Přejít na obsah

Ceník Škody Rapid


Jurajs_89

Doporučené příspěvky

mike_K vidíš , ide to , šetrí sa na všetkom

neviem , za 550tis kč mám Tourku a zvyšok môžem prejazdiť , a vždy to bude lepšie ako rapídek ktorému budú roky vychytávať chyby a jeho kvalitné TSI ... každý podľa seba no , ak sa mu to auto páči nedbám a chápem obetované peniaze , ak sa mu dvakrát nepáči tak už nie je ani dôvod to kupovať ,,, som zvedavý keď to bude na salone , podľa fotiek nesúdim ale očakávam že to bude zase úzke , neforemné , s úzkymi sedadlami , ovšem to už kritzovali novinári tak na tom niečo bude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se vyjádřím. Ceny Rapidu mě hodně, bohužel nemyle, překvalipy :( sice je pěkné, že základ je na 290 000 kč, ale to je opravdu základ, který nemá v podstatě vůbec nic :) všechny jiné značky mají základ posazen tam, kde Rapid má výbavu ambiente :)

Motory HTP ani TSI bych asi do takového auta neriskoval (i když váha vozu je stejná jako Fabia 1 combi, tedy 1200 kg). Vůz má podvozek (předek Fabia 2, zadek Octavia 2). Osobně bych radši šel fakt do Octavie 2 FL, cenově je to dle mě výhodnější :) a pokud bych Rapida chtěl kupovat, tak určitě nějakého 2 roky starého s minimálním nájezdem, páč tam se na ceně dá hodně ušetřit a auto je v podstatě nové :)

Ale opravdu Rapid s kloudnou výbavu za skoro půl milionu korun. To mi opravdu nepřijde jako "levné" auto pro rodiny. Protože ten základ .. to si snad nemůže nikdo koupit a jakmile začnete přihazovat nějakou výbavu, tak cena skáče neuvěřitelným způsobem.

Zkrátka .. jsem z toho auta celkem zklamaný no :) i když zas je pravda, že O2 FL v naftě ve výbavě Elegance za půl mega nemáte ani omylem no :) to je tak spíš 750 000 kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se vyjádřím. Ceny Rapidu mě hodně, bohužel nemyle, překvalipy :( sice je pěkné, že základ je na 290 000 kč, ale to je opravdu základ, který nemá v podstatě vůbec nic :) všechny jiné značky mají základ posazen tam, kde Rapid má výbavu ambiente :)

Motory HTP ani TSI bych asi do takového auta neriskoval (i když váha vozu je stejná jako Fabia 1 combi, tedy 1200 kg). Vůz má podvozek (předek Fabia 2, zadek Octavia 2). Osobně bych radši šel fakt do Octavie 2 FL, cenově je to dle mě výhodnější :) a pokud bych Rapida chtěl kupovat, tak určitě nějakého 2 roky starého s minimálním nájezdem, páč tam se na ceně dá hodně ušetřit a auto je v podstatě nové :)

Ale opravdu Rapid s kloudnou výbavu za skoro půl milionu korun. To mi opravdu nepřijde jako "levné" auto pro rodiny. Protože ten základ .. to si snad nemůže nikdo koupit a jakmile začnete přihazovat nějakou výbavu, tak cena skáče neuvěřitelným způsobem.

Zkrátka .. jsem z toho auta celkem zklamaný no :) i když zas je pravda, že O2 FL v naftě ve výbavě Elegance za půl mega nemáte ani omylem no :) to je tak spíš 750 000 kč

Tak se koukni na S bazar a tam máš OII TDI hafo a nových do 500tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tu máš za 20 000euro 2,0 tdi 103kw f metle , na hliníkách , včetne rezervy , 17 kol , ambition http://www.autonovo.sk/pdf/8-1019.pdf takže okolo 500tis po zľave u vás určite nie je problém , a vždy to bude hodnotnejšie auto ako rapid ... Na rapida vyjadril môj názor istý anketár zo Sveta motoru , kde je srovnaní O1/O2/Rapid , vpravo hore v čiernom rámiku ...

inak za podobné peniaze je aj golf v slušnej výbave ale to sme zase niekde inde a sem to nepatrí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď si čtu komentáře u Autosalon na Primě a někdo to tam konečně našel. Rapid je konkurence ne pro Golfa apod., ale pro vozy typu Renault Fluence nebo Huyndai Elantra.. a když jsem se podíval na ceny Fluence, tak to ať se jde škodovka zahrabat. Renault má za 309 000 v základní výbavě s motorem 1.6 16V 81 kW v základu: tempomat, klimošku, vše v elektrice, loketní opěrku, čalounění, rádio, snad jen ALU kola to nemá :) a to je cena, pokud platíte na ruku, při využítí Renault Finance je cena o 40 000 kč nižší :) co je v Rapidu za 309 000 kč? :) možná to radio :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si detailně prošel konečně výbavu vozu Rapid.. motor 1.2 HTP neberu v úvahu, takže beru základ 1.2 TSI 63 kW.

Výbava Active není tak chudá, jak se zdá.. máte tam ESP, ABS a tyhle systému, přední okna elektrická, zrcátka v elektrice, centrál bez DO a takový ty základ věci + paket Active Plus za 10000 kč vám do auta dá klimošku + SunSet. Takové auto potom vyjde na 309 000 kč. Co mě tam hodně štve, tak je nemožnost si dokoupit PP a tempomat.

Výbava ambiton má vše, co má Activ, navíc v ceně má i klimatizaci, zrcátka a kliky v barvě vozu, centrál s DO, přední loketní opěrku, 15" plecháče, PP a tempomat se dá dokoupit za 11 000 kč. S tempomatem tedy cena 336 000 kč. Pak se k tomu opět dá dokoupit paket Ambition Plus = rádio Blues s mp3, mlhovky, 15" alu disky. Tedy komplet cena Ambition + paket + tempomat = 346000 kč.

Ono v konfigurátoru to mají blbě pojmenované a podle příplatkové výbavy to vypadá, že auto nemá opravdu nic. Ano, ani výbava ambition nemá bez paketu plus rádio (ale to si stejně koupí každý sám, takže to nevidím zas takový problém). Nevím zda cena je pořád vysoká, podle mě už to jde, pokud se člověk opravdu podívá, co to auto má ve výbavě. Pravda je ta, že Fluence vychází cenově pořád o dost výhodněji a ta výbava je daleko vyšší.

Nic méně, názor za mě, Rapid s motorem 1.2 TSI 63 kW výbava ambition + paket + tempomat a byl bych spokojen. Nejsem náročný člověk. Zajděte na stránky skodaauto.cz a koukněte na pdf ceník Rapidu a projděte si, co všechno Rapid má. Nic méně, v Ambition jsou výbavy oproti základu v takové hodnotě, že vlastně ve finále byste za základ s příplatkovou výbavou zaplatili o cca 50 000 kč, než kdybyste rovnou vzali Ambition :)

Tož mé zkoumání výbavy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvedomte si ktorá značka nemá v základe rádio :D asi len škodovka ...

jj rapid má byť konkurent ale francuzi daju nižšie ceny vždy , potom je to to otázka patriotizmu , dizajnu a podobných disciplín , zase to keď je v aute nasekané kopec výbavy a auto je v lacnej triede neznamená to že tá výbava aj funguje ako má , sú autá kde sa s ESP perete , ABS je zbytočne afektované , servoriadenie preposilované a bez spätnej väzby , potom je niekedy lepšie si priplatiť a mať to funkčné , otázne je ako na tom rapid bude , či sa oplatí priplatiť alebo ísť o dum dal ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano a to samozřejmě záleží na tom, na jak dlouho si to auto kupuješ. Jestli víš, že ho za 5 let vyměníš a najezdíš s tím 100 000 km za tu dobu, tak je celkem jedno, co si koupíš. Páč i Kia nebo Hyundai, Renault, Citroen apod. bude sloužit dobře :) otázka už je, za kolik po 5ti letech prodáš Pežota a Škodovku :) myslím, že Škoda na tom bude lépe :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som na keci kontroverzný a moc priamočiary , pre mňa agregát ktorý nenajazdí aspoň 100tis km bez poruchy a zvolávačky nie je dobrý agregát , áno poznám aj spokojných majiteľov , resp takých ktorý hold to pomenili na záruku takže kým nejde o peniaze nejde o nič , ale poznám kopec nespokojných , ono je fajn že síce fabrika to po otáľaní opraví , prípadne niekedy aj kulančne - aj tak si časť toho zasponzoruješ sám + musíš mať prehliadky v poriadku na 150% ale už len tá strata času , odťah , nestihnutie dôležitej schôdzky a iné ťa naserú tak že už k letiacemu šípu hlavu neskloníš ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk - ale jo vždy boli horšie kusy , akurát sa to netýkalo väčšiny produkcie . Viz HTP , 2,0TDi , TSi a podobné veci , navyše TSi sa sere aj opakovane čo by ma dosť sralo lebo sa začína rovnať tej dva nule ... Ako mne je to jedno , kedysi som o tom uvažoval ale je dobre že sa počkalo a nebralo ... a teda od 2009 bol ten motor v Yetim - 1,2TSI , píše sa rok 2012 , sú to tri roky a miliony áut a zmenilo sa niečo ? studené predvádzačky chrastia už na salone a to majú najeto do 5000km , autá čo jazdia mesto , prípadne zhoršené podmienky sa serú ďalej akurát tie čo najazdia okolo 40tis ročne a sú nonstop zohriate ako tak držia , možno sa pozerám zlým pohľadom , alebo som moc kritický ale to je jedno .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prakticky u všech automobilek dochází k překryvu jednotlivých řad. Tak jako za cenu vybavené Octavie dostanete Superb, tak dostanete za natřískaný Rapid automatem a vším možným taky Octaviu. Docela mě zajímá, jaká bude skladba pořizovaných výbav. U motorů je při rozdílu 10 000Kč HTP prakticky odepsané, to stejné diesly s příplatkem kolem 60k nebo kolik.

Cenový rozdíl mezi stupni výbav je vzhledem k rozsahu výbavy výrazně nižší než dřív. Připlácet víc než několik málo položek nemá smysl. Hlavně Elegance má oproti prostřední výbavě hodně prvků navíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k cenám Fluence - podívejte se, kolik se jich prodá i za tak nízké ceny. Občas to po snížení vyskočí a pak zase klesne na původní úroveň. Zajímavé budou počty prodaných Fabií. Zatím je sice Rapid výrazně dražší, ale podle mě užitná hodnota také úplně jinde > Rapid nakonec nahradí dost Fabií ve firmách, byť Škoda pasuje Rapida jako rodinné auto.

mc2uba: nebo počkat, až se to odladí. uvidíme, sám su zvědavý i v kontextu cen OIII

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...