Přejít na obsah

Ceník Škody Rapid


Jurajs_89

Doporučené příspěvky

Ony ty mekke plasty maji hlavne vyhodu, ze se hure poskrabou. Ostatne o tomto se psalo i ve vetsine recenzi Rapidu. A jak rika kolega vyse, na dverni vyplni mas ruku furt a na stredovem panelu koleno take. A podle me to i hure vypada. Kdyz jsem mel nedavno pujcene CItigo, tak se mi vazne docela libilo, jezdeni po meste super, az na ty silene plasty. Uvnitr jsem mel pocit, jak v nejakem aute z Indie. A treba dverni vyplne Rapida jsou neco podobneho. Ale jinak uznavam, ze pro cilovou skupinu Rapida asi neni mekkost plastu to smerodatne pro vyber auta. Ale ja, ktery bych chtel male auto tak ve velikosti Fabie kombi s luxusni vybavou a dobrym motorem proste nemam co koupit.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

strašný ceny..pruměrny plat byl 17000 korun hrubého.. auto stálo 400 000kč... dnes je plat 25000, auto stojí 270t- fabia combi Tsi, ambiente plus.. o takove vybave a motoru si rok 2002 mohl nechat jen zdat.. a ted nevim.. to měli výrobci tak velkej zisk, nebo tak slevnila eketronika a plechy, když cena práce a mzdy šly nahoru..?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co by levnili , motory niekedy držali pol miliona bez poruchy , pozri dnes , plasty , sedačky , všetko je veľká poctivosť , dnes sa drbe na všetkom , kde aký koberec skrátiť , kde ubrať držiak , kde príchytku , ceny sú to krásne ale sú ludia čo by si priplatili a mali kvalitné auto a to s prepáčením a bez urážky TSI nie je , poznám len pár agregátov čo sa blížia ku 100tis hranici iba na jednom rozvode , aj to je zrejme tým že jazdia trasy od 100km dlhšie a celý deň sú teplé a v noci do teplej garáže , inak ostatné čo poznám a sú používané v bežnej premávke majú niektoré pri 30tis km už druhú rozvodovú sadu, jeden Yeti dokonca tretiu - prvé dve sa vymenili ešte v prvom pol roku a boli to tuším ešte tie staré , a potom prišla tá nová a tá zatiaľ drží , jeden yeti najeto 11tis km reťaz na výmenu , podložka , soft ,,, je krásne to chválené tsičko , jeho výkony aj spotreby , výkon bol parádny akurát po novom softe je to nezvyklá lemra , ale na všetko sa zvykne predsa ... neviem , ja osobne si pod spoľahlivosťou predstavujem niečo iné , i keď to majiteľov ešte v záruke väčšinou nestačí nič finančne , tak ich to stojí drahocený čas , nervy a zisk ...

neviem , posledné auto čo sa mi páčilo od škodovky nad rok 2008 bol YETI a SUPERB , ale ak ho zmršia tou maskou ako bola v čínskej predlohe a zadnými svetlami , presuniem záujem k inej značke ...

naj sranda je to keď sa tu niektorý TSIčkári v fabiach smiali tým čo si brali octu1,6 alebo fabiu 1,4 16V že čo sú to za lemry , netrvalo niekedy ani 3000km keď sa smiali prasknutému obalu turba alebo skočenému rozvodu tsi :D hold dnes už nie sú motory ktorým treba len naftu/benzín a olej a sviečky ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk - pekný ceník , strieborný classic sedan 1,9SDI mal môj ujo , teraz Behá niekde v Bratislave on si kúpil 1,6TDI 55kw ....

sdi bol nezmar , v sedane krásna jazda , pamätám si ten hlukový rozdiel aerodynamiky po presadnutí do hatchbacku na dialnici , vtedy sme z Jasnej svišťali po D1 180km ,,, nj to bol rok 2002 , to bolo všetko o inom ... autíčko dal dcére po ťažkom autoškoláckom živote so 450 000km na tachu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik je podle tebe adekvátní cena? Fakt si myslíš, že je možné zachovat stejnou úroveň, rozšiřovat výrazně výbavu a přitom při rostoucích nákladech na mzdy, energie a další věci prodávat za ceny o 30-40% nižší? Pánové, fakt si myslíte, že ti kašpárci z koreje dělají ceedy a I30 s karoserií combi za 260 000Kč pro vaše krásný voči? Hovno, potřebujou urvat podíl, kterej si předsevzali. Rapid není nic jiného než odpověď na kvalitativně slabší konkurenci s agresivní cenovou politikou. Snažit se rozpoutat ještě horší cenovou válku hned na počátku prodeje, to by dělal jenom blb. Jestli si myslíte, že by korejci okamžitě nekontrovali snížením cen, tak jste fakt naivní.

OK, nebudeme si kupovat Fabiu bez výbavy za 320 00Kč, ale s výbavou a silnějším motorem za 260 000Kč. Rozhodně ale nečekejte, že bude rozdíl financovat automobilka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosi, podle me je tady vedena debata uplne o hovne ;)

kazdej si stejne koupi to co se mu libi, ja bych si Rapida koupil ;) nerikam ze by to byl nejakej extra kup, je jasny ze za cenu za kterou bych si koupil zapida bych mohl mit OII FL ale proc kdyz se mi rapid libi, osobne bych v tom videl bud nejsilnejsi naftu ale avsak nejsilnejsi benzin, tedy 1.4 tsi 90 kw + nejaka ta vybava ;) pekna bila, zelena nebo lehce modra barvicka a byl bych spokojenej ;)

jenom mit na to proste penize,... a to je takhle u vseho a se vsim, takze jak rikam debata o HOVNE a stejne se ke konci nedoberete ;)

nehlede na to ze kazdej si bude stat za svym nazorem a vy se budete akorat rozcilovat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luakson-jenom mit na to proste penize

presne tak.. vem si, ze setris na nove auto a jelikos nejsi kolibrik Bem ani vozrala Janousek, tak na to setris roky... mas horko tezko 300t korun a ted se rozhodujes jaky auto.. vemes auta, vybavy, porovnavas... dostanes kiu , nebo hjunde s vybavou celkem dobrou... vemes rapida, kde si musis zaplatit i 3ti operku vzadu a mas v tom nejisty Tsi, ktery bych ja osobne nechtel, mam auto na jezdeni do prace ne na jezdeni do servisu..... co si vyberes..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Ale jinak uznavam, ze pro cilovou skupinu Rapida asi neni mekkost plastu to smerodatne pro vyber auta.

Myslím, že touto větou jsi to celé vystihnul. A pro mě také ne. Já na ně fakt nešmátrám. :D Mě spíš zajímá, jestli TSI vydrží alespoň 100 000 km bez toho, aby se na něm třikrát měnil řetěz... :kol-32:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

videli ste stim prichazi audi , ja bych rek ze zlaty TSI ;) a vite jak to je: ..... KDO SE BOJI, NESMI DO LESA ;)

proto ja osobne bych sice pravda trochu obavy mel ale stejne bych do neho sel ;)

ohledne toho AUDI ;) 1.5 TFSI ;) hybrid elektro ;)

nevim, nevim,.. ale moje rceni ze motory uz nebudou takove jake byli se si myslim pomalu a jiste potvrzuje ;)

proste elektrika a podobne bude vladnout ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk - spíš je ostuda že golf aj octa dostane nové tsi a táto hrkálka do rapidu ostane

Chlapi, novej golf, co se teď začne prodávat bude mít to 1,2 tsi už modifikovaný? Tzn. řemen místo řetězu?

Jinak teda když se kouknu na sériovou výbavu Golfu v základu a ceny, tak je to parádička :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik je podle tebe adekvátní cena? Fakt si myslíš, že je možné zachovat stejnou úroveň, rozšiřovat výrazně výbavu a přitom při rostoucích nákladech na mzdy, energie a další věci prodávat za ceny o 30-40% nižší? Pánové, fakt si myslíte, že ti kašpárci z koreje dělají ceedy a I30 s karoserií combi za 260 000Kč pro vaše krásný voči? Hovno, potřebujou urvat podíl, kterej si předsevzali. Rapid není nic jiného než odpověď na kvalitativně slabší konkurenci s agresivní cenovou politikou. Snažit se rozpoutat ještě horší cenovou válku hned na počátku prodeje, to by dělal jenom blb. Jestli si myslíte, že by korejci okamžitě nekontrovali snížením cen, tak jste fakt naivní.

OK, nebudeme si kupovat Fabiu bez výbavy za 320 00Kč, ale s výbavou a silnějším motorem za 260 000Kč. Rozhodně ale nečekejte, že bude rozdíl financovat automobilka.

Dobře řečeno, je vidět a tipuji že jsi zřejmě člověk také z autoprumyslu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za to máš fajn octaviu a bude to niekde inde, myslím že nemá logiku do low cost modelu prplať takú výbavu , ja myslím že s tým ani nerátajú a budú mať dlhé dodacie doby

spíš to každý koupí v základnom motore v holobyte za najnižšiu cenu , inak to moc nemá význam , teda ak sa ti to privátne nepáči

stále sa o rapide hovorí ako o náhrade octy tour , to znamená že to má byť maximálne praktické , lacné , a spoľahlivé , s každou rastúcou výbavou neúmerne drahšie ... akurát pri octavii iba pokračovali v zabehnutom a tu to stálo na reklamách kopu peňazí tak ich niekde musia dohnať ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...