Přejít na obsah

Test základního motůrku 1.2 MPI


JirkaBrno

Doporučené příspěvky

pusher... Rapid v TSI už bude dražší,novej teda a zrovna TSI bych nechtěl,má z něj obavy,leda,že by do toho Rapida dali ze dne na den novej typ TSI DOHC + řemen,tak to jo,to bych pak do toho asi šel :kol-28:

Jezdil jsem FII (r.v.2012) jak htp, tak tsi a ikdyz to htp bylo lepsi nez jsem cekal, tak proti tsi to je nebe a dudy. Kultura chodu, dynamika jizdy a hlavne spotreba. TSi bych se nebal, rozvody ti kdyz by byl pruser, vymeni ze zaruky (opravte mne pokud se mylim), a tech par peez navic proti htp, casem dotovnas na spotrebe...

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono obecne napsat ze MPI to zvlada za 13s a TSI za 12s, takze to je vlastne jedno je sakra chyba... ono kdyby se zavodilo, tak to vicemene jedno bude, ale

 

clovek si musi uvedomit, jak bezne jezdi a jake ma otacky a pak se podivat na krivku vykonu motoru a hned zjisti, jak to bude s dynamikou auta... kdyz se clovek podiva na TSI, tak bude prudsi hned od zacatku, takze auto bude jezdit mnohem lip a nebude se muset tolik tocit... s MPI toho clovek dosahne taky, ale bude muset neustale tocit a radit, coz na komfortu a tichosti jizdy neprida...

A dalsi moznost je zajit do salonu a oba motory prubnout, kdo zkusi turbo, nebude uz nikdy chtit nic jinyho. Na druhou stranu, o turbi se musi clovek starat, hlavne u tech vzduchem chlazenych. Ja nalital 220tis a turbo v TDI sevelilo a nikdo neveril ze spojka ani turbo nebyly meneny. A kdyz prijela sousedovic manzelka, tak jsem to slysel uz na 100m, jeji turbo vydavalo zvuky sireny hasicu a to auto nemelo ani 50tis!

 

Takze jsi dle meho udelal jedine dobre, TSI 63kw je urcite perfektni motor a i s nalozenym autem si budes piskat. Rozvodu bych se nebal, cca 2 roky uz jsou tyhle 1.2 vyladeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Oktavii II jsem měl děsně "poruchový" motor 2.0 TDI. Všichni mi říkali jak je strašně poruchový, praskají hlavy sypou se vstřiky atd atd.... Když jsem ji prodával měla 220 000 km a motor bez jediné chybky.

Editováno: , autor: Diver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele taviči, to už přeháníš, ne? Proč píšeš x příspěvků těsně po sobě a to nejen v tomto tématu??? :kol-44:  A nespamuj a nespekuluj tady o vlastnostech motorů 1.2 TSI, probírá se to ve specializovaných tématech. Je vidět, že o tom nic nevíš, tak si tam tu problematiku laskavě nastuduj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud věřís nesmyslům,co tady píše Radius,tak s prodlouženou zárukou směle do toho. Vyřešeno to má škodovka akorát papírově,to je asi tak všechno...

 

ano samozrejme, zapominam ze jsou lidi, kteri prodlouzenou zaruku neberou, ja ji beru jako samozrejmost

 

Ja osobne se 1.2 TSI nebojim, spis ty 1.4 TSI jsou pekne poruchovy. V praci se nam ani jedna 1.2 TSI ve Fabii neporouchala, za to v O2 FL padlo 1.4 TSI dost... a nemyslim ze by to bylo stylem jizdy, ty fabci pujcujou vsem, takze ty se huntujou. O2 se poustej z ruky jen na dlouhy cesty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani ja Taviča nepochopím. Vo vela temach odhovaraš od TSI ako maju problemy s rozvodami a teraz v tejto teme by si ho už aj bral? Ja osobne tsi mám a aj bez predlženej záruky. O tej som nevedel a ked som ju po 2 dnoch od kupoy chcel už sa nedalo. Riešit to budem ak sa to poserie. Takisto dufam že to už bude lepšie ako pred 2-3 rokmi. Auti som kupil 2/13 no zatial mám len 4 tis km,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi, s MPíčkem v Rapidu jsem měl možnost se svézt a velice mile mě to překvapilo, pokrok od HTP v jedničkový fabii (47 kw) je fakt velice znát, jak v projevu, dynamice i hlučnosti (zřejmě je rapid lépe odhlučněn), docela jsem čuměl :punk:  Pro člověka, který jede po dálnici maximálně parkrát za rok (rozuměj výjimečně) a není zvyklý na více dynamickou jízdu bude tenhle motor 100% stačit. Prostě normální přibližovadlo s dostačující dynamikou. Popravdě mě to trošku vždycky udiví, jak se tenhle motor začne vždycky na fórech podhodnocovat-hlavně kvůli tomu, že u ostatních značek mají základní motory s podobným výkonem a kolikrát i horší dynamikou-třeba dneska jsem si četl test v SM - CLIO Grandtour - 1.2, 54 kW, zrychlení 15,4 s. A je kvůli tomu terčem posměchu? Myslím že ne. Ale u škodovky si na tenhle motor každej ukazuje prstem a už zdálky říká - naložíš tři lidi, něco dáš do kufru a do kopce to budeš tlačit  :kol-44:  tak tyhle povídačky neberte tak úplně vážně. Jasně, je to nejslabší motorizace, není to žádnej závoďák, ale budu se opakovat-na normální ježdění s minimem dálnic naprosto stačí. Kdo nevěří svezte se, taky jsem byl hodně překvapen  :kol-142:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Maverickem, jsem také bývalý majitel FI 47kW a veliká spokojenost. Osobně se spíše pozastavuji nad těmi, kteří jezdí do a z práce 5km, ale nutně musejí mít TDI. Na městský provoz a okresní silnice bude 1.2MPI, myslím si, dostačující.

Editováno: , autor: LukášCBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo jednou okusí TSI 63kW nebo 77kW už nemůže prostě jinak, tedy pokud si to může dovolit i když MPi nemusí být špatnou volbou pro určité lidi. Pro koho ovšem není auto jen přibližovadlem, ale i koníčkem a řídí rád a nebo často je volba jasná si myslím. Obzvláště po usednutí za volant. Já když jsem usednul za volant při předváděčce TSI 63Kw (a to jsem přesedlal z O1 1,9TDi). Najednou, ptáci stichli, nebe se rozjasnělo a přišla láska :kol-59:  resp. manželství, protože určitá láska už tam byla před tím :rolleyes: . Najednou nějaké drobnosti v podobě plastů atd. ustoupily do pozadí. Dnes jsem majitel TSI 77KW (najeto 5tis km) a absolutní spokojenost, ba naopak  člověk si tak rychle zvykne, že by skousl i výkonnější ač je tato motorizace na Rapida myslím si více než dostačující. Malý červíček :angry:  v podobě rozvodů mě samozřejmě hlodá, ale naděje a víra, že to bude ok zatím přetrvává, ono taky nic jiného mi nezbývá, když mám záruku jen 2roky (opožděné zjištění dané problematiky).  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr: naprosty souhlas. Mel jsem pred tim francouze se starou atmosferou 1,2 55KW - lehoucke male auto a zdalo se mi to fajn. Ale ted s TSI je to pohadka - ten kroutak co tahne od nizkych otacek, bez revu a plynule celou dobu stejne. Neveril jsem ze tak maly motor i s turbem s tim autem muze delat takove divy, ale je to fakt super. Duporucuju zkusebni jizdu - neveril jsem jim ze jsem jel v benzinove jednadvojce ( nemel jsem predtim s TSI zkusenost ), ale myslel ze je to nejaky tichy diesel. A ejhle uz ho mam doma :-)

Editováno: , autor: runner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To gratuluji a přeji hodně šťastných km. Vím o čem píšeš, druhé auto v rodině co máme je poslední model Thálie 1,2 - 55kw a ač to není špatný motor (za tu cenu) a úplnej šnek to také není a má i slušnou spotřebu, nedá se to s projevem TSI srovnávat samozřejmě. Hlučné, musí se to více více vytáčet apod. Tedy vítej mezi námi Rapiďákami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

vormen, Pawouk:

je to stejný auto  :kol-28: . A v obou testech stejně špatně napsaná cena. 

Cena v základní výbavě: 269 900,- Kč

Cena v testované výbavě: 340 600,- Kč ?

Akorát do testované výbavy zapomněli přičíst Amundsen, Climatronic, Sunset a určitě ještě něco..... 

No na auto.cz aspoň napsali větu: "Testovaný vůz má další nadstandardní výbavu, která neodpovídá dostupným konfiguracím v akční nabídce Fresh."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...