fabie tak je to dost mozny dekuju za tip .) bohuzel hleda vsude :D to da praci

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jsem téhož názoru jak VAG BoBo. Zaměřil bych se na kabelový svazek, resp. když už bude "po smrti", tak rovnou na nafouknutou izolaci jednotlivých vodičů, které by byly záhodno svépomocí co nejdříve opravit. Každopádně (pokud na to sám nestačíš) bych nechal celý svazek přepájet (pokud nebyl rozmotaný a na některých vodičích je již nafouknutá izolace).

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravm, včera při cestě do práce pří stále rychlosti 90 km/h se mi zničeho nic rozsvítila kontrolka el. motoru a pak asi tak 5sec potom i kontrolka EPC. Během jízdy jsem nezpozoroval žádný rozdíl v jízdě. A když jsem znovu nastartoval tak se rozsvítila jen kontrolka el. motoru. Po napíchnutí na pc mi to vypsalo chybu 17550 zjisteni zatizeni mez nedosazena P 1142-35-10-sporadicky. Poraďte na co bych se měl zaměřit. Chybu jsem tedy vymazal, ale ještě jsem nezkoušel jestli se nerozsvítí znovu. Děkuji za jakýkoliv tip. Jinak je to Fabia 1,4 16V 74 kW 03

    Editováno na Vit125

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zkus se podívat na pojistky v boxu na baterce.40A pojistka nebyla spálená,ale prasklá.Po výměně je klid.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×