Twisted Posted December 18, 2017 Share Posted December 18, 2017 A který ročník to je? Respektive, která verze motoru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Losky83 Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 Ahoj, u našeho Roomstera HTP 51kw přeskočily rozvody při parkování a dalo se to dokupy. Problém je, že auto po nastarování, cca 5 vteřin se nepravidelně klepe a člověk doufá, že se udrží a nezhasne. Motor znatelně v časových úsecích se zatřese a pár vteřin jde normálně a zase se zatřese a furt dokola. Auto nic nehlásí. Mě přijde, jako když vynechává válec a jako když to startuje na dva a pak se třetí chytne. Případně nemůže být problém po výměně rozvodů, ventilů atd? Je to auto na cca rok a nehodlám do toho furt sypat peníze, teď jsem do něj vrazil 20tis. Ještě mě také napadají vstřiky. Do té doby, než si rozvody skočily, motor jel pěkně a bez problémů. Teď když jedu třeba na dvojku 20 km/h, auto i citelně trhá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Dnešní práce.Fabia II 1,2 12V.Najeto 86000,praskla vodící liška,motor se potkal a takhle pěkně se ventil zaril do pístu :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twisted Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 (edited) @cosby Který ročník? Je to BZG nebo CGPA? Edited November 1, 2018 by Twisted Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 2011 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted November 2, 2018 Share Posted November 2, 2018 před 5 hodinami, cosby napsal: Dnešní práce.Fabia II 1,2 12V.Najeto 86000,praskla vodící liška,motor se potkal a takhle pěkně se ventil zaril do pístu :-) A čo hlava prežila? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Praktiko Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Ahoj, mám praktika 1.2 HTP CGPA 11/2013 naj. 90tis.A po přečtení zdejších vláken,sem usoudil,že raději nechám udělat rozvody.Chci se zeptat: měníte i rozvod olej. čerpadla?Viz odkazy. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c109158asad-rozvodova-sada-1-2htp-skoda-25228.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03e115225sad-rozvodova-sada-olejoveho-cerpadla-1-2htp-febi-29748.html Dík moc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF10 Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 (edited) Já rozvody měnil a pro to čerpadlo jsme to nechaly tak jak ,to bylo. Pouze rozvody. Akorát vidím ,že cena je někde jinde .Mě tehdy stály a origo do 3 000 Kč. https://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/86727-sada-rozvodoveho-retezu-febi-bilstein-30607/?id=86727 Edited January 2, 2019 by GOLF10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Praktiko Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Mně se zdá 6tis.taky dost.Ale zase koukám že těch dílů je nějak moc. asi by stačila vzít tahle sada: https://www.autodilyplus.cz/sada-rozvodov-retezu-1-2-47kw-1-2-47kw?carId=23240 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xp3 Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 Dobry den, je vymena slozita pro obyc. neautorizak? Je tam dost rozebiracky okolo, co jsem koukal na youtube, pak pretesneni vany, prsou, povoleni altiku, expanzky, rozvodu olej. pumpy, atd. Aby tam prumerny mechanik neco nepodelal, kdyby se rozvod menil jen preventivne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarda-k Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 Výměna složitá není, na vše je dobrý přístup. Jen jsou potřeba přípravky na zaaretování vačkových hřídelí a kliky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kecka Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 Pokud jsi šikovný tak to uděláš v pohodě.... Taky jsem to dělal sám sundáš vanu, prsa, řemen, napínák řemenu, altík posuneš....... Já jsem si prvně natočil kliku na horní úvrať podle hodinek ( abych si to zkontroloval) pak jsem dal aretaci na kliku . Pak jsem nasadil aretaci na vačky (jednu jsem musel prvně kousíček posunou aby tam vlezla) ..... Pak jsem povolil kola vaček (samozřejmě sem si klíčem made in home, přidržel kola abych neurval přípravek ) A pak už jenom složil 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twisted Posted January 10, 2020 Share Posted January 10, 2020 https://www.auto.cz/dlouhodoba-fabia-po-11-letech-staci-natankovat-a-obcas-umyt-132584 Pro BZG se dají sehnat inovované rozvody? Dávaly se od nějakého roku do výroby? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted January 22, 2020 Share Posted January 22, 2020 V 5. 1. 2019 na 19:56, kecka napsal: Pokud jsi šikovný tak to uděláš v pohodě.... Taky jsem to dělal sám sundáš vanu, prsa, řemen, napínák řemenu, altík posuneš....... Já jsem si prvně natočil kliku na horní úvrať podle hodinek ( abych si to zkontroloval) pak jsem dal aretaci na kliku . Pak jsem nasadil aretaci na vačky (jednu jsem musel prvně kousíček posunou aby tam vlezla) ..... Pak jsem povolil kola vaček (samozřejmě sem si klíčem made in home, přidržel kola abych neurval přípravek ) A pak už jenom složil Chcel by som sa opytať načo ten indigator k hornej uvrati aky to ma zmysel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kecka Posted January 23, 2020 Share Posted January 23, 2020 Aby se mi lépe zasunul čep na aretaci klikovky..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted January 23, 2020 Share Posted January 23, 2020 Lebo aretaciu ma htp jedno z najlepšich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atta Posted May 19, 2023 Share Posted May 19, 2023 Jen tak pro zajímavost,na svojí Fábce mám aktuálně najeto 85tis km a třetí rozvody . Originál původní se natáhly ve 30tis km a druhé taky origo škoda vydržely kolem 50tis km kdy se natáhl řetěz a praskla vodící lišta, naštěstí to neskočilo , olej měním každý rok asi při 7tis km . Kvalita za rozumnou cenu Škoda auto 🙂 . Motor 51kw cgpa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orlov66 Posted May 21, 2023 Share Posted May 21, 2023 (edited) Ja mám ten istý motor, rv2009, najazdené 121000 km, olej ( Shell Helix Ultra 5W-40) tiež mením každý rok ( 7-9 tisíc km ) a rozvody sú stále v poriadku. Edited May 21, 2023 by orlov66 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
82dan82 Posted September 14 Share Posted September 14 Ahoj, vím že to je už takové OT ale viděl jsem tady ještě před rokem příspěvek 🙂 Koupil jsem 1.8.2024 Fabia 1.2HTP 51kW (2012), má teď najeto 134000 Km, byl jsem s ní hned po koupi v servisu kam jezdím roky a roky na prohlídce (byla to ESA tak jsem raději jel na prohlídku), vyměnili olej, svíčky, filtry, čerpadlo, odpružení, obě poloosy a stabilizační tyčky a brzdy na všech kolech jak zadní tak i přední, jenže povídali, že je potřeba ještě udělat po takovém nájezdu i rozvody, že preventivně po 100000 Km je dobré je vyměnit kvůli napínákům. Dávat dalších 12000 Kč za rozvody se mi moc nechce pokud jak píšete je to (v uvozovkách) "bezúdržbové" když to je řetězem. Nojo, jenže jak poznám, že jsou opravdu zralé na výměnu. Řetěz chrastil i uplně nové 51kW HTP co měla najeto 200 Km uplně stejně, jako ta moje s lehce přes 130000. Prvních 20-30 sekund po studeném startu to prostě cinká stejně, jako když jsem jezdil před 13 lety se stejnou Fabií 51kW (2011 nebo 2012 se kupovaly do firmy). Je na to nějaký fígl jako třeba stetoskop ? Děkuji, RM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.