Přejít na obsah

Alarm Skoda


Kubiscz

Doporučené příspěvky

Skodovackej Alarm mam. Ze ho mas se pozna minimalne tak, ze mas tlacitko na B sloupku vedle ridicovy sedacky:

http://ws.skoda-auto.com/ImageProxyWS/CCImageProxy.ashx?imt=ExtraEquipments&i=CZE&mtc=3T&eec=PDA&clc=69213&my=2013&ims=348x174&immt=jpg

Ale rekl bych, ze je celkem jedno, jestli ho mas nebo ne, to uz je lepsi dat bezpecnostni folie na skla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Chlapci da sa nejak pomocou diagnostiky zistit co spustilo alarm?ake cidlo alebo senzor konkretne. Poslednudobusa mi dost caato spusta podla mna bezdovodne... byvam na dedine v dvore kde nie je vandalizmus a a urcite viem ze autu nikto nic nerobi.

dakujem

Editováno: , autor: kerky18
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mám origo alarm. Ale proto že je to originál a ten lze obejít,nedělám si iluze tak chci ještě dovybavit Patriotem,který pomocí gps mi hlasí případný poplach,mohu na dálku odposlouchavat interiér, mohu blokovat start a spousty dalšího jen zavoláním nebo sms. No jo,ale nejprve musím znát,zda někde získám při poplachu nějaký impuls ns pager. Vždycky jsem si montoval do Octavií vlastní alarm co výstup na pager měl. Tak se ptám,ví někdo jak signál a kde získat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojoval jsem Patriota IV. přímo na vstupní napětí k orig. alarmu, ten nyní vede přes patriota a reaguje na změnu proudu v obvodu napájení orig. sirény. Nejjednoduší přípojný bod je přímo u pojistky v hlavní pojistkové skříni. Pozice pojistky 34 "Alarm, Záložní houkačka" hodnota je 5A. Doufám, že je to v ostatních motorizacích stejné :)

Editováno: , autor: Bobmaster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za info. Chápu že patriot potřebuje nejlépe záporný impuls, aby chápal,že jde o poplach. Ale není mi jasné, jak pochopí ze změny proudu to samé. Vim,že je možné nastavit místo záporného impulsu kladný jako vstup z alarmu pro aktivaci patriota. To by muselo a asi i je být pouze v případě poplachu na té pojistce +. Mohl bys mi to malinko dovysvětlit prosim. Klidně i mailem na tomashrabek1978@gmail.com

Nebo možná jsem nepochopil,že vstupní signál nemáš vůbec zapojen a spoléháš ze se ti patriot spustí díky změně proudu. A v takovém případě to funguje bez problému pokaždé? A v případě poplachu také volá nebo píše sms, že je vozidlo narušeno,nebo hlásí,že je pokles napětí a ty víš, že jde o poplach?

Editováno: , autor: Tomáš Hrábek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar. Já mám Athose od Jablotronu a to ve verzi, že je originál alarm škoda a na ně připojen Athos s GSM a GPS systémem. Super, ale není to ono. Nepodporuje všechny možnosti. Když bych měl možnost, tak asi bych to nechal předělat. Alarm nepozná zda je auto zajištěno, stav baterie a ani pokus na spuštění houkačky nejde. Zas teda naštěstí hlásí v pořádku co způsobí alarm, ale není to ono. Před tím jsem to měl ve fabii a tam to bylo bombastický. Náklon, kapota atd. vše fungovalo. Ještě jsem nezkoušel zapnout na dálku imo zajištění. Musím zkusit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toho jablotrona máš asi špatně zapojenej, to chce uplně oddělit od origo alarmu a nechat běžet klidně škodávckej a jablotronáckej...

na komunikaci s autem musíš mít dle jablotronu tenhle modul http://levnealarmy.cz/eshop/zabezpeceni-vozidel/autoalarmy/modul-can-bus-mcb-01.html

pak si lidi ještě chválí ten magiccar. těžko říct

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to:Lapiduch_CZ

ahoj,nevím co přesně máš ty alarm (atos),já mám toto: (CA 1803 BT Athos),mám to napojené v superbu2 přes (CAN BUS modul JABLOTRON MCB-01) a vše mi funguje,kdykoli vidím jestli je systém zajištěn,či odjištěn,vidím jestli jsou otevřené vdeře,kufr,nebo víko motoru,samozřejmostí je že když napětí v autě poklesne pod určitou hodnotu tak to hned taky nahlásí,tudíž i když náhodou ti odejde baterie tak se dozvíš a tak se ti nemůže stát že by jsi ráno přišel k autu a pak teprve zjistil že nenastartuješ,že máš vybytou baterii,dále kdykoli chceš můžeš spustit sirénu a jde nastavit i na jak dlouho,a já tam mám samozřejmně i náklonový senzor a záhohu baterky.pak mám registraci na Jablotron a na vše se můžu koukat na internet přes jejich rozhraní a samozřejmně že i celé nastavení si udělám přes internet,jediné je aby jsi na sim co máš v tom alarmu měl internet naaktivován,dále jde i přes toto rozhraní vše ovládat,nastavovat,sledovat stavy auta,podívat se kdy,kde auto bylo,kdy se odemklo,kdy se zamklo,kdy mělo jaký poplach atd. a já to mám dokonce i zapojené tak že si auto přes to dokážu i odemknout.právě díky tomuto rozhraní kdy se auto odemklo,zamklo a kdy kde bylo,jsem usvědčil jeden nejmenovaný autoservis,kam jsem si dal auto na opravu a pak když došlo na placení tak než jsem tam jel jsem si to vytisknul a když mi předkládali fakturu jak dlouho a co na tom autě dělali jsem se podíval do svého výpisu a zjistil jsem že auto bylo pouze jednu třeninu toho času odemčeno a zbytek času že stálo na parkovišti zajištěné,pak se ten technik moc divil když jsem to chtěl řešit s vedením toho servisu že mě okrádají že si to nenechál líbit a že si budu stěžovat a nakonec to dopadlo tak že se mi omluvili a ještě k tomu jsem neplatil vůbec nic,ale to jsem už zase odbočil .co mě se týče tak já jsem s tímto alarmem plně spokojen a určitě bych neměnil.

Podle toho co píšeš,tak jestli tam v tom autě máš to samé,tak ti to někdo nezapojil moc dobře,nebo bych spíš řekl že to nezapojil tak jak se to dá,ale že si o dost ulehčil práci a zapojil to jen jako komunikátor a to si myslím že je dost škoda když to umí daleko víc věcí,a jestli to tak je jak říkám,tak si myslím že jako komunikátor jsi si mohl zvolit i něco levnějšího.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to: Tomáš

 

Ano, mám to zapojený na napájení orig. sirény a opravdu se spoléhám na to, že reaguje orig. alarm, kdy při jeho spuštění dojde ke změně ustáleného toku proudu, který si patriot průběžně měří. Patriot reaguje i na vybíjený akumulátoru běžnou cestou (zapnuté parkovačky...pokles napětí akumulátoru) a dojde opět SMS.

 

Co se týče modulu http://levnealarmy.c...bus-mcb-01.html , tak nad podobným modulem jsem také přemýšlel (CAN BUS modul DS 450), abych oddělil Patriota od orig. alarmu, ale po komunikaci s panem Tulachem (dlouho jsem se nesetkal s takovou ochotou pomoci....všechna čest), kdy mně nedokázal zaručit správnou činnost na SUPERB II jsem od toho nakonec upustil a zapojil tak, jak nyní popisuji. U tohoto modulu mě zaujala možnost získání informace o stavu zamknutí/odemknutí (tento bych využil pro Patriot pro stav alarmu) a dále signál o vyvolání alarmu. 

 

Navíc tento modul pouze nečte, ale umí i zapisovat na CAN, což může být určitě do budoucna dost zajímavé....(umí dokonce i soft. UPDATE).

 

Pro info přikládám i schéma zapojení Patriot IV (str. 4 zapojení do obvodu OEM alarmu) a schéma zapojení orig. sirény dle prog. ETKA

 

filozofická otázka na závěr: "Jak obchází zloději orig. alarm, aby nedošlo k narušení ustáleného toku proudu, tzn. jak odemknou vozidlo, aby si myslelo, že byl použit orig. ovladač , případně klíč?". Pokud někdo víte odpověď, určitě by to bylo dobré vědět :)

Siréna Superb_II.pdf

montazni_patriot_4.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že autu je to jedno, jestli ho otevřeš klíčkem. Máš pak tuším 30 sekund vložit klíček do spínačky a až pak začne kdákat ne? To už asi nemá čím kdákat, otevřít kapotu a urvat sirénu bude otázka chvilky.

 

Tak 15s citace návodu:

 

 

Pokud vozidlo odemknete klíčem ve dveřích řidiče po 45 s od zamknutí vozidla,
musíte do 15 s po odemknutí dveří zasunout klíč do spínací skříňky a zapnout zapalování,
aby se varovné zařízení deaktivovalo. Jestliže do 15 s zapalování nezapnete,
spustí se alarm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Bombaster.. Dekuji za info. Co se tyka komunikace s panem Tulachem, také jsem s ním spokojen a již nekolik let s ním spolupracuji. Také mne napadl can bud prevodnik ale pry na info od alarmu zatím nefunguje i když to ve specifikaci je. Objednal jsem tedy tzv. S modul,který zapojim na přívod 12v k sirene a on zjisti při poplachu jiný tok proudu a na výstupu da negativní signal,který patriot potrebuje. Jen musím najít sirenu asi pod podbehem jako u octavie nebo zkusim tu pojistku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pojistka je nejjednodušší řešení, jediné co byl problém, tak jsem musel zajít do orig. servisu Škoda (Autonova - Brno) a koupit si originální piny do pojistkové skříně. Původní jsem vytáhl a napojil na Patriot (žluto/černý vodič) a na druhý vodič Patriotu (žlutý vodič) jsem dal nový pojistkový pin a ten napojil zpět do pojistkové skříně

 

...pán v servisu se mně pět minut omlouval, že chce za 10kousků těchto pinů asi 100Kč :kol-134:

...v příloze je pak umístění sirény v Superbu II. V případě že sirénu někdo odstřihne, Patriot stejně pošle SMS o narušení.

 

Problémem aktuálně podle mně jsou rušičky GSM a GPS signálu, které zloději používají. Toto se snažím řešit zařízením na detekci rušičky..tzv. "antijammer"

 

Zatím to mám ale pořešené pojistnou smlouvou :kol-135:

Siréna Superb_II.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Také mám origo alarm. Ale proto že je to originál a ten lze obejít,nedělám si iluze tak chci ještě dovybavit Patriotem,který pomocí gps mi hlasí případný poplach,mohu na dálku odposlouchavat interiér, mohu blokovat start a spousty dalšího jen zavoláním nebo sms. No jo,ale nejprve musím znát,zda někde získám při poplachu nějaký impuls ns pager. Vždycky jsem si montoval do Octavií vlastní alarm co výstup na pager měl. Tak se ptám,ví někdo jak signál a kde získat?

Tak uz dnes vim a mam hotovo. Signal jsem vzal u pojistky alarmu,zapojil a vse funguje vyborne. Patriot hlasi poplach takze jsem spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

zdravim.

ja mam otazku k vnutornym cidlam. auto vraj nemalo alarm od vyroby, ale prvy majitel ho dal domontovat priamo v skodovke po kupe vozidla. v interieri su po oboch stranach celneho skla aj cidla, ale nejako sa mi nezda aby fungovali.

skusil som auto zamknut, nechat spustene okna a po par minutach som pred cidlami zacal mavat rukami a vobec nic sa nestalo. po par dnoch som to vyskusal zas a akurat par krat blikli smerovky a ziadny zvuk.

skusil som sa zamknut priamo v aute so zatvorenymi oknami, sedel som bez pohybu par minut a potom som sa zacal hybat a mavat pred cidlami a zas nic.

tak neviem vobec, ci ten alarm funguje, alebo ako inac ho otestovat?

povodny majitel mi dal aj taku plastovu somrinu co vyzera ako usb kluc, vraj keby sa alarm nahodou zblaznil, tak sa to tym vypina, len vobec neviem kde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...