Přejít na obsah

Ceník Škody Rapid


Jurajs_89

Doporučené příspěvky

tak dostal mě interier paket teda.... jinak- přijde mi to drahý... podle výbavy teda jo... skoro nic to nemá a na 14´´ plechačich to bude teda mazec... nemá to ani radio.. osobně bych si to za ty peníze nekoupil- nemožnost volit jiný motor než Tsi,když neberu ten ubohý základ, který tam nemá absolutně co dělat.. fabia má aspon 1.4 63 kW, který jde hodit na lpg... no celkově si myslím, že to s cenou přehnali.. osobně bych si to za ty peníze nekoupil, spíš si myslím, že na to hodí nějakou akční verzi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dostal mě interier paket teda.... jinak- přijde mi to drahý... podle výbavy teda jo... skoro nic to nemá a na 14´´ plechačich to bude teda mazec... nemá to ani radio.. osobně bych si to za ty peníze nekoupil- nemožnost volit jiný motor než Tsi,když neberu ten ubohý základ, který tam nemá absolutně co dělat.. fabia má aspon 1.4 63 kW, který jde hodit na lpg... no celkově si myslím, že to s cenou přehnali.. osobně bych si to za ty peníze nekoupil, spíš si myslím, že na to hodí nějakou akční verzi...

Cena je tak schválně, aby byl časem prostor na slevy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm asi jo.. ale teda mít opěrku na zadních sedačkách za příplatek, nebo interier paket.. to jako sorry, ale s tim at jdou do zadele... moje fabka stala 269 000 korun.. když jsem počital kolik by mě stala vybava, co mam ted v akčním paketu, vyšla mě na 350 000 to bych za fabku nikdy nedal, těch 270 mi přijde odpovidajici.. navíc cena šla zase ještě o 5000 dolů.. nevim, ale rapid je drahej, nekoupil bych si ho, aspon za tuhle cenu- vybavu ne-. zvlast když za 300t maš octaviu Tsi... nebo za 340 novýho golfa, kde je automatická klima... když už auto a škodovku kolem 300t, jdu do tohodle . http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/11110956?goFrom=list

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusmo jsem cenu Rapidu Clasic 1.2TSI 66kW (299000 základ) porovnal s cenou nového Golfu Trendline 1.2 TSI 66kW (339900). Připočítal jsem příplatkovou výbavu Rapidu ve snaze doplnit vše co má Golf TL v základu. Rapid vyšel o 10tis Kč levnější. Když vezmu do úvahy kolik toho i pak má Golf navíc a rozdíl tříd, vychází mi z toho Golf jako výhodnější koupě. (Pravda Golf má o cca 100 litrů menší kufr). Jinými slovy Rapid mi přijde drahý a o KIA/Hyundai bijci nemůže být řeč.

Mimochodem jsem docela zvědav na ceny Octavie III, když Golf startuje takto nízko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já si do svýho příštího auta určo dám vyhřívání sedaček... . není nad to si ohřát prcku.. :-) a pokud to pujde tak doufám, že vymyslí nějaký pořádný atmosferický benzin... a v neposlední řadě, když se bavíme o Rapidu... rozdíl 100 000 korun oproti verzi benzin a nafta je prostě nehorázný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jirka: .......... nepocitej ze se budou tedka vyrabet nejaky extra vykony motory ;) kdyz se na to podivas kazdej to vsechno tlaci na hranici vykonu a obsah motoru ;) protoze proste ekologie je ekologie,.. jestli chces poradnej benzin kup si neco starsiho treba takova afice a podobne ;)

nehlede na to kdyz jeste podotknu tu ekologii .... zdarnym prikladem je treba takovy ford a jeho ecoboost ;) myslim ze se to tu uz resilo, ale logicky kdyz se na to podivas,... obsah: 1.0 litru a vykon: 92 kw to je opravdu naddimenzovane a je otazkou jak dlouho vydrzi motor ;)

nevim ale ja sam osobne pocitam ze v oblasti motoru uz nejaky dobry benzinovy motor urcite neprijde,... ted prijde tak maximalne elektrika ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připočítal jsem příplatkovou výbavu Rapidu ve snaze doplnit vše co má Golf TL v základu.

Dorovnávat výbavu nemělo nikdy smysl a nemá ani teď. Golf je navíc oproti předpokladům velmi laciný. Do konce roku bude Škoda testovat zájem a pak s tím kdyžtak hejbnou. Snažit se bojovat s korejcema by stejně nemělo smysl, protože ti z principu musí dorovnat.

Jediný co nechápu je smysl nasazení HTP při minimálním cenovým rozdílu. Asi někomu dělá vřískot diskutujících teenagerů dobře :-)

a v neposlední řadě, když se bavíme o Rapidu... rozdíl 100 000 korun oproti verzi benzin a nafta je prostě nehorázný...

vidím tam rozdíl 60 000Kč

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosty trapas, v "plne" vybave auto za pul mega s vybavou i provedenim horsim nez mela prvni Fabie za tutez cenu pred 10ti lety. Chapu sice, ze to ma byt auto pro ty co nemaji na normalni Octavii, nicmene alespon nejakou moderni technologii tam za priplatek nabidnout mohli. Konkurence je za stejnou cenu uplne jinde. Tohle je jen zvetsena a prodrazena Fabie s jeste lacinejsimi plasty a velkym kufrem.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

viděl jsem to auto na živo, minulý týden jelo ráno v Brně u Pisárek.. na rovinu- nelíbí se mi to... předek divnej, ta nová maska nic moc a vzdau taky nic moc, jelo to celou debu předemnou, tak sem si to omrkl... a ta cena to teda dorazila... no a ještě je to holátko jak prase, ten interier paket a třetí opěrka vzadu za příplatek.. at dou do zadele..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: plácáš hlouposti. rapid je s velmi solidní výbavou ve stupni elegance a 1.2tsi/77kW za 384 900kč. za 391 900kč byla fabia combi ambiente 1.4/55kW. a o aut. klimatizaci (resp. i poloautomatu), abs, esp, šesti airbagách, tempomatu, litých kolech, zadních senzorech, vyhřívaných sedadlech, koženém paketu, maxidotu, loketních opěrkách nebo dokonce dálkovém centrálu a radiu si mohla nechat zdát. takže ok, nadávej na cenu nebo auto jako takové, ale nevýmýšlej si pohádky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: ja ale psal o cene 500k a za tu cenu mela tehdy Fabie i veci, ktere Rapid ani nenabizi

a btw. velmi solidni vybava opravdu nejsou hliny a radio, ci parkovaci senzory. Podivej se co za stejnou cenu nabizi treba konkurencni Astra.

Chapu, ze Rapid je vice mene low-cost auto, ale treba dualni klimu nebo parkovaci kameru nabizi konkurence i k nejmensim vozum, co maji. Rapid nenabizi co do vybavy absolutne nic navic oproti soucasne Fabii. Jen je proste vetsi.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rapid sází na to, že si to patrioti koupí... hele, mám tu test z SM, je tam dacia, C4, Megane a Rapid.. naskenuju to v pondelí a hodím sem, můžete si počíst.. otázka za 200 kč.. kdo si myslíte, že tento test vyhrál???? :-)

btw- nevím, proč to netestovali s novou kiou, nebo i30... cenově je to plus minus stejne.. asi vedeli proč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mikek: Jasně, Fabia tehdy měla motor 1.4TSI, ESP, dvojspojkový automat, maxidot, climatronic, hlavové airbagy nebo navigaci za míň než 75 000Kč. A všichni místo holé 1.4MPI/50kW Classic kupovali hromadně nejvyšší výbavy, protože žrali novou techniku a vůbec nostalgicky nevzpomínali na lacinou Feliciu :-)

Sorry, ale seš absolutně mimo. První Fabia oproti současnému Rapidu měla v nabídce z významných položek navíc jenom xenonová světla. Kdyby nebyla v základní výbavě RS, tak u nás ani nikdo netuší, jak vypadají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: ESP, automat (ktery se choval lepe), maxidot i navigaci (byt drahou) mela samozrejme take, jen to nemelo tolik lidi jako dnes. Ostatne to ESP by nikdo nemel dodnes, kdyby to EU nenaridila. :) Nejvyssi motor nebyla zadna 1.4ka ale dvoulitr s temer totoznymi parametry, ale uplne jinou spolehlivosti a pozdeji RS opet lepsi.A pak mela takove elementarni veci jako calounene nikoliv plastove dvere, nadrz odemykatelnou z mista ridice, mekke a obecne kvalitnejsi plasty, regulaci podsviceni atd. Proste uplne zakladni veci, co by clovek povazoval za standard u kazdeho auta. Dokonce sly i ze predu otevirat zadni okna, byt uznavam, ze toto planujou vychytat, bo uznali, ze tady uz s tim cost cuttingem prestrelili. :) Sorry ale mimo sez ty. Pochop, ze neresim, kolik lidi tehdy melo nejvybavenejsi Fabii a kolik dnes ma nejvybavenejsi Fabii. Jen to, ze tehdejsi Fabie byla dostupna za temer stejnou cenu v lepsi vybave nez dnes Rapid po vice nez deseti letech, kdy ceny sly sakra dolu. Kdyz se nad tim zamyslim, tak jediny vybavovy pokrok za tech 11 let jsou ty hlavove air bagy a prechod z climaticu na climatronic. To mi prijde na moderni auto dost chabe.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče rozdílu ceny benzín - nafta, je tam 60 tisíc. Kilo (95 t. )je tam při porovnávání MPi 55 kW a TDi 77 kW, což je trochu mimo.

já nevím, ty si ze mně děláš srandu?? když porovnám Tsi za 300t korun, ktery bych si třeba koupil já, tak za naftu si připlatím 85 tisíc korun. Stejna vybava.. pokud porovnám druhý stupeň výbavy, tak je rozdíl zase stejný 85tisíc korun... to že ty počítáš motor 77kW,to je sice super, ale k čemu?? mně, pro moje jezdění stačí 63kW, takže to musím počítat jako rozdíl tohoto motoru a nafty, ne?

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ľutujem tých ktorý nevzali OII Tour ako ekonomickú variantu a čakali na tento zázrak , nevidím v Rapide okrem dizajnu ktorý mi teda lezie krkom nič lepšie čo ponúkala O Tour , samozrejme , tady jde navigace , serepetičky a iné , lenže to potom už nie je to lacné auto ktoré to malo byť ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. no já spíš lituju toho, že rapid nabízí pouze Tsi motory.. spoustu lidí by si ho chtělo přestavět na plyn, což asi nepujde.. a navíc- pokud škodovka ZCELA nevyřeší problémy tohoto motoru, tak bych o něm nikdy neuvažoval... leda tu 1.4, ale to se pohybujeme cenově uplně jinde.. bohužel to vypadá, že klasický atmosfery pujdou do kopru a zbutou tu pouze turbobenzíny.. škoda... ale pokud to tak dopadne, tak apk se budu muset poohlídnout po jiné značce.. stačí co maj za průsery s Tsi ted..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k TSI sa nejdem vyjadrovať , tým pádom nevidím moc dôvody ten werk obzerať , už od pohľadu to bude úzke ako všetky modely , proti octavii nekvalitný interiér - tvrdé plasty síce pekne spracované sú pekná vec ale octa má makké plasty až ku kolenám , prípadne iné nedostatky ktoré sa ukážu časom . Podvozok , je krásne že sa im darí používať lacné a funkčné nápravy alá lešenárska rúrka vzadu a že im to funguje nad očakávanie , a mc pherson vpredu , ale aj tak si myslím že octa 2 bola na tom podvozkovo lepšie , neviem neviezol som sa , ale určite sa k tomu raz dostanem , dúfam že tam nebudem stiesnenejší ako v O2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím ,že pořád řešíte nějaké měkčené plasty - zase ta fetišistická úchylka? To na ně pořád saháte, nebo co? A neříkejte, že lépe vypadají, zas takový zázrak to není a pořád je Rapid daleko před např. Loganem. V mé OII to v interiéru chrastí/vrže/loupe po 40 000 km jak v nějaké staré herce. Tak kde je ta kvalita? A s tou nápravou, nebuďte naivní, kolik % majitelů OII vůbec ví, že tam má víceprvkovou (neberu v potaz těch pár lidí zde na foru, co se o to zajímají)??? Většina z nich ani netuší, jak to vypadá a pochybuji, že za normální jízdy poznají rozdíl.

Pro zajímavost a porovnání, ceník Fabia Sedan k 5.8.2002:
post-32075-0-90098200-1349034549_thumb.jpost-32075-0-49129100-1349034555_thumb.jpost-32075-0-33829500-1349034558_thumb.jpost-32075-0-63022700-1349034561_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jo kolego , ja neporovnávam kvalitu toho či onoho , lenže kedže rapid takto šidia tak by tá cena mala byť adekvátna tomu , inak na plasty šahám , o ten na stredovom paneli mám opreté operované koleno , na dvernej výplni ruku , a sem tam si to omacám , tvrdý plast je na schránke a tam mám už nezmiteľný šrám ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...