Přejít na obsah

EPC a SYSTEM KONTROLY VYFUKOVYCH PLYNU


bebasek

Doporučené příspěvky

Střídavě nebo současně svítí kontrolka poruchy motoru a kontrolka EPC. V servisu zjistili, že jde o poruchu v signalizaci nadmořské výšky. Řídící jednotka je údajně bezchybná, byl vyměněn senzor tlaku a svíčky.

Pří nastartování teplého i studeného motoru, motor cca 3-5sec drží zvýšené otáčky, během jízdy občas volnoběh z běžných cca 800ot. vyskočí na 1100-1500ot. Občas jde motor velmi nepravidelně, 2x dokonce zhasnul.

(stáří auta 4 roky, najeto 70000km) :help:

Můžete mi poradit z vlastních zkušeností?

můžete psat i na mail bebaliska@centrum.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm moze byt co ti napisal diagnostik, uz som tiez musel menit ERG ventil svietili kontrolky ale prejavovalo sa to ze cukalo auto, motor takmer bez vykonu, v briezku nemal silu sa vobec pohnut zhasinal, na rovine tahal len pozvolna a vybrovalo cele auto ako HTP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento typ motoru trpí na velmi poruchový AGR ventil.Takže prověřit,vyčistit přívod a trubku od něj a asi vyměnit.A taky vyčistit klapku,nastavit klapku a i ventil AGR.

Na diagnostice v servisu už několikrát signalizuje poruchu v nadmořské vyšce. Může to být, nebo je to nesmysl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde sa ERG ventil nachadza,akym sposobom je ho mozne vycistit?Prejavuje sa iba stratou vykonu a nevyvaznestou tahu?Svietenie kontroliek pri vadnom ERG ventile je pravidelnost alebo sa sa moze prejavit aj bez toho?Dik

Editováno: , autor: Bemo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělala ted taky 16V 74kW 72000km. Kolísaly otáčky a rožínalo se EPC a motor. Diagnostika napsala chybu čidla nasávanýho vzduchu nebo netěsnot (nevím to úplně přesně). Minulý týden jsem si nechal vyčistit škrtící klapku, ujel jsem zhruba 700km a vypadá, že je to OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde sa ERG ventil nachadza,akym sposobom je ho mozne vycistit?Prejavuje sa iba stratou vykonu a nevyvaznestou tahu?Svietenie kontroliek pri vadnom ERG ventile je pravidelnost alebo sa sa moze prejavit aj bez toho?Dik

tu ho mas. je predu pred chladicom, podla mna sa prejavuje svietenim kontrolky aj ked nie hned ale casom urcite lebo auto zacne mat problemy s vykonom a emisiami a tak .........

post-1730-1201511340_thumb.jpg

post-1730-1201511356_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tu ho mas. je predu pred chladicom, podla mna sa prejavuje svietenim kontrolky aj ked nie hned ale casom urcite lebo auto zacne mat problemy s vykonom a emisiami a tak .........

Diki chlape,este by ma zaujimalo,ako a cim ho cistit,staci lieh alebo technicky benzin?Popripade na co davat pozor?No mna caka emisna zaciatkom Februara,tak som zvedavy ako to dopadne ;) Spojim ju s TK...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ventil sám o sobě nebude nějak extra zanesený,vše hledej spíš u škrtící klapky.Potom vše nastavit.

Všem Vám moc děkuju za odpovědi a rady, dnes jsem dal auto ke znamemu, napichnul to na přístroje a po dlouhém hledání přišel na to, že je problém ve škrtící klapce. Nastavil, seridil, vyčistil a EPC a tamto už nesvítí.

Uvidím jestli to vydrží. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Střídavě nebo současně svítí kontrolka poruchy motoru a kontrolka EPC. V servisu zjistili, že jde o poruchu v signalizaci nadmořské výšky. Řídící jednotka je údajně bezchybná, byl vyměněn senzor tlaku a svíčky.

Pří nastartování teplého i studeného motoru, motor cca 3-5sec drží zvýšené otáčky, během jízdy občas volnoběh z běžných cca 800ot. vyskočí na 1100-1500ot. Občas jde motor velmi nepravidelně, 2x dokonce zhasnul.

(stáří auta 4 roky, najeto 70000km) :help:

Můžete mi poradit z vlastních zkušeností?

můžete psat i na mail bebaliska@centrum.cz

čauko teraz som mal to isté svietilo mi epc a mal som vadny brzdovy spinač po vymene je to ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Děje se mi to pořád když jedu jen na minimum plynu (když jedu ostřeji tak nikdy). Chyba na vagu nesmyslný signál čidla G71 (tlaku vzduchu v sání).

Po výměně čidla, žádná změna vše pořád stejné......Egr mám zaslepený, svíčky a filtry vyměněný.

Pokud se s tím někdo setkal, prosím o radu.

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tobě to psalo TAKY, že máš vadný čidlo G71 a po výměně brzdového spínače se závada odstranila.... tak to jo.

Co dělá zaslepený egr a vadný spínač na brzdě vím už dávno.

EGR neřeším a proto nemám potřebu to hledat.....jde o problém v sání motoru, při nalogování se hodnota tlaku za jízdy pohybují pod 170mBarů a následně se rosvítí EPC a Emise najednou.

Asi tak nějak.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Jsem téhož názoru jak VAG BoBo. Zaměřil bych se na kabelový svazek, resp. když už bude "po smrti", tak rovnou na nafouknutou izolaci jednotlivých vodičů, které by byly záhodno svépomocí co nejdříve opravit. Každopádně (pokud na to sám nestačíš) bych nechal celý svazek přepájet (pokud nebyl rozmotaný a na některých vodičích je již nafouknutá izolace).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravm, včera při cestě do práce pří stále rychlosti 90 km/h se mi zničeho nic rozsvítila kontrolka el. motoru a pak asi tak 5sec potom i kontrolka EPC. Během jízdy jsem nezpozoroval žádný rozdíl v jízdě. A když jsem znovu nastartoval tak se rozsvítila jen kontrolka el. motoru. Po napíchnutí na pc mi to vypsalo chybu 17550 zjisteni zatizeni mez nedosazena P 1142-35-10-sporadicky. Poraďte na co bych se měl zaměřit. Chybu jsem tedy vymazal, ale ještě jsem nezkoušel jestli se nerozsvítí znovu. Děkuji za jakýkoliv tip. Jinak je to Fabia 1,4 16V 74 kW 03

Editováno: , autor: Vit125
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...