Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Mam takovy problem chchi si koupit superba v perfekt stavu akorat spojka tahne az uplne nakonci,opravdu az nakrajicku tak se chci zeptat kolik je cca investice ? diky

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No spojka se dá sehnat za nějakých 5-6000kč bez setrvačníku.Se setrvačníkem cca 15 000kč.Ber to prosím jako orientační cenu.Čerpal jsem ze stránek

    www.škoda-dily.cz

    Určitě se dá sehnat i levněji,ale toto byl jen nástřel

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jinak to, že zabírá nahoře neni zrovna žadna vada nebo tak..mě bylo řečeno, že tam je hydralická a zabira tak pořád a že proste az odejde tak budes slapat slapat a nic nerozjedes se :-) Tot sem slyšel :-)

    PS: mě zabírá v půlce

    Editováno na Airman64

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    tak toto mi normálne nepríde...

    akorat spojka tahne az uplne nakonci,opravdu az nakrajicku

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravim chci se zepta jestli muze mit vliv spojka na beh motoru protoze jsem jel do nemecka a zpet a v puli cesty jako kdyby mi odesli silentbloky na motoru nemohl jsem zaradit rychlost a klepalo mi to do palubky jsou to docela velke otresy tak jsem vymenil silentbloky a porad stejny me jenom napadlo jestli to nedela setrvak diky za napady a odpovedi

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já mam kromě supa ještě mondeo a tam mi odešel na motoru silentblok a pak občas šlo špatně zařadit.Po výměně se to zlepšilo ale momentálně odchází setrvák takže opět občas jde hůř zařadit a taky to s autem někdy zahoupe ale do palubky to nic nedělá a ani velké otřesy takže možná bude problém jinde.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    hýbe se vám řadící páka při sešlápnutí a vyšlápnutí plynu??  na octe se mi nehybala, nebo byl pohyb minimální ale tu je to dost viditelné(asi tak 0,5cm).  Docela mě to štve :) ,...  Jednou za čas jde zařadit jednička špatne,...  Čím to je silentbloky motoru? ... jinak spojka zabírá dobře a žádne problémy nejsou, zabira v pulce. 1.9tdi 96kw

    Editováno na eXt

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jojo mě se řadici paka nepatrně hýbe dle plynu nejlepe to poznáš jak jedeš s kopce daš uplně bez plynu a pak klidně i mirně přidaš... A citiš to v ruce ...Nepatrné dle mého uplně normální ...

     

    Doporučuju ti dvě možnosti :-D :-D

     

    1) nemít ruku na řadící páce a nevědět otom

    2) pořidit si automat :-D

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    JJ s tou pákou mi to taky hýbe a občas se tam jedničce za boha nechce ale jinak jak píšeš taky vše ok.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Přidám sem svůj problém,ať nedělám nové téma.

     

     

    Mám takovýto problém.
    Na podzim jsem koupil Superba, šlo trochu hůře řadit 1. a 2. rs a spojka zabírala dost nahoře.Vyměnil jsem olej v převodovce a přidal přísadu s molybdenem,nic se nezměnilo.Postupem času s dalšími najetými kilometry se nic nezlepšilo, naopak zhoršilo.Spojka zabírala stále více nahoře, ale neklouzala, při prudké akceleraci třeba při předjíždění zadunělo (zavibrovalo) v určitém spektru otáček cca. 2700-3000ot celé auto.Tak jsem tedy vyměnil komplet spojku.Tu co jsem vyndal,tam někdo musel dát před prodejem,jelikož vše bylo čisté jako nové,na lamele byly ještě na třecí ploše čísla.Dal jsem tedy jinou spojku od LuK, ne novou,ale najeto měla 11tis,je k ní i doklad,také vypadala velice věrohodně a kilometry by asi odpovídaly.Po montáži se změnilo chování takto:
    při rozjezdu a pouštění spojky auto pocukává, dokud se nedostane spojka do plného záběru, vibrace při akceleraci jsou totožné, řazení 1. a 2. rs totožné, tudíž se navíc přidalo ještě pocukávání při rozjezdu,ale k lepšímu se nezměnilo nic.Žeby byla v háji převodovka?Vyjde mě levněji zkusit jinou převodovku než spojku.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mě při prudkém rozjezdu na 1.st. během pouštění spojky taky auto škube,ale jinak ne.Spojka zabírá v polovině.Nijak jsem to nikdy neřešil ale koukam že to asi není v pořádku.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    měnil jsi tu spojku komplet?Včetně ložiska?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud to bylo na mě,tak jsem měnil komplet spojku,ložisko nové.Objednávám novej setrvák,jinak na to nepříjdu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Takže ještě neobjedávám, další varianta může být vadný vstřik, kvůli kterému to pocukává a vibruje při plném plynu

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Duneni pri seslapnuti plynu. To je s nejvetsi pravdepodobnosti dvouhmotej setrvak, mam to taky, uz to delalo pri koupi ve 170tis ted mam 240 a dela to o malinko vic...menil bych to vzdy se spojkou...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    když si přečteš celou diskusi,tak zajistíš že jsem dal jinou spojku,a jak ta původní,tak ta nová jsou skoro nové a chovají se obě stejně,takže vadu setrvačníku prozatím odsouvám na poslední místo.V sobotu diagnostika,tak uvidíme co ty vstřiky.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Je to dost risk zkoušet třetí setrvák jestli to pomůže.Synchrony by asi pomohly,ale je zajímavé,že to dělá jen 1. a 2. rs a jen když je to studené,za tepla to chodí lehoučko jak má

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zkusil bych nechat rozebrat komplet převodovku, vyčistit, jestli ti tam neplave bordel v oleji, vyměnit synchrony a dát dohromady.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    olej jsem měnil a dal jsem ještě molibdenovou přísadu,a nezměnilo se nic,také to teď tipuji na synchrony,teda přiřazuju tomu problém s řazením,s meziplynem to jde snáz zařadit.To bych si udělal doma,co ještě v převodovce udělat když už bude rozebraná?Zkoušel jsem ještě vůli na vnitřním kloubu a levý má vůli tak 1,5mm,pravý tak polovinu

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    To cukání můžou dělat i vnitřní klouby, možná je máš načaté.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ještě abych to zaktualizoval.V sobotu jsem do auta vrátil původně vyndanou spojku.Tu druhou posílám na přezkoušení prodejci.Po výměně spojky za původní auto nyní při rozjezdu vůbec necuká,řazení 1. a 2. rs jde stejně blbě,tudíž nehledám příčinu špatného řazení ve spojce.A dunění při akceleraci se zlepšilo oproti druhé spojce,ale zcela eliminováno není.Na diagnostiku jsem se zatím nedostal,ale až vyloučím vstřiky,tak zkusím ten kloub.Jinak kolik vyjde synchron,aby nebylo levnější koupit jinou převodovku.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jiná převodovka může být stejně načatá jako ta současná. Lepší je ji dát do kupy, aspoň budeš vědět, že je v cajku. Synchron cca 500-700,- kus.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×